2010-07-31, 02:57
Medlem
Astronomics avatar
Hur många dagar ska det gå för att Alprazolam inte ska synas på pisseprov om man har noll tolerans alternativt om man har lite Diazepam i blodet sen tidigare?
Citera
2010-07-31, 04:56
Medlem
eagless avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malr
Jag vill varna för stavar präglade med texten GG249 som cirkulerar kring. De ska enligt utsago innehålla 2mg alprazolam men jag kan meddela att de inte innehåller ett jävla smack.
Man kan ju be att få smaka på en.. eller hur. Alpra har ju som bekant en utpräglag
Doft av apriklyfer och nektaraner.
Torrt, medelfylligt sus med esoterisk fall-fruktsmak, balanserande syra och med en avslutande rondör. En mycket behaglig bitterhet kan tydligt urskiljas i smaken.
Kort sagt. Ingen smak.. Stoppa upp den där bak (på kranen)
Citera
2010-07-31, 13:09
Medlem
Mandic!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Astronomic
Hur många dagar ska det gå för att Alprazolam inte ska synas på pisseprov om man har noll tolerans alternativt om man har lite Diazepam i blodet sen tidigare?
Halveringstiden för 0,5 mg Alprazolam är 6-12 timmar, men det brukar inte synas på prover mer än fyra dagar iallafall. Jag har ätit Xanor under flera dagar på en vecka, och ätit 2-3 per dag (milligram), och det har gått ut på fyra dagar.

Undantagsfall om man ätit det i månader förmodar jag.
Senast redigerad av Mandic! 2010-07-31 kl. 13:23.
Citera
2010-07-31, 16:19
Medlem
Astronomics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mandic!
Halveringstiden för 0,5 mg Alprazolam är 6-12 timmar, men det brukar inte synas på prover mer än fyra dagar iallafall. Jag har ätit Xanor under flera dagar på en vecka, och ätit 2-3 per dag (milligram), och det har gått ut på fyra dagar.

Undantagsfall om man ätit det i månader förmodar jag.

Så om jag äter 2-4 mg idag så kommer det inte synas på ons?

EDIT: Off-topic: Undrar samma ang. Flunitrazepam.
Senast redigerad av Astronomic 2010-07-31 kl. 16:21.
Citera
2010-07-31, 16:39
Medlem
runds avatar
Citat:
Så om jag äter 2-4 mg idag så kommer det inte synas på ons?

EDIT: Off-topic: Undrar samma ang. Flunitrazepam.

Borde vara lugnt med Alprazolamen , men kan inte svara ang. Flunisarna .http://www.benzo.org.uk/bzequiv.htm . Den där kanske hjälper dig , vet dock inte hur bra det stämmer men de flesta verkar stämma bra .

MVH
Citera
2010-07-31, 16:49
Medlem
Astronomics avatar
Så efter 6-12 timmar efter intag ska jag alltså pissa negativt? Någon som kan försäkra mig att det stämmer?
Citera
2010-07-31, 17:58
Medlem
Mandic!s avatar
Citat:
Så efter 6-12 timmar efter intag ska jag alltså pissa negativt? Någon som kan försäkra mig att det stämmer?
Beror på hur mycket du har tagit, men 6-12 timmar efter Alprazolam intag har det alltså HALVERATS i kroppen. Man kan säga att 1 mg syns i ett dygn, men om man äter 10 på en och samma dag brukar det ändå inte synas i mer än 4 dygn.

Hoppas mitt svar hjälper!
Citera
2010-07-31, 18:11
Medlem
Astronomics avatar
Citat:
Beror på hur mycket du har tagit, men 6-12 timmar efter Alprazolam intag har det alltså HALVERATS i kroppen. Man kan säga att 1 mg syns i ett dygn, men om man äter 10 på en och samma dag brukar det ändå inte synas i mer än 4 dygn.

Hoppas mitt svar hjälper!

Tack för din hjälp. Har precis smält en 2mgare under tungan och kommit tillbaka till paradiset (=en ångestfri värld). Är sugen på en till och efter dina erfarenheter verkar det vara lugnt. Grymt sugen på en Flunis också, men är tveksam till om jag vågar.

