2018-07-15, 12:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mulle-Meth
Nej precis. Ksalol smakar i alla fall väldigt beskt. Dessa smakar inte riktigt lika beskt, men det är inte en annorlunda smak direkt, utan snarare lite svagare. Jag tycker dock att de slår som de ska. Möjligtvis en mix mellan legit alpra och någon RC?

Det är lite därför jag skulle vilja ha ett ordentligt test, också kul att hålla på med

Ja, eller Alpra plus något bindemedel som tar bort smaken mer än "Legit bindemedel"
Citera
2018-07-15, 14:55
Medlem
Gustavoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UndeadNinja
Ikto har inte samma ångestdämpande effekt som Xanor. Ikto är en semibenso som i ytterst få fall skrivs ut mot ångest.

På vilket sätt är ikto en semibenso?
Jag är inte särskilt insatt, men enl. Wikipedia är ikto en benso.

Mvh Gustav
Citera
2018-07-16, 08:05
Medlem
UndeadNinjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gustavos
På vilket sätt är ikto en semibenso?
Jag är inte särskilt insatt, men enl. Wikipedia är ikto en benso.

Mvh Gustav

Ja alltså syftet med ikto och vad det skrivs ut för i de absolut flesta fall är mot ep-anfall, det är en ep-medicin med det syftet och den största effekten är den kramplösande effekten medan den ångestdämpande effekten är obefintlig, medan Xanor tex är skapat av gud den superintelligenta arkitekten himself som bot mot svår ångest.

Iktorivil passar dock mycket bra som kompliment till opiater vilket är en mycket sjysst kombo, dessutom så visar inte ikto positivt på benso vid drogtester men numera så har man dock lagt till ikto på en del tester och analyser.
Citera
2018-07-17, 00:09
Medlem
Gustavoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UndeadNinja
Ja alltså syftet med ikto och vad det skrivs ut för i de absolut flesta fall är mot ep-anfall, det är en ep-medicin med det syftet och den största effekten är den kramplösande effekten medan den ångestdämpande effekten är obefintlig, medan Xanor tex är skapat av gud den superintelligenta arkitekten himself som bot mot svår ångest.

Iktorivil passar dock mycket bra som kompliment till opiater vilket är en mycket sjysst kombo, dessutom så visar inte ikto positivt på benso vid drogtester men numera så har man dock lagt till ikto på en del tester och analyser.

Iktorivil/klonazepam tillhör kategorin bensodiazepiner, att den används ffa mot EP och relaterade symtomhar inte med saken att göra, det gör flera andra benso kliniskt, ex diazepam.
Semibenso är exempelvis imovane/zopiklon och stilinoct/zolpidem.

/G
Citera
2018-07-19, 17:51
Medlem
Guttazzs avatar
Ksalol 1mg från serbien? någon som testat dessa och kan säga om det är något att ha eller ska man skippa?
Citera
2018-07-19, 18:07
Medlem
Sterios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guttazz
Ksalol 1mg från serbien? någon som testat dessa och kan säga om det är något att ha eller ska man skippa?

Halva Sverige har väl käkat dem. Är dom äkta så helt okej. Jag personligen gillar ksalol som fan
Citera
2018-07-20, 13:07
Medlem
Anledningen till att det är andra benzoämnen i dina ksalol är för att de blandas i samma cementblandare i valfri förort innan de pressas och läggs i kartor.
Dina ksalol kommer från Sverige, inte Serbien.

Både Oxazepam och Lorazepam är mindre vanebildande än Alprazolam, så det finns ingen anledning för någon att blanda i dessa ämnen för att göra dig mer beroende.
Citera
2018-07-23, 18:07
Medlem
Är Xanor det bästa mot ångest och panikångest eller finns det bättre? Vad för dos får ni utskrivet av läkare?
Citera
2018-07-24, 00:38
Medlem
Mulle-Meths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sw2018
Är Xanor det bästa mot ångest och panikångest eller finns det bättre? Vad för dos får ni utskrivet av läkare?

Det sägs vara den bästa då den är så snabbverkande. Om vi bortser från diverse RC-bensodiazepiner så förmodar jag att det är det mest snabbverkande preparatet på marknaden, men någon får gärna rätta mig om jag har fel.
Citera
2018-07-24, 12:25
Medlem
Har fått tag i 3mg xanor trianglar..

Någon som testat dessa? Har ätit en och en halv och jag mår faktiskt riktigt bra men är dom verkligen 3mg? Jag har förvisso väldigt hög tolerans så är nog därför jag inte är helt såsig...

Kranen säger dom är från USA men ja det kan jag ju omöjligt veta på riktigt...

Undrar alltså om någon testat dessa och kan säga om dom ens finns längre eller om det är kopior kanske?
Citera
2018-07-24, 12:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sweeeety
Har fått tag i 3mg xanor trianglar..

Någon som testat dessa? Har ätit en och en halv och jag mår faktiskt riktigt bra men är dom verkligen 3mg? Jag har förvisso väldigt hög tolerans så är nog därför jag inte är helt såsig...

Kranen säger dom är från USA men ja det kan jag ju omöjligt veta på riktigt...

Undrar alltså om någon testat dessa och kan säga om dom ens finns längre eller om det är kopior kanske?
Hur ser de ut? Såhär?

https://www.drugs.com/imprints/x-3-1542.html

Tror det är depot så effekten kommer gradvis och peakar efter några timmar.
Citera
2018-07-25, 14:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sw2018

Citat:
Ursprungligen postat av DEPRESSIV
Hur ser de ut? Såhär?

https://www.drugs.com/imprints/x-3-1542.html

Tror det är depot så effekten kommer gradvis och peakar efter några timmar.

Jo ser ut som dom men jag betvivlar att det skulle vara Depot..

Tabletterna smälter relativt enkelt i vätska och effekten kommer direkt och hade det varit depot så hade tabletten haft annan uppbyggnad och på något vis smält I omgångar/lager

Står inte nånstans heller att det skulle vara extended release
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in