2021-10-13, 21:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xanyo
Med andra ord dom borde vara som vilken annan alprazolam som helst som hjälper vid panikångest. Köper och testar iallafall sen får vi se.
Ja! Återkom gärna om vad du tyckte om de iranska snälla!
Såg de låg relativt billiga nu till intro priser.
Kan va bra att bredda och testa nytt, nu när de blåa blir mer och mer underdoserade och kassa!
(Och JA, jag har, och har testat Aristo, mkt nöjd)
Men som sagt skadar inte me nya gerojor på marknaden som är dugliga !
Citera
2021-10-13, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Popetoteror
Ksalol är som sagt inte lackade , därför smakar de ganska dåligt.
såg i en tråd att de kom från Polen etc som jag tvivlar på men kan ha fel.
Varför Ksalol smakar illa är vad jag tror är att de faller sönder , har några kartor och vissa piller smular sönder av sig själva.
Självklart så fungerar det eftersom det är ju bara pressat pulver.
Sen har jag hört att tabletter blir gamla, det är inte sant, bekräftas av ett antal läkare.
Men till baka till frågan Ksalol är mer potenta än än Xanor, möjligtvis som en gissning bindemedlen.
Har sett att vissa säger att Ksalol ligger mellan 5-10 mg, det anser jag fel eftersom jag ätit de sen 2012
men nu slutat.
Och jag kan säga så här...sluta röka är svårt, men inte i närheten, så alla ni som trippar på Xanor...sluta nu
Det kommer ta minst år, sen tänker några att ta Imovane, sprit etc...blir bara värre.
Önskar er alla väl
Vad pratar du om? Ksalol har väl aldrig nånsin varit mer potenta än riktiga xanor?
Speciellt inte senaste tiden då de verkligen förändrats och tillverkas på ett mycket sämre sätt!
Citera
2021-10-14, 13:03
Medlem
Popetoterors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pinkape
haha nej. Det är bara och köra på

Synnerligen korkat, grovtarmen är inte gjort för detta.
Citera
2021-10-14, 15:19
Medlem
Tjena, har fått tag i en karta ksalol utan brytskårorna i själva kartan. Smakade på en o de va beskt och vidrigt som de ska smaka och det tog en bra stund för den att smälta i munnen. Undrar om någon annan testat dessa och ifall de ger effekt?
Har inte heller någon direkt ångest men alpra ger väl ändå ett lugnande och skönt "rus"
Citera
2021-10-14, 19:44
Medlem
Tagit 3-4mg ksalol nu känns bra, hur blir effekten med en starköl?
Citera
2021-10-14, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sojaboner
Tjena, har fått tag i en karta ksalol utan brytskårorna i själva kartan. Smakade på en o de va beskt och vidrigt som de ska smaka och det tog en bra stund för den att smälta i munnen. Undrar om någon annan testat dessa och ifall de ger effekt?
Har inte heller någon direkt ångest men alpra ger väl ändå ett lugnande och skönt "rus"
Ksaol har ändrat i utseende vad gäller kartan ja, utan brytskåror, ny tillverkare, de är även underdoserade.
De gamla är nästan helt slut, (sitter givetvis ngr på ett lager nånstans) men de tillverkas inte längre av samma "tillverkare" som tidigare!
Det är samma skit egentligen, men jag upplever iaf att man måste ta fler för att få samma effekt som de äldre tabletterna = dyrare
Citera
2021-10-14, 21:29
Medlem
Citat:
2-3 ST kan du ta, inte mer! Då börjar du bara trilla omkring, sjukt drygt
Citera
2021-10-15, 10:21
Medlem
Popetoterors avatar
Citat:

Är en väldigt liten dos så ingen fara
Citera
2021-10-15, 10:27
Medlem
Popetoterors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slimshaddy
Har panikångest till och från och har en fråga till er som haft liknande besvär. Hur känns det att ta en benzo då? alltså går ångesten över och man hamnar på ett normalläge eller blir man även lite ”bäng” typ. Och hur snabbt tar det för den att kicka in? 5 / 10 min?

Prova Ksalol betydligt snabbare intag pga de inte är lackade
Citera
2021-10-16, 12:43
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Popetoteror
Prova Ksalol betydligt snabbare intag pga de inte är lackade

Haha vad menar du med lackade? Men du har rätt. Ksalol börjar verka inom 2-3 minuter vid sublingualt intag
Citera
2021-10-16, 12:47
Medlem
getbusys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KringEx
Haha vad menar du med lackade? Men du har rätt. Ksalol börjar verka inom 2-3 minuter vid sublingualt intag
tror han menar att det är som en liten glansig hinna på tabletten.
Citera
2021-10-16, 16:07
Medlem
Tog sista linan tjack för 12 timmar sedan, inte sovit något alls. Vågar ja ta en ksalol 1mg och se vad som händer? Det är kartorna utan brytskåra.

Har aldrig tagit blå innan när jag inte sovit på såpass länge, tänker så det inte är farligt eller nått..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in