2014-08-25, 11:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nattmössa
så om man har 130 xanor å sälja så är det ringa brott om något skulle gå fel? vad tar man för det för att de ska vara värt det?

Alltså du åker ju på ringa narkotika och olovlig överlåtelse av narkotikaklassade preparat.

1mg 20kr.
2mg 30-40kr.

Allihopa 1500kr kanske om det är 1mg´s.
Citera
2014-08-25, 13:59
Awaiting Email Confirmation
femtonhundras avatar
Går det och jämföra diazepam med alprazolam i antal mängd ungefär? tex en 10 mg stesolid. hur mycket blir det ungefär i jämförelse med hur mkt mg av xanor?
Citera
2014-08-25, 14:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av femtonhundra
Går det och jämföra diazepam med alprazolam i antal mängd ungefär? tex en 10 mg stesolid. hur mycket blir det ungefär i jämförelse med hur mkt mg av xanor?

Har sett någon sida där det står, men jag tycker det verkar konstigt att jämföra med tanke på att diazepam har en mycket mer muskelavslappnande effekt än alprazolamet.
Citera
2014-08-25, 14:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av i574n8u11
Alltså du åker ju på ringa narkotika och olovlig överlåtelse av narkotikaklassade preparat.

1mg 20kr.
2mg 30-40kr.

Allihopa 1500kr kanske om det är 1mg´s.

När jag har köpt serber så har jag kommit ner i 11 kr per mg, då har ju mina polare såklart fått ändå billigare då jag tror att de köper direkt från utlandet, alternativt att de har en som köper in 1000 lite osäker aldrig frågat.
Så om man väljer att köpa från utlandet kommer man lätt ner i 10-11 kr per mg, sen kan du släppa de till polare för 20 och om nån annan vill ha för 25.
Citera
2014-08-25, 15:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kalleochchokladfabriken
När jag har köpt serber så har jag kommit ner i 11 kr per mg, då har ju mina polare såklart fått ändå billigare då jag tror att de köper direkt från utlandet, alternativt att de har en som köper in 1000 lite osäker aldrig frågat.
Så om man väljer att köpa från utlandet kommer man lätt ner i 10-11 kr per mg, sen kan du släppa de till polare för 20 och om nån annan vill ha för 25.

Ksalol brukar man komma undan med 10kr om man köper 100. Tänker alltid svenska.

Citat:

Kanske 0.25 mg isf. Brukar säga xanor är som grogg och valium som vin.
Citera
2014-08-25, 16:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av i574n8u11
Ksalol brukar man komma undan med 10kr om man köper 100. Tänker alltid svenska.

Kanske 0.25 mg isf. Brukar säga xanor är som grogg och valium som vin.

Aa, här ligger de mellan 900-1700 för 100 burk ksalol, beroende på vem det är, och hur tillgången ser ut i allmänhet.
Citera
2014-08-25, 23:04
Medlem
negerbarns avatar
Citat:

Inte helt lätt att jämföra, ungefär som att fråga hur mkt GHB man ska ta för att det ska motsvara en kvarting sprit. Men normalt runt 0,5 mg Alprazolam skulle jag säga, give or take en del från person till person.
Citera
2014-08-27, 10:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av negerbarn
Inte helt lätt att jämföra, ungefär som att fråga hur mkt GHB man ska ta för att det ska motsvara en kvarting sprit. Men normalt runt 0,5 mg Alprazolam skulle jag säga, give or take en del från person till person.

Precis. Skulle vela påstå att det är nästintill omöjligt eftersom alla reagerar olika på olika preparat.
Citera
2014-08-27, 12:39
Awaiting Email Confirmation
femtonhundras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av negerbarn
Ok provade idag (tidigare kört på mellan 45 mg stesolid upp till 100 mg stesolid om dagen i 8 års tid.
Nu idag tog jag xanor (depo) krossade några och några svalde jag vanligt. 7mg totalt. enligt dig skulle det ungefär motsvara 140 mg stesolid? aldrig att det gör det. känner knappt av någonting. skulle jag däremot slängt i mig 140mg stes att ha aboslut känt av det. men tack ändå för din åsikt i det hela
Citera
2014-08-27, 13:54
Medlem
Citat:
Ok provade idag (tidigare kört på mellan 45 mg stesolid upp till 100 mg stesolid om dagen i 8 års tid.
Nu idag tog jag xanor (depo) krossade några och några svalde jag vanligt. 7mg totalt. enligt dig skulle det ungefär motsvara 140 mg stesolid? aldrig att det gör det. känner knappt av någonting. skulle jag däremot slängt i mig 140mg stes att ha aboslut känt av det. men tack ändå för din åsikt i det hela

Om du har ätit stess i så många år, och ändå på realtivt höga doser, som är muskelavslappnande på ett helt annat sätt är det inte konstigt att du kände av xanoren. Har ätit dagligen nu i ca 8 månader, all bens i stort sett, haft sobril utskrivet i drygt tre år. Och jag måste verkligen äta monsterdoser och/eller blanda med opiater för att bli flummig. Kan bara tänka mig hur det är med toleransen om man har käkat de doserna stess, som du har gjort,i 8 år.
Låååååååååångt nedtrappningschema för din del om du ska sluta.
Citera
2014-08-27, 18:55
Medlem
negerbarns avatar
Citat:

Jag sa också att det är nästintill omöjligt att jämföra två substanser och att det kan skilja från person till person.
Citera
2014-08-28, 00:13
Medlem
Citat:
Ungefär 0,5mg

http://web4health.info/sv/answers/bio-benzo-overview.htm
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in