2015-07-09, 14:54
Medlem
currynamnam159s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av neurogen
själv tyckte jag det var avskyvärt.. men när jag väl slutade och gått igenom utsättningen så var ju alla symtom tillbaka ;( overklighetskänslorna, panikkänslorna med mera ;/
men jag ska inte ge upp. finns nog nån kombo medicin som tillslut kan hjälpa.
vill ju vara så vaken som möjligt och leva i livet och nuet, inte vara bedövad från det, vilket jag blev på sertralin.
men pest eller kolera liksom. bedövad eller overklighetskänlsor och panikångestsyndrom - . -
nåja, det blir nog bra tillslut..

overklighets känslor är min värd haha, tar en cigg på morgonen o känns som att alla kollar på mig från fönstrena. personligen tror jag inte att jag kommer bli bra men, jaja.. blir som det blir, tur att man kan hjälpa sig själv då vården inte bjuder på alpra eller annan benso längre
Citera
2015-07-09, 14:55
Medlem
neurogens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av currynamnam159
overklighets känslor är min värd haha, tar en cigg på morgonen o känns som att alla kollar på mig från fönstrena. personligen tror jag inte att jag kommer bli bra men, jaja.. blir som det blir, tur att man kan hjälpa sig själv då vården inte bjuder på alpra eller annan benso längre

okej, nån paranoia har inte jag tack gode gud för det, hoppas det löser sig för dig min vän, kanske du får återgå till neuroleptika igen?
zyprexa hjälper ju bra mot både ångest och paranoia!
Senast redigerad av neurogen 2015-07-09 kl. 15:14.
Citera
2015-07-09, 14:56
Medlem
Läste precis på aftonbladet att det är flera dödsfall på Xanor,vad kan den innehålla som är dödligt?

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article21095037.ab

"Men de vet fortfarande inte vad den nya drogen innehåller."
Citera
2015-07-09, 15:04
Medlem
neurogens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sjukdom-1854
Läste precis på aftonbladet att det är flera dödsfall på Xanor,vad kan den innehålla som är dödligt?

säkert flubromazolam i höga doser, skulle inte förvåna mig.
Eller rentav något gift.
I vilket fall som helst, vem är så korkad att de köper dessa stavar? Ser ju inte äkta ut nånstans.
Finns inga xanax stavar som ser ut så.
den närmsta är väl denna
http://images.ddccdn.com/images/pills/mtm/Xanax%202%20mg.jpg
och det är inte speciellt likt.

Och hur fan kan de först säga att de inte vet vilken drog det är, och senare säger dom "denna drogen var inte klassad förut men sen den 9e juni är den det" ?

Ehm... doubletalk

edit: ok hittade denna http://pillbox.nlm.nih.gov/assets/large/000090094.jpg
den är ju identisk. Men enligt sidan där bilden fanns skulle detta vara Upjohn, men det är det inte eftersom upjohn är kritvit och är den jag länkade ovan.... så jag vettefan.
Senast redigerad av neurogen 2015-07-09 kl. 15:09.
Citera
2015-07-09, 15:23
Medlem
currynamnam159s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sjukdom-1854

en modifierad alpra rc eller annat.
fluben biter inte på mig ens men jag är tolerant pga av långt bruk.

alpra behöver inte smaka som alpra heller, folk tar förgivet att det är den bäska smaken som är alpra pga pfizer och andra företag men finns hur många andra som smakar som helt annat men är lika bra alpra.
tillsatta ämnen för det trycks för mycket av folk som skiter i folk o ser bara pengar. typisk gäng mentalitet

köper pulvret o trycker, säger att det är något o lägger upp det på sina sidor som något annat? har dom inte testat sin egen produkt? inte som att man inte vet hur alpra känns men lägger upp det som det endå. talar för sig själv allt
Citera
2015-07-09, 15:25
Medlem
currynamnam159s avatar
Citat:
säkert flubromazolam i höga doser, skulle inte förvåna mig.
Eller rentav något gift.
I vilket fall som helst, vem är så korkad att de köper dessa stavar? Ser ju inte äkta ut nånstans.
Finns inga xanax stavar som ser ut så.
den närmsta är väl denna
http://images.ddccdn.com/images/pills/mtm/Xanax%202%20mg.jpg
och det är inte speciellt likt.

