2012-09-07, 07:04
Medlem
Ovcharkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av undervattenfisk
jävlar vad du krånglar till det för dig, krossa och svälj i ett papper om du inte tål sprit eller alprazolamsmaken haha

håller med, ksalol är nog bästa alprazolamen jag testat, gillar dom mer än svenska också. antingen är det placebo eller så är det nånting med bindningsmedlet eller liknande för det där om att dom innehåller 1,2-1,3 mg tror jagi nte på ett dugg

Citat:
Ursprungligen postat av leifip
Lägg ditt mortlade pulver i OCB papper, som en tjackbomb. Eller ta bara den äckliga smaken i några sekunder ? Vem har sagt att det ska va gott å knarka

Mm, har bara sagt tusen gånger att det inte funkar att göra så. Inte för mig. Får noll effekt. Därav sprit och citronsyra, i hopp om att detta skulle göra susen.
Citera
2012-09-07, 09:42
Medlem
furis avatar
Hur i helvete gör jag för att sänka benzo toleransen? Har käkat en jävla massa piller i mina dagar men inte gjort de nu på ca 1 år, och så får man tag på ksalol, fungerar 2 dagar sen händer de inte ett skit!? Kan säkert käka 40 st och fortfarande inte vara speciellt påverkad! Och dessa är inte fejk de vet jag. Är de så att om man väl utvecklat tolerans mot benzo en gång, håller de i sig hela livet då? Blir så jävla trött. Allting var bättre förr...
Citera
2012-09-07, 13:40
Medlem
Tja, har käkat Xanor dagligen i ett och ett halv år och tänkte nu sluta.

Har käkat c.a 3mg om dagen, är det så att jag borde trappa ned eller är det bara klippa rakt av?

klart man kan plåga sig i någon månad.. hoppas jag
Citera
2012-09-07, 13:42
Medlem
Ovcharkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hompaa

Har käkat c.a 3mg om dagen, är det så att jag borde trappa ned eller är det bara klippa rakt av?

Trappa ner.
Citera
2012-09-07, 16:37
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hompaa

testa klipp rakt av och du kommer ångra dig inom 20 timmar, hade ätit bens 6-7 mån första gången ujag försökte klippa rakt av och jag fortsatte och äter fortfarande.
Citera
2012-09-08, 12:09
Medlem
furis avatar
Om jag dricker 1 liter blodgrape juice och käkar 100mg omeprazol, känner jag av något av ksalolen då eller är de bara att ha ett uppehåll på ett par månader?
Citera
2012-09-08, 12:45
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av furi
Om jag dricker 1 liter blodgrape juice och käkar 100mg omeprazol, känner jag av något av ksalolen då eller är de bara att ha ett uppehåll på ett par månader?
Jag har sagt det 10 gånger förr och jag säger det igen... vill du "känna" av benso något, skaffa ångest! då är benso EUFORI på högsta nivå kan jag lova, annars är det ju bara en dålig fylla (minns första gången jag testa benso och bara somna) men sen efter ett över 2 år långt daglig injektion av amfetamin utvecklade jag starkare och starkare panikångest och DÅ mina herrar (och damer,,) fick benson visa sitt rätta, fina, bästaste JAG! älskar benso numera
Citera
2012-09-08, 14:21
Medlem
furis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av undervattenfisk
Jag har sagt det 10 gånger förr och jag säger det igen... vill du "känna" av benso något, skaffa ångest! då är benso EUFORI på högsta nivå kan jag lova, annars är det ju bara en dålig fylla (minns första gången jag testa benso och bara somna) men sen efter ett över 2 år långt daglig injektion av amfetamin utvecklade jag starkare och starkare panikångest och DÅ mina herrar (och damer,,) fick benson visa sitt rätta, fina, bästaste JAG! älskar benso numera

De har jag väl märkt, förr när jag hade ångest och mådde skit så blev jag as flöddrad och svin go! Men nu händer ju nästan ingenting, knappt något på iktorivil som är min personliga favorit.
Blir väl till att vara otrogen mot tjejen så man får lite ångest och benzon gör någon effekt..
Citera
2012-09-08, 16:45
Medlem
Sitter nu med 20st 0,5 mg av dessa. Rekommenderas det att flumma på dem med lite sprit inblandat? (Ingen tidigare erfarenhet av Xanor eller Benso för den delen)
Citera
2012-09-08, 17:45
Medlem
Metacognition.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hexidenten
Sitter nu med 20st 0,5 mg av dessa. Rekommenderas det att flumma på dem med lite sprit inblandat? (Ingen tidigare erfarenhet av Xanor eller Benso för den delen)
Rekommenderas inte. Använd dem som det är tänkt.
Citera
2012-09-08, 18:00
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Som mina tidigare poster vittnar om förmodligen, använd inte benso öht om du inte har ångest eller stark stark oro!
Citera
2012-09-08, 19:15
Medlem
deyys avatar
Citat:
Lovar dig att du säkerligen kommer få en rolig kväll. Alltid roligare om du har någon eller några polare som även vill ta lite xanor och blanda med sprit.

Får alltid det förjävla roligt på benso+sprit även om det en gång mer eller mindre slutat riktigt illa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in