2018-12-13, 18:15
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sterio
Samma här, blir sjukt hungrig på alpra, och har cravings på mjölkprodukter ?😂.

Jag får cravings på allt som är ätbart Just nu vart jag toksugen på skumtomtar med chokladöverdrag, så jag skickar frugan till konsum
Citera
2018-12-13, 19:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av KringEx
Någon mer än jag som blir väldigt hungrig vid intag av bensodiazepiner? Speciellt Alprazolam höjer min aptit rejält
Samma här, men det gäller främst muskelrelaxerande bensos, men även Xanor.
Citera
2018-12-13, 19:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Buttwig
Käkat kasol i 5månader minst 3mg om dagen om inte mer ska man sluta tvärt eller trappa ner steg vis?
Trappa ned med Diazepam eller Klonazepam helst. Lorazepam funkar utmärkt också. Eller bara minska Xanoren, ta 2.5 mg i 8-10 dagar och se om du kan gå ner till 2 mg utan att bli sjuk. Sedan fortsätt så.
Citera
2018-12-14, 09:37
Medlem
Pandarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KringEx
Någon mer än jag som blir väldigt hungrig vid intag av bensodiazepiner? Speciellt Alprazolam höjer min aptit rejält

Japp, får värre munch än på röka. Är som om magen är ett svart hål som aldrig tar slut
Citera
2018-12-15, 00:05
Medlem
Pandarns avatar
Behöver verkligen hjälp av er kunniga på att urskilja fejk från riktiga. Vad ska det stå på kartan, läser mycket om texten Belgrad men framgår inte om det är de rätta eller inte. Samma med Galenika a.d/Galenika a.b

Är det någon som VET hur det ska se ut? Eller handlar det om olika batches från tillverkaren bara?

Vill bara ha svar gällande kartorna, all form av input uppskattas. Har du köpt några som ser ut på ett visst sätt av dessa, hur har effekten känts för er som knaprat en del och kan känna skillnad
Citera
2018-12-15, 01:50
Medlem
Kalkon77s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pandarn
Behöver verkligen hjälp av er kunniga på att urskilja fejk från riktiga. Vad ska det stå på kartan, läser mycket om texten Belgrad men framgår inte om det är de rätta eller inte. Samma med Galenika a.d/Galenika a.b

Är det någon som VET hur det ska se ut? Eller handlar det om olika batches från tillverkaren bara?

Vill bara ha svar gällande kartorna, all form av input uppskattas. Har du köpt några som ser ut på ett visst sätt av dessa, hur har effekten känts för er som knaprat en del och kan känna skillnad
Undrar samma sak.

Kartan som jag sitter på nu står det "Galenika a.d Beograd", och på och kartan innan endast "Galenika a.d"
Citera
2018-12-15, 03:54
Medlem
Det har dykt upp massvis med säljare som säljer pfizer xanax 0.5mg från Balkan.
Pillren ser ut och fungerar som de ska, men kartorna de kommer i ser hemmapressade ut - feltryck etc.

Är det någon som vet mer om dessa?
Citera
2018-12-15, 18:02
Medlem
caecos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cpbajs1
Det har dykt upp massvis med säljare som säljer pfizer xanax 0.5mg från Balkan.
Pillren ser ut och fungerar som de ska, men kartorna de kommer i ser hemmapressade ut - feltryck etc.

Är det någon som vet mer om dessa?
Har du möjlighet att ladda upp en bild? Är ju relativt lätt att förfalska kartor, går ju tom att köpa öppet på internet. Men Pfizer säljer inget med feltryck kan jag garantera.
Citera
2018-12-16, 02:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av caeco
Har du möjlighet att ladda upp en bild? Är ju relativt lätt att förfalska kartor, går ju tom att köpa öppet på internet. Men Pfizer säljer inget med feltryck kan jag garantera.

En äkta pfizerkarta har pfizerloggan och ordet xanax på varje ruta i kartan.

De falska som säljs har xanax tryckt över hela kartan.

De är falska och kommer inte från Belgrad som det står på kartorna, men fungerar och känns som alpra i rätt dos.
Citera
2018-12-16, 16:40
Medlem
AntonChigurhs avatar
Citat:
En äkta pfizerkarta har pfizerloggan och ordet xanax på varje ruta i kartan.

De falska som säljs har xanax tryckt över hela kartan.

De är falska och kommer inte från Belgrad som det står på kartorna, men fungerar och känns som alpra i rätt dos.

Hejsan! Är också nyfiken på kartorna som du skriver om. (Alla bilder här är lånade från nätet.)

https://i.redd.it/4qzghmf13vk11.jpg Ser dina kartor ut såhär?

Märkta med: "NOSILAC DOZVOLE: PFIZER HCP CORPORATION PREDSTAVNIŠTVO BEOGRAD" ?

https://i.imgur.com/5OEv5aZ.jpg (Finns även i kartor med denna text tryck på varje ruta.)

Vad jag läst så hävdas det att dessa är äkta och tillverkas under licens, någon som hört något?

Vi är ju vana att se endast Pfizers logga, ordet xanax på varje ruta, styrka, bäst före + batch #.

Om dina inte ser ut så skulle jag uppskatta en bild. Vilken text är tabletterna du har märkta med?
Citera
2018-12-16, 18:57
Medlem
De ser ut som på första bilden, som för övrigt även innehåller fakestavar.
Av all benso som säljs online är säkerligen 90% fake, inklusive ksalol och bensedin.

Citat:
Ursprungligen postat av AntonChigurh
Hejsan! Är också nyfiken på kartorna som du skriver om. (Alla bilder här är lånade från nätet.)

https://i.redd.it/4qzghmf13vk11.jpg Ser dina kartor ut såhär?

Märkta med: "NOSILAC DOZVOLE: PFIZER HCP CORPORATION PREDSTAVNIŠTVO BEOGRAD" ?

https://i.imgur.com/5OEv5aZ.jpg (Finns även i kartor med denna text tryck på varje ruta.)

Vad jag läst så hävdas det att dessa är äkta och tillverkas under licens, någon som hört något?

Vi är ju vana att se endast Pfizers logga, ordet xanax på varje ruta, styrka, bäst före + batch #.

Om dina inte ser ut så skulle jag uppskatta en bild. Vilken text är tabletterna du har märkta med?
Citera
2018-12-16, 19:05
Medlem
AntonChigurhs avatar
Citat:
De ser ut som på första bilden, som för övrigt även innehåller fakestavar.
Av all benso som säljs online är säkerligen 90% fake, inklusive ksalol och bensedin.

Ok, tack för ditt svar. Ja de där stavarna är så fake det kan bli. Tror du har rätt, att hitta äkta är nog svårt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in