Och hur fan kan de först säga att de inte vet vilken drog det är, och senare säger dom "denna drogen var inte klassad förut men sen den 9e juni är den det" ?

Ehm... doubletalk

edit: ok hittade denna http://pillbox.nlm.nih.gov/assets/large/000090094.jpg
den är ju identisk. Men enligt sidan där bilden fanns skulle detta vara Upjohn, men det är det inte eftersom upjohn är kritvit och är den jag länkade ovan.... så jag vettefan.

grejen e den att har man en kontakt som är cnc operatör så får du presisa kopior av det äkta i utseende, men inte rus o kosistens, inte en iaf
Citera
2015-07-09, 15:26
Medlem
neurogens avatar
Citat:
en modifierad alpra rc eller annat.
fluben biter inte på mig ens men jag är tolerant pga av långt bruk.

alpra behöver inte smaka som alpra heller, folk tar förgivet att det är den bäska smaken som är alpra pga pfizer och andra företag men finns hur många andra som smakar som helt annat men är lika bra alpra.
tillsatta ämnen för det trycks för mycket av folk som skiter i folk o ser bara pengar. typisk gäng mentalitet

köper pulvret o trycker, säger att det är något o lägger upp det på sina sidor som något annat? har dom inte testat sin egen produkt? inte som att man inte vet hur alpra känns men lägger upp det som det endå. talar för sig själv allt

Jag är rätt säker på att all alpra smakar som .. well, alpra.
de piller du ätit som inte smakat som alpra har nog varit någon annan benso, och pga placebo så har den benson känts som alpra.
bara min teori.
och absolut ingen diss mot dig personligen, men som sagt, alpra smakar alpra.
Citera
2015-07-09, 15:28
Medlem
neurogens avatar
Citat:
grejen e den att har man en kontakt som är cnc operatör så får du presisa kopior av det äkta i utseende, men inte rus o kosistens, inte en iaf

hmm ok. men det är mycket mer än bara det verksamma ämnet som gör en tablett potent eller icke.
det handlar om bindningsämnen och hur det binds ihopa med det verksamma ämnet.

typiskt exempel: roche 542 vs. FM1 Mylan.
två olika sätt att slå, två nästan helt olika rus.

cnc operatör? haha..
Citera
2015-07-09, 15:33
Medlem
currynamnam159s avatar
Citat:
Jag är rätt säker på att all alpra smakar som .. well, alpra.
de piller du ätit som inte smakat som alpra har nog varit någon annan benso, och pga placebo så har den benson känts som alpra.
bara min teori.
och absolut ingen diss mot dig personligen, men som sagt, alpra smakar alpra.

är genom vården utomlands jag fått det på i olika länder och på blister så är så. tror inte sjukvården trycker kopior.

tror du inte att det finns andra kemikalier som smakar som alpra som upj gör?

ut o res med dig för fan

har käkat klon också som inte smakar som roche, rockes egna smakar ju inte ens lika de 2 olika mg, pga bindning och tillsats osv.
Citera
2015-07-09, 15:36
Medlem
neurogens avatar
Citat:
är genom vården utomlands jag fått det på i olika länder och på blister så är så. tror inte sjukvården trycker kopior.

tror du inte att det finns andra kemikalier som smakar som alpra som upj gör?

ut o res med dig för fan

har käkat klon också som inte smakar som roche, rockes egna smakar ju inte ens lika de 2 olika mg, pga bindning och tillsats osv.

okej jag ger mig!
Citera
2015-07-09, 15:40
Medlem
currynamnam159s avatar
Citat:
hmm ok. men det är mycket mer än bara det verksamma ämnet som gör en tablett potent eller icke.
det handlar om bindningsämnen och hur det binds ihopa med det verksamma ämnet.

typiskt exempel: roche 542 vs. FM1 Mylan.
två olika sätt att slå, två nästan helt olika rus.

cnc operatör? haha..

dom gjorde om rohypnolen i strukturen. och är olika från tillverkare till tillverkare med på alla medeciner, det kan du inte säga något annat en, framförallt om du har testat olika typer av samma sorts ssri

folk blev dumma i huvudet på roches roppar så dom avregistrerade den med en alternativ struktur, finns ingen annan förklaring för som du säger, som 2 olika rus
Citera
2015-07-09, 15:41
Medlem
currynamnam159s avatar
Citat:
okej jag ger mig!

bäst för dig haha

nej kul o snaka.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera