2010-07-24, 18:02
Medlem
fuckedupmaniacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jkl555
Detta hade jag ingen aning om. Men eftersom jag både har grapefrukt och xanor hemma blir jag sugen på att låta dem interagera.

Någon som vet vad effekten blir, - helt enkelt att verkan av xanor ökar? Samt, hur dessa bäst bör korsas, dvs - när grapefrukten helst bör intas?

45-60 min innan är standard för grapejuice, vad gäller grapefrukt i sig har jag ingen aning om men misstänker att tiderna ligger på ungefär det samma. I vissa fall så kan effekten av Alprazolam ökas med upp till 30-40%.
Citera
2010-07-24, 18:08
Medlem
fanskithelvetes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jkl555
Detta hade jag ingen aning om. Men eftersom jag både har grapefrukt och xanor hemma blir jag sugen på att låta dem interagera.

Någon som vet vad effekten blir, - helt enkelt att verkan av xanor ökar? Samt, hur dessa bäst bör korsas, dvs - när grapefrukten helst bör intas?

Det blir ju inte ditt livs resa bara för du grape hemma. Det som sker är att du möjligvis känner av Xanoren lite bättre. Vad jag läst på flashback ska man dricka grape 30min-1tim innan Xanoren skall tas.
Citera
2010-07-25, 15:17
Medlem
Denoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dragan28
håll upp några dagar och se om du får tillbaka den önskade effekten. kan vara så att du ständigt/ofta går på det?
jag känner själv att jag tappar effekt bara jag käkar det i 2-3 dagar i små doser.
Jag tror att ett uppehåll gör mig gott som du säger.
Citat:
Ursprungligen postat av SnuskigGubbe
Det är inget godis din dumma jävel vet du ens varför du tar dom ???
Frågan är ifall du vet varför jag tar dem, för annars är din kritik orelevant.
Citera
2010-07-25, 15:34
Bannlyst
Vill passa på att tacka Alprazolam (Xanor) för lindringen av min hemska gårdag. Iofs hade jag bara
mig själv att skylla men det brydde du dig inte om. För dig spelar det ingen roll varför man mår skit
och det är därför jag gillar att alltid ha dig i medicinskåpet med din polare.

Tack.
Citera
2010-07-25, 22:15
Medlem
Creepy24s avatar
Hur blir man på Xanor ? Funderar på att prova denna tablett , hur mycket ska jag äta dagligen för att känna mig skön i kroppen ?
Citera
2010-07-25, 22:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Creepy24
Hur blir man på Xanor ? Funderar på att prova denna tablett , hur mycket ska jag äta dagligen för att känna mig skön i kroppen ?
alla reagerar olika, skall du ha det i berusningssyfte eller vid behov?
2-3mg, mer efter hand då toleransen ökar är en lagom dos. släng på några öl så rockar det!
Citera
2010-07-25, 23:05
Medlem
gugglianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av auto407578
Vill passa på att tacka Alprazolam (Xanor) för lindringen av min hemska gårdag. Iofs hade jag bara
mig själv att skylla men det brydde du dig inte om. För dig spelar det ingen roll varför man mår skit
och det är därför jag gillar att alltid ha dig i medicinskåpet med din polare.

Tack.

Ja såna dagar är dom guld värda. Sov bort så många timmar du behöver, sen är du som ny. Minnesförlusten är dock ett dubbeleggat svärd. Skönt att glömma ibland, men det kan även vara bra att veta vilka man eventuellt tjafsat med el. dyl.
Citera
2010-07-25, 23:20
Medlem
Creepy24s avatar
Citat:
alla reagerar olika, skall du ha det i berusningssyfte eller vid behov?
2-3mg, mer efter hand då toleransen ökar är en lagom dos. släng på några öl så rockar det!

både och . rus syfte och må bättre psykiskt , va tror du är en lagom dos att börja med ? vad är de för rus man får av Xanor ?
Citera
2010-07-25, 23:31
Bannlyst
Citat:
både och . rus syfte och må bättre psykiskt , va tror du är en lagom dos att börja med ? vad är de för rus man får av Xanor ?

du får inget direkt rus om du inte kombinerar med annat, alkohol eller röka är väll vanligast kan jag tänka mig. utav xanoren så kan du bli trött, uppåt, seg, glad osv. allt beror på hur du mår psykiskt. har du aldrig testat det tidigare så behöver du inte göra det heller, man kan snabbt bli kär. om du nu skall testa så gör det i små mängder om 2-3mg (1-2 tabletter).
men ta inte tabletterna till hjälp bara för att du mår dåligt en dag, det blir lätt 4-5 dagar och vissa får minnesluckor som kanske inte är så skoj. jag har aldrig fått det däremot!

vill du bara må bra psykiskt så skall du köpa phenibut, det funkar kanon och tom. bättre än xanoren många gånger. vissa känner ingenting och vissa gör det underverk för!
Citera
2010-07-25, 23:34
Medlem
Creepy24s avatar
Citat:
du får inget direkt rus om du inte kombinerar med annat, alkohol eller röka är väll vanligast kan jag tänka mig. utav xanoren så kan du bli trött, uppåt, seg, glad osv. allt beror på hur du mår psykiskt. har du aldrig testat det tidigare så behöver du inte göra det heller, man kan snabbt bli kär. om du nu skall testa så gör det i små mängder om 2-3mg (1-2 tabletter).
men ta inte tabletterna till hjälp bara för att du mår dåligt en dag, det blir lätt 4-5 dagar och vissa får minnesluckor som kanske inte är så skoj. jag har aldrig fått det däremot!

vill du bara må bra psykiskt så skall du köpa phenibut, det funkar kanon och tom. bättre än xanoren många gånger. vissa känner ingenting och vissa gör det underverk för!

Vad är en bra tablett att äta om man både vill må Psykiskt bra och känna sig lagom flummig ?
Citera
2010-07-25, 23:48
Bannlyst
Citat:
Vad är en bra tablett att äta om man både vill må Psykiskt bra och känna sig lagom flummig ?
eftersom att du inte verkar ha testat nåt eller vet så mycket så testa phenibut, det är inte narkotikaklassat heller. håll dig borta ifrån benso ifall du inte får eller har fått det utskrivet, mår du dåligt så kolla trådarna om imovane istället...
Citera
2010-07-26, 22:44
Medlem
eddiepeddies avatar
Jag var med om en konstig upplevelse i förrgår, köpte ett par stavar för att slänga i mig eftersom jag hade tagit lite subutex på morgonen och skulle röka lite horse vid 6 tiden på kvällen. Slängde i mig 3 stavar på en gång, delade dom lite smått bara och svalde med lite vatten. Kände ingenting i cirka 30 min, sen helt plötsligt började jag bete mig helt skumt tydligen (uppgifter från min sambo). Började yra om min mamma och sa massa skumma saker, har inget som helst minne av resten av kvällen. Är van med benso, åt till och med några Stesolid 5mg på förmiddagen samma dag och dagen innan åt jag 5 stycken Stesolid 5mg under tiden jag flyttade. Det förvånar mig att 3 stycken Xanor 2mg stavar får mig att bli så skum och ger min världens minneslucka.
Så om någon har en bra förklarning till varför det blev som det blev så är jag tacksam.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in