EDIT: Hur går det ihop? 1 mg syns i ett dygn = 4 mg = 4 dygn men trots att man äter (10 mg eller 10 st?) så visar det negativt?

Då hade väl 2 st 2mg Alpra plus en 1mg Flunis vara lugnt till på ons?
Senast redigerad av Astronomic 2010-07-31 kl. 18:16.
Citera
2010-07-31, 18:33
Medlem
Mandic!s avatar
Citat:
EDIT: Hur går det ihop? 1 mg syns i ett dygn = 4 mg = 4 dygn men trots att man äter (10 mg eller 10 st?) så visar det negativt?

Då hade väl 2 st 2mg Alpra plus en 1mg Flunis vara lugnt till på ons?
Så har det varit för mig iallafall! 1 mg brukar man säga tar 1 dygn (max) för att gå ur kroppen. 2 mg = max två dygn osv osv..

Men jag läste nånstans att bl.a Xanor och kanske även Iktorivil (fler med relativt kort halveringstid) bara syns i max 4 dygn även om man käkar 10 st.. Ett undantag är förmodligen om man käkar Xanor dagligen i månader, då syns det nog längre än 4 dygn. Jag brukade Knapra bla. Xanor under en lång tid (2-3 mg per dag) flera dagar under en vecka, men ändå pissa rent 4 dygn senare.

Detta kan naturligtvis vara individuellt, så lita inte helt på mig, det kan nog skilja sig.

Flunitrazepam har ungefär samma halveringstid som Alprazolam;
Alprazolam (0.5 mg) 6-12 timmar halveringstid
Flunitrazepam (1 mg) 18-36 timmar halveringstid

En flunis plus xanor borde alltså vara lugnt om du ska pissa på onsdag! Men naturligtvis ska du inte ta 8-10 mg under dessa dagar, man vet aldrig om det syns längre än 4 dygn. 4-5 mg xanor idag helst och en flunis, sen drick mycket vatten så ska det vara lugnt tills på onsdag!
Citera
2010-07-31, 18:43
Medlem
Astronomics avatar
Citat:
Så har det varit för mig iallafall! 1 mg brukar man säga tar 1 dygn (max) för att gå ur kroppen. 2 mg = max två dygn osv osv..

Men jag läste nånstans att bl.a Xanor och kanske även Iktorivil (fler med relativt kort halveringstid) bara syns i max 4 dygn även om man käkar 10 st.. Ett undantag är förmodligen om man käkar Xanor dagligen i månader, då syns det nog längre än 4 dygn. Jag brukade Knapra bla. Xanor under en lång tid (2-3 mg per dag) flera dagar under en vecka, men ändå pissa rent 4 dygn senare.

Detta kan naturligtvis vara individuellt, så lita inte helt på mig, det kan nog skilja sig.

Flunitrazepam har ungefär samma halveringstid som Alprazolam;
Alprazolam (0.5 mg) 6-12 timmar halveringstid
Flunitrazepam (1 mg) 18-36 timmar halveringstid

En flunis plus xanor borde alltså vara lugnt om du ska pissa på onsdag! Men naturligtvis ska du inte ta 8-10 mg under dessa dagar, man vet aldrig om det syns längre än 4 dygn. 4-5 mg xanor idag helst och en flunis, sen drick mycket vatten så ska det vara lugnt tills på onsdag!

Tackar för ditt svar! Nu blir det en Xanor till och för första gången förlorar jag min Flunis uskuld

Också några öl på det. Det får bära eller brista
Citera
2010-07-31, 18:45
Medlem
TireFires avatar
Astro: Rensa din inkorg asap! PM:a mig sedan..Sorry Mod för offT!
Citera
2010-07-31, 18:48
Medlem
Mandic!s avatar
Citat:
Tackar för ditt svar! Nu blir det en Xanor till och för första gången förlorar jag min Flunis uskuld

Också några öl på det. Det får bära eller brista
Kul jag kunde hjälpa.

Nice med flunis, aldrig testat det heller. Hoppas du inte blir som man blir på stilnoct och imovane. Tänker på att man äter upp resten som godis.

Xanor är förövrigt så jävla nice, effekten försvinner lagom snabbt och försvinner väldigt fort från att synas på pissprov. Några väldigt, väldigt bra egenskaper har denna benzo också. Biter inte Xanor så är det illa..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in