2009-12-18, 15:07
Medlem
Jungles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eddiepeddie
Är det någon som har stött på ksalolen i orginalförpackning?
Är nyfiken på hur dom paketeras från början, dom känns rätt små för blister tycker jag.

dom är ligger i blister.
Citera
2009-12-18, 15:23
Medlem
diddinerdss avatar
Min farsa käkade dem dagligen, han blev immun, så helt bäst är dem inte enligt min mening. Sen kan man diskutera hur väl han skötte dem på en skala 1 - 10.
Citera
2009-12-18, 17:43
Medlem
L.A.M.Fs avatar
Citat:
Är det någon som har stött på ksalolen i orginalförpackning?
Är nyfiken på hur dom paketeras från början, dom känns rätt små för blister tycker jag.

köpte en karta nollfemmor en gång, de var rosa... kan slänga upp en bild på den tomma förpackningen nån gång.
Citera
2009-12-18, 18:50
Medlem
eddiepeddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av L.A.M.F
köpte en karta nollfemmor en gång, de var rosa... kan slänga upp en bild på den tomma förpackningen nån gång.

Finns det nollfemmor också? Coolt. Min favvo-benso helt klart.
Citera
2009-12-18, 18:55
Medlem
L.A.M.Fs avatar
Citat:
Finns det nollfemmor också? Coolt. Min favvo-benso helt klart.
Finns ännu svagare än så också...kolla på www vetja. Ska sägas att nollfemmorna i blister var potentare än vissa "blåbär"...
Citera
2009-12-18, 18:56
Medlem
L.A.M.Fs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av diddinerds
Min farsa käkade dem dagligen, han blev immun, så helt bäst är dem inte enligt min mening. Sen kan man diskutera hur väl han skötte dem på en skala 1 - 10.
Hur mycket åt han?
Citera
2009-12-18, 19:24
Bannlyst
Hur stor skillnad kan det egentligen vara mellan olika tillverkares Xanor/Alprazolam? Då menar jag inga utländska skitpiller, utan de som säljs på svenska apotek. Jag har Alprazolam Mylan 0,5 mg nu, och jag tycker mig förmärka att ruset är lite annorlunda gentemot Xanor Pfizer 2 mg (som jag testat tidigare). Jag blir mycket mer dåsig och trött om jag tar fyra stycken Alprazolam Mylan 0,5 mg än om jag tar en Xanor 2 mg. Visst blir jag flöddrad, men tycker Xanoren hade lite mer energi i ruset. Är det bara inbillning? Det borde väl vara samma rus, vid samma mängd, oavsett om det är Alpra eller Xanor? Är det kanske olika hjälpämnen i dem, som kan påverka? Iofs var jag redan lite trött när jag intog Alpran tidigare i dag.

Någon som vet något om detta? Inbillar jag mig att ruset blir annorlunda?
Citera
2009-12-18, 19:48
Medlem
L.A.M.Fs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Perfume-V
Hur stor skillnad kan det egentligen vara mellan olika tillverkares Xanor/Alprazolam? Då menar jag inga utländska skitpiller, utan de som säljs på svenska apotek. Jag har Alprazolam Mylan 0,5 mg nu, och jag tycker mig förmärka att ruset är lite annorlunda gentemot Xanor Pfizer 2 mg (som jag testat tidigare). Jag blir mycket mer dåsig och trött om jag tar fyra stycken Alprazolam Mylan 0,5 mg än om jag tar en Xanor 2 mg. Visst blir jag flöddrad, men tycker Xanoren hade lite mer energi i ruset. Är det bara inbillning? Det borde väl vara samma rus, vid samma mängd, oavsett om det är Alpra eller Xanor? Är det kanske olika hjälpämnen i dem, som kan påverka? Iofs var jag redan lite trött när jag intog Alpran tidigare i dag.

Någon som vet något om detta? Inbillar jag mig att ruset blir annorlunda?
Mylan suger hästpung. Det bästa märket är Pfizer, lägg alltid några kronor extra för att få det bästa! Skule kunna skriva en fallande lista på märken men orkar inte nu.
Citera
2009-12-18, 20:03
Medlem
Himmler!s avatar
Citat:
Mylan suger hästpung. Det bästa märket är Pfizer, lägg alltid några kronor extra för att få det bästa! Skule kunna skriva en fallande lista på märken men orkar inte nu.

Jag håller med dig om Mylan. Jag har aldrig ätit några från Sverige, men en kompis fick dom utskrivna i USA, och dom fungerade verkligen dåligt av någon anledning.
Citera
2009-12-18, 20:04
Bannlyst
Citat:
Nu finns dock inte Alpra av Pfizer. Men däremot av Sandoz och STADApharm. Kanske skall kontakta läkaren och be att få byta. Blev så jävla dåsig av dessa. Men Alprazolam (oavsett märke), är det annorlunda jämfört med Xanor? Eller är bra Alprazolam likadant som bra Xanor?
Citera
2009-12-18, 20:06
Medlem
Himmler!s avatar
Citat:
Nu finns dock inte Alpra av Pfizer. Men däremot av Sandoz och STADApharm. Kanske skall kontakta läkaren och be att få byta. Blev så jävla dåsig av dessa. Men Alprazolam (oavsett märke), är det annorlunda jämfört med Xanor? Eller är bra Alprazolam likadant som bra Xanor?

Alprazolam är alprazolam. Och originalet Xanor/xanax tillverkas av Pharmacia Upjohn/Pfizer.
Citera
2009-12-18, 20:07
Medlem
Himmler!s avatar
Citat:

Och du behöver inte fråga läkaren. Säg bara att du vill ha Xanor på apoteket så får du det. Man får alltid välja själv om man vill ha original eller generiska kopior.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in