2020-02-08, 04:28
Medlem
HuJintaos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av r9Q8jRqe3
Missbrukar säkert då jag inte har det på recept. Alprazolam biter inte så mycket på mig. Klonazepam däremot gör mig trött. Sitter just nu och knaprar alprazolam med rom och cola. Skön combo.
🤙🏻

Förstår hur du menar, men alkohol och benso har jag stor respekt för. Dödskombo om du frågar mig, skulle aldrig våga kombinera dessa om jag var tvungen att visa mig i sociala sammanhang. Har råkat gjort det vid två tillfällen för några år sen och det gick käpprätt åt helvete och blev katastrof bägge gångerna.

Men visst, hemmavid om man är själv så då kan jag se hur det kan va skönt att spåra ur.
Citera
2020-02-08, 04:45
Medlem
r9Q8jRqe3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HuJintao
🤙🏻

Förstår hur du menar, men alkohol och benso har jag stor respekt för. Dödskombo om du frågar mig, skulle aldrig våga kombinera dessa om jag var tvungen att visa mig i sociala sammanhang. Har råkat gjort det vid två tillfällen för några år sen och det gick käpprätt åt helvete och blev katastrof bägge gångerna.

Men visst, hemmavid om man är själv så då kan jag se hur det kan va skönt att spåra ur.

Tror mycket har att göra med att jag dels har stor självkontroll och ganska bra naturlig tolerans mot benso överlag. Är lite av en blessing och curse, dels kan jag sluta abrupt utan vidare abstinens mer än sömnproblem och svettningar men samtidigt måste jag ta höga doser för att nå mitt mål med substansen. Även när jag hade noll tolerans så var jag tvungen att trycka i mig 2mg för att känna något. Just när det kommer till benso så är det oerhört stor skillnad mellan hur man reagerar på dem. 4mg alprazolam gör inte så mycket, men motsvarande mängd klonazepam (2mg, då det är ungefär dubbelt så starkt) så blir jag trött och seg samt lite halvsvårt att gå.

Ska man blanda eller testa nya droger så ska man göra det hemma för att se hur man reagerar. Skulle aldrig testa nya substanser offentligt, bara att be om att skämma ut sig eller slå ihjäl någon.
Citera
2020-02-08, 06:53
Medlem
CheeseHDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av r9Q8jRqe3
Tror mycket har att göra med att jag dels har stor självkontroll och ganska bra naturlig tolerans mot benso överlag. Är lite av en blessing och curse, dels kan jag sluta abrupt utan vidare abstinens mer än sömnproblem och svettningar men samtidigt måste jag ta höga doser för att nå mitt mål med substansen. Även när jag hade noll tolerans så var jag tvungen att trycka i mig 2mg för att känna något. Just när det kommer till benso så är det oerhört stor skillnad mellan hur man reagerar på dem. 4mg alprazolam gör inte så mycket, men motsvarande mängd klonazepam (2mg, då det är ungefär dubbelt så starkt) så blir jag trött och seg samt lite halvsvårt att gå.

Ska man blanda eller testa nya droger så ska man göra det hemma för att se hur man reagerar. Skulle aldrig testa nya substanser offentligt, bara att be om att skämma ut sig eller slå ihjäl någon.
Lmao har bara testat skiten offentligt har gjort sjuka grejer hahaha även om jag är hemma och helt flöddrad drar jag ut
Citera
2020-02-08, 07:23
Medlem
HuJintaos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CheeseHD
Lmao har bara testat skiten offentligt har gjort sjuka grejer hahaha även om jag är hemma och helt flöddrad drar jag ut
Det är ju risken när man börjar kombinera grejor. Precis.

Därför man bör undvika benso + alkohol i största möjliga mån oavsett hur tålig man är.
Citera
2020-02-08, 11:18
Medlem
CheeseHDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HuJintao
Det är ju risken när man börjar kombinera grejor. Precis.

Därför man bör undvika benso + alkohol i största möjliga mån oavsett hur tålig man är.
Dricker inte. Weed funkar ju men det är dödstraff på skiten här nere så undviker det.
Citera
2020-02-09, 05:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Supperipparen
Liknande fråga kört ca 10- 15 mg alp/dag i ca: 3,5 vecka (efter att kört hela sommaren men bytte sen mestadels till alkohol framtills nu) och la sedan till Diazepam för 1,5 vecka sen (toleransen sköt i raketfart) för att blanda de två. 150 mg dia/dag. Tar 50 mg dia och 5 mg alp och en kaffe på morgonen sen samma rutin lunch/kväll. 1sta dosen känner jag av och mår toppen men efter de så blir de bara ett mer kallt yrsel rus ju senare det blir.

Sorry om ja flikade in så här men ja undrar ju också hur länge måste jag ha uppehåll för reset?

Öppen för förslag för allt möjligt om ni har tid och lust!

MVH

Har under denna kväll fått i min 100 mg diazepam och 25 mg alprazolam 3 jollar, ligger ja i nån riskzon för at dö i sömnen?

Kan en dusch och kaffe hjälpa mår lnge brs iaf, inte jätte dålilt heller mee har snetändning? ordentligt uppskattat snsbbt svar, har relativt bra tollerans
Citera
2020-02-09, 05:52
Medlem
Tripportreats avatar
Citat:
Har under denna kväll fått i min 100 mg diazepam och 25 mg alprazolam 3 jollar, ligger ja i nån riskzon för at dö i sömnen?

Kan en dusch och kaffe hjälpa mår lnge brs iaf, inte jätte dålilt heller mee har snetändning? ordentligt uppskattat snsbbt svar, har relativt bra tollerans
På vilket sätt har du "snetändning"? På vilket sätt mår du dåligt?

Det är ju en rejäl dos benso du tryckt i dig men det ska mycket till innan det blir farligt så länge man inte blandar med andra gaba-droger som exempelvis alkohol eller opiater.

Jag skulle gissa att läget är lugnt och att du jagar upp dig för att du känner dig dåsig, du kommer troligtvis sova ett tag och vakna upp och fortfarande vara dåsig.

Får jag fråga varför du smällde i dig så jävla mycket benso? Det rör sig ju ändå om 25st blåbär och 10st diazepam om man utgår från de vanliga styrkorna, vad hade du hoppats uppnå med den dosen?

//Tripportreat
Citera
2020-02-09, 06:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tripportreat
På vilket sätt har du "snetändning"? På vilket sätt mår du dåligt?

Det är ju en rejäl dos benso du tryckt i dig men det ska mycket till innan det blir farligt så länge man inte blandar med andra gaba-droger som exempelvis alkohol eller opiater.

Jag skulle gissa att läget är lugnt och att du jagar upp dig för att du känner dig dåsig, du kommer troligtvis sova ett tag och vakna upp och fortfarande vara dåsig.

Får jag fråga varför du smällde i dig så jävla mycket benso? Det rör sig ju ändå om 25st blåbär och 10st diazepam om man utgår från de vanliga styrkorna, vad hade du hoppats uppnå med den dosen?

//Tripportreat

Kollade mina anteckningar, vas 200 mg tydligen, vet inte blev skev ovg tappade greppet om hur mkt ja tänkte ta, tagit en dusch och kaffe nu, lite bättre. Tror du jag kan ta en litn dos till för att lugna ner mig och somna? Tack flr svar mvh
Citera
2020-02-09, 06:20
Medlem
Citat:
Kollade mina anteckningar, vas 200 mg tydligen, vet inte blev skev ovg tappade greppet om hur mkt ja tänkte ta, tagit en dusch och kaffe nu, lite bättre. Tror du jag kan ta en litn dos till för att lugna ner mig och somna? Tack flr svar mvh

Gäller bara ksalol 1mg, bensedin 10mg och weed söm ja alltids snear på

Så
Inge alkohol eller opi
Citera
2020-02-09, 07:02
Medlem
Tripportreats avatar
Citat:
Gäller bara ksalol 1mg, bensedin 10mg och weed söm ja alltids snear på

Så
Inge alkohol eller opi
Med så mycket benso i kroppen lär det inte göra någon skillnad, det sitter i ditt huvud. Försök slappna av, det är ingen fara.

Ta inte så jävla mycket nästa gång, även om det inte skadar dig fysiskt så kan det leda till rätt dåligt omdöme som du märker.

//Tripportreat
Citera
2020-02-09, 07:04
Medlem
Tripportreats avatar
Och ge fan i weed om du alltid snear på det, varför tar du droger som får dig att må dåligt?
Citera
2020-02-09, 13:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tripportreat
Och ge fan i weed om du alltid snear på det, varför tar du droger som får dig att må dåligt?

Vaknade precis, jävligt dåsig men ok. Tack som fan @tripportreat för den mentala supporten, hjälpte att ha nån att prata med. Ne ja slutade röka för länge sen så fattar inte varför ja gjorde de? Boosta? ska trappa ner nu det är daga tt sluta för att ta enbart vid behov, kmr bli jobbigt men men...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in