2015-12-06, 18:11
Medlem
Hallåhallå!
Hur lång tid verkar alprazolam? Tog det idag och blev erbjuden att prova LSA imorgon och undrar om det är det blir för tätt inpå...räknar på det och det lär bli ca 18-19 h emellan.... Tacksam för snabbt svar!!!
Citera
2015-12-06, 19:07
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av agrud
Hallåhallå!
Hur lång tid verkar alprazolam? Tog det idag och blev erbjuden att prova LSA imorgon och undrar om det är det blir för tätt inpå...räknar på det och det lär bli ca 18-19 h emellan.... Tacksam för snabbt svar!!!

Alprazolam har verkningstid på ca 4 timmar. Halveringstiden ligger på 6-12 timmar
Citera
2015-12-06, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KringEx
Alprazolam har verkningstid på ca 4 timmar. Halveringstiden ligger på 6-12 timmar

Å tack. Då borde det vara hyfsat borta efter 18-19 h...
Citera
2015-12-06, 19:50
Medlem
Xanax stavar var klart en stor favorit hos mig länge.
Jag vågar dock inte käka stavar längre med tanke på all RC, phenazepam och Gud vet vad de innehåller nu för tiden!

Cannox Alprazolam, är det någon som stött på dessa i form av RC tidigare eller är det ingen risk att äta de (även om de kommer lösa)?

Tack för återkoppling!
Citera
2015-12-07, 14:19
Medlem
Godhetsknarkarens avatar
Sänkte nyligen 1mg, har mått jävligt pyrt senaste 2 dagarna och det känns som att det redan har ordnat upp sig. Xanor till skillnad från alla jävla RC-benzo som har släppts, med sina korta verkanstid är, och har alltid varit en klippa. Någon borde skriva en hyllningslåt till den.

https://www.youtube.com/watch?v=JH_CY1Mahr8
Citera
2015-12-08, 20:41
Medlem
eddiepeddies avatar
Kan ingen lägga upp en bra bild på Canox 2mg? Så man känner igen dom när man köper. Är dom märkta? Eller bars vita med bryttskåra. Bra bild uppskattas.
Citera
2015-12-09, 12:25
Medlem
Tropexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eddiepeddie
Kan ingen lägga upp en bra bild på Canox 2mg? Så man känner igen dom när man köper. Är dom märkta? Eller bars vita med bryttskåra. Bra bild uppskattas.

ALP eller ALP2 var de märkta med på ena sidan sist jag hade såna hemma. Dom är mindre än upjohn90 så ett litet slick på dessa och de smakar starkt alpra
Citera
2015-12-10, 04:23
Medlem
eddiepeddies avatar
Någon som vet varför alla blåa (ksalol) är så dåliga just nu?
Köpte 5st för några timmar sen, tog alla på en gång och 4mg bup kort efter men ingen effekt som det brukar bli av bra xanor. Fick desutom ge 20kr styck , hade åkt 1h så orkade inte tjafsa men vilken idiot. Han sa att dom var "bästa". Knappast! Blåa ska ligga på 10kr styck. Max 15.
Men tillbaka till min fråga. Är det torrt på blåa nu eller? Alla jag köpt sista tiden med undantager 20st förra veckan har varit kassa. Smakar inte starkt av alpra som det gjorde förra månaden.
Citera
2015-12-10, 12:08
Medlem
elmerengues avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eddiepeddie
Någon som vet varför alla blåa (ksalol) är så dåliga just nu?
Köpte 5st för några timmar sen, tog alla på en gång och 4mg bup kort efter men ingen effekt som det brukar bli av bra xanor. Fick desutom ge 20kr styck , hade åkt 1h så orkade inte tjafsa men vilken idiot. Han sa att dom var "bästa". Knappast! Blåa ska ligga på 10kr styck. Max 15.
Men tillbaka till min fråga. Är det torrt på blåa nu eller? Alla jag köpt sista tiden med undantager 20st förra veckan har varit kassa. Smakar inte starkt av alpra som det gjorde förra månaden.
Upplever inte alls ksalol som dåliga just nu. Som svar på din fråga så verkar ju din tolerans vara ganska åt helvete och när man käkar fem st direkt blir de flesta mer påverkade än vad de tror. Andra alternativet är att din säljare lurar dig på dina pengar.
Citera
2015-12-10, 12:30
Medlem
eddiepeddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elmerengue
Upplever inte alls ksalol som dåliga just nu. Som svar på din fråga så verkar ju din tolerans vara ganska åt helvete och när man käkar fem st direkt blir de flesta mer påverkade än vad de tror. Andra alternativet är att din säljare lurar dig på dina pengar.

Min tolerans är hög. Men dom blåa jag köpt sista tiden har varit dåliga. Inte smakat alpra ens.
Köpte 16st idag av en annan. åt 8st, tugga 2st och smaka lite alpra och "mjöligt".
Han jag köpte 5st av igår sa att det var "torka" på blåa i stan just nu.
Vet inte om det är så. Men vekar circkulera många med dålig kvalité.
Ska köpa Canox 2mg, 100st i burk. Hoppas dom är bra i alla fall.
Sen tänkte jag köpa Rivotril, 100st i burk. Dom brukar vara bra oftast. Stött på dom som verkat ha lägre mg än dom 2mg som det ska vara.
Citera
2015-12-10, 16:07
Avslutad
2 mg gram och 1 rör theralen efter tjackrace: Zzzzzzzz....
Citera
2015-12-11, 03:35
Medlem
Tycker ni Xanor är bra? Jag har käkat 6 stavar på en gång som jag personligen hämtat på apoteket. Tycker inte gav speciellt mycket. Man måste ju dra i sig några bärs för att Xanor ska funka. Sen kan jag säga om Falska och Riktiga stavar, att riktiga stavar smakar alpra rätt igenom och de där pyttesmå Canox som det sägs vara 2mg smakar alpra men inte mer än som kanske en halv lila.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in