Har senaste månaden (ganska exakt 60 dagar) vräkt i mig ganska stora doser xanor 1mg (ej depot) nästan dagligen på en gång och inte utspritt under dagen. Det har sätt ut såhär senaste dagarna: (skrivit ett litet schema direkt efter intag)
31/3 55 st
2/4 100st 15.00
9/4 100st 15.00
10/4 35st 20.00
11/4 10st 19.00
13/4 50st 09.00
14/4 20st + 20st en timma efteråt, alltså 40 st (oklar tidpunkt)
15/4 20st 19.30
16/4 (igår) 50st 16.00 + 50st till en timma (17.00) efteråt då jag tog 50st till, alltså 100 uppdelat på två tillfällen.
18/4 25st 17.00
Övriga dagarna under månaden innan dess har sett ut på ungefär på samma sätt. Förutom vid ett fåtal gånger (två) då jag intagit 150 st på en gång, 150st en dag, nästa dag 150st till.
Detta är ksalol från galenika i blister så äkta grejor.
Men till min fråga nummer ett: nu i skrivandes stund är det två dygn sedan nästan (give or take nån halvtimma/timma/ sedan senaste intaget 16/4 100mg (i förgår, alltså, 16.00 16/4) 100st som intogs. Börjar märka av att dom börjar gå ur kroppen, i form av diarier, lite lätt snuva, motivationslöshet samt det dåliga mående börjar komma tillbaka i form av hög ångestnivå som inte jag hade utan xanor i kroppen såklart, handsvett som tusan, fryser lite lätt i kroppen också samt en del skakningar i fingrar och nacken. Kommer detta eskalera och jag ligger jättedålig imorgon/ikväll? ?Lite smådålig är inga bekymmer så länge det inte går så långt att jag inte kan ta mig ur sängen utan ligger och krälar på toalettgolvet och spyr galla? Kan inte tänka mig det i och med att det bara pågått en månad, eller har jag fel?. Men sen slog det mig att doserna och andra sidan har varit skyhöga och min teori kanske inte stämmer just därför?
Sen min andra fråga är hur pass länge bör jag avstå helt innan toleransökningen minskat någorlunda som jag märkt ökat snabbt?
Min tredje fråga är hur länge detta kan spåras via urin/salivprov/blodprov som samtliga skickas iväg till laboratorium för analys efter denna månads intag. Men min första fråga är mest relevant. Kan någon mellan tummen och pekfingret ge en fingervisning tidsmässigt även på min sistnämnda funderingar är det verkligen en bonus och jag ger den en guldstjärna .
Min fjärde fråga är Jag har läst på att gå ct och på så vis inte fördröja någonting (vilket är min tanke) kan detta riskera krampanfall. Tänker att det pågått endast en månad men varierande intag av minst sagt höga doser. Har tillgång till ergenyl från en kompis med epilepsidiagnos jag har tillgång till. Bör en sådan tablett intas på morgonen eller handlar det om för kort tid för att denna risk ska uppstå? ( med risk att vara tjatig men vill förtydliga intag nästan dagligen under en månad men med skyhöga milligram. Eller kan jag skippa ergenyl det med tanke på den relativt korta tiden missbruket pågått?
Tackar ödmjukast på förhand för klarhet kring mina funderingar.