2016-11-26, 23:24
Medlem
gonzorockers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tramms
Konstig jag mår skitbra och år helt ångestfri på 0.5 mg mirakelmedicin för mig
Perfekt, det är det mediciner är bra för.
Grejen som jag fattar det är vilka märken som det är vanligt att kopiera. Ksalol ett väldigt bra exempel.
Eftersom de överlag har sjunkit 80% I styrka på 10 år
Citera
2016-11-28, 14:14
Medlem
trasens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tramms
Konstig jag mår skitbra och år helt ångestfri på 0.5 mg mirakelmedicin för mig

Ja, bra att det funkar för andra iallafall.
Citera
2016-11-28, 23:05
Medlem
Tycker canox funkar fett bra. Bättre enn ksalol
Citera
2016-11-29, 08:56
Medlem
Kan knappt sova nu på Xanor! Har inte riktigt haft det problemet innan. Många säger ju att man bli trött som fan av det jag blir mer uppåt. Läste på Alprazolam side effects att man kan få sömn svårigheter! Hur vanligt är detta? Händer det någon annan?
Citera
2016-11-29, 09:06
Medlem
Sweeper80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av betman123
Kan knappt sova nu på Xanor! Har inte riktigt haft det problemet innan. Många säger ju att man bli trött som fan av det jag blir mer uppåt. Läste på Alprazolam side effects att man kan få sömn svårigheter! Hur vanligt är detta? Händer det någon annan?

Intressant; jag märker ingen skillnad och jag kan inte ens titta på en kaffemugg eller en SSRI-tablett utan att inte kunna somna.

Jag märker ingenting på denna - mer än dess verkliga effekt - medan jag på Stesolid får ännu starkare ångest när den går ur kroppen och jag bara vill sova när den gått in i kroppen helt.
Citera
2016-11-29, 09:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sweeper80
Intressant; jag märker ingen skillnad och jag kan inte ens titta på en kaffemugg eller en SSRI-tablett utan att inte kunna somna.

Jag märker ingenting på denna - mer än dess verkliga effekt - medan jag på Stesolid får ännu starkare ångest när den går ur kroppen och jag bara vill sova när den gått in i kroppen helt.
Har sånna här små runda blåa serbiska som man köper löst. Kan det vara nått annat konstigt i dom?
Det är ju Xanor iallafall, tappar ångesten och pratglad samt vill gå ut och göra nått!
Citera
2016-11-29, 09:57
Medlem
FromAnotherPlaces avatar
Är det någon annan som tar Xanor mot ångest/panikångest, som har lagt märke till att det ibland finns ett tillstånd mellan när man har svalt tabletten och när den börjar få effekt, där ångesten ibland stegrar och blir ännu värre? Tidigare har jag alltid blivit lugn, eftersom jag vet att ''hjälp är på väg'', så att säga, men nu på senare tid har det ibland hänt att jag får någon sorts konstig ångeststegring när jag har svalt tabletten. Kanske en form av förväntansångest, eftersom man är rädd att tabletten inte ska hjälpa eller att man desperat vill att den skall verka så fort som möjligt.
Citera
2016-11-29, 11:52
Medlem
tehSecretzzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av betman123
Har sånna här små runda blåa serbiska som man köper löst. Kan det vara nått annat konstigt i dom?
Det är ju Xanor iallafall, tappar ångesten och pratglad samt vill gå ut och göra nått!

Första problemet är ju att du köpte dom löst.. hur är konsistensen? Är den mjölig när du har den i munnen?!
Finns lite kopior på Ksalol, självklart är det aldrig någon garanti på att dom i blister alltid kommer funka.

Men hittills från vart jag får dem ifrån har dom alltid funkat. Ska testa 0,5 senare ikväll.
Citera
2016-11-29, 13:05
Medlem
Jag fick tag i ett gäng som var lösa i flera veckan, dom va lite mjöliga och smälte för fort tyckte jag. Med dom funkade som vanligt!
Citera
2016-11-29, 16:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tehSecretzzz
Första problemet är ju att du köpte dom löst.. hur är konsistensen? Är den mjölig när du har den i munnen?!
Finns lite kopior på Ksalol, självklart är det aldrig någon garanti på att dom i blister alltid kommer funka.

Men hittills från vart jag får dem ifrån har dom alltid funkat. Ska testa 0,5 senare ikväll.
Mjölig? Testade slicka på 1 nu och den smälta och bli lite ah kanske mjölig
Citera
2016-11-29, 18:08
Medlem
TicTaxs avatar
Fungerar det bäst att låta pillret (ksalol) smälta på tungan eller svälja den? Har hört att folk gör lite olika och undrar om det är några skillnader på svälja vs smälta?
Citera
2016-11-29, 18:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TicTax
Fungerar det bäst att låta pillret (ksalol) smälta på tungan eller svälja den? Har hört att folk gör lite olika och undrar om det är några skillnader på svälja vs smälta?
Svälj dom bara, det enda som händer ifall du smälter/biter sönder dom är att de kickar snabbare.

Svälj hela piller, de kickar på 40 min ändå!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in