2016-11-29, 18:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av betman123
Kan knappt sova nu på Xanor! Har inte riktigt haft det problemet innan. Många säger ju att man bli trött som fan av det jag blir mer uppåt. Läste på Alprazolam side effects att man kan få sömn svårigheter! Hur vanligt är detta? Händer det någon annan?
Jag som sovigt dåligt på 2 dagar med xanor tänkte köpa Sub att blanda med, vet att detta kan vara farligt kombo? Hur mkt Sub borde jag börja med? Tagit 6 blåa idag.
Citera
2016-11-29, 20:23
Medlem
Citat:
Jag som sovigt dåligt på 2 dagar med xanor tänkte köpa Sub att blanda med, vet att detta kan vara farligt kombo? Hur mkt Sub borde jag börja med? Tagit 6 blåa idag.

Ingen bra blandning. Har haft vänner som dött av denna mixen. Avstå helst eller var försiktig.
Citera
2016-11-29, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pojken1987
Ingen bra blandning. Har haft vänner som dött av denna mixen. Avstå helst eller var försiktig.
Vet att tramadol blanding kan va dåligt med men är det mycket sämre med sub?
Citera
2016-11-30, 06:16
Medlem
Citat:
Vet att tramadol blanding kan va dåligt med men är det mycket sämre med sub?

Ja, sub är ju rätt mycket starkare äm tram.
Citera
2016-12-01, 00:19
Medlem
Citat:
Dålig kombo samt så tycker jag endast att det blir svårare att få riktigt sömn när man går på sub.
Visst du noddar till men du får ingen kvalites sömn.
Citera
2016-12-01, 00:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KonstapelBlau
Dålig kombo samt så tycker jag endast att det blir svårare att få riktigt sömn när man går på sub.
Visst du noddar till men du får ingen kvalites sömn.
Blev ingen sub och jag lyckades decka vid datorn 5 timmar sen la jag mig i sängen och sov 7 till så det var bra! Hade jag sovit bara 4 timmar igen hade jag blivit galen!
Citera
2016-12-01, 19:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av FromAnotherPlace
Är det någon annan som tar Xanor mot ångest/panikångest, som har lagt märke till att det ibland finns ett tillstånd mellan när man har svalt tabletten och när den börjar få effekt, där ångesten ibland stegrar och blir ännu värre? Tidigare har jag alltid blivit lugn, eftersom jag vet att ''hjälp är på väg'', så att säga, men nu på senare tid har det ibland hänt att jag får någon sorts konstig ångeststegring när jag har svalt tabletten. Kanske en form av förväntansångest, eftersom man är rädd att tabletten inte ska hjälpa eller att man desperat vill att den skall verka så fort som möjligt.

har känt samma flera gånger, kortvarig ångeststegring innan lugnet infaller, skönt att se att man inte är ensam om detta fenomen
Citera
2016-12-01, 20:19
Medlem
tehSecretzzzs avatar
Tog en tredjedel ifrån en Ksalol, och rökt en fet. Dessa i blister håller hög kvalité. Men ahh, man glömmer aldrig den bittra smaken. Ska kanske fylla på om det behövs. Men ångesten är borta.
Go kväll!
Citera
2016-12-02, 08:13
Medlem
cerns avatar
Drog i mig 2 stavar Xanor sen somnade jag rätt snabbt och fick hemska mardrömmar verkligen.
Ungdomsgäng jagade mig med vapen, högg mig med kniv i låret och körde över mig med bilar etc.. Ingen rolig sömn tills jag vaknade.

Brukar det oftast vara så? första gången för mig och det var ju inte kul direkt.
Citera
2016-12-02, 08:25
Medlem
f30malmos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cern
Drog i mig 2 stavar Xanor sen somnade jag rätt snabbt och fick hemska mardrömmar verkligen.
Ungdomsgäng jagade mig med vapen, högg mig med kniv i låret och körde över mig med bilar etc.. Ingen rolig sömn tills jag vaknade.

Brukar det oftast vara så? första gången för mig och det var ju inte kul direkt.

Nä, men man kan få skumma drömmar av alla droger och psykmediciner.

Själv drömmer jag ingenting på xanor. Alltså har slutat drömma helt i stort sett. Sover väldigt lite också, så kan bero på det.
Citera
2016-12-02, 09:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av f30malmo
Nä, men man kan få skumma drömmar av alla droger och psykmediciner.

Själv drömmer jag ingenting på xanor. Alltså har slutat drömma helt i stort sett. Sover väldigt lite också, så kan bero på det.
Jag drömmer knappt heller på benzo, och sover mindre (har jag börjat misstänka).
Citera
2016-12-02, 11:24
Medlem
Jag får mardrömmar av fm-1/roppar men Inga andra benzo!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in