2016-04-19, 00:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Reactant
Någon som kan uttala sig om de alprazolam-blotters som finns tillgängliga just nu?
Är de överlag jämna samt faktiskt den styrka de påstås? När alprazolam ligger på blotters är det då så som med syra att man bör vara väldigt försiktig med att ta i dem/"kladda" på dem?
Då jag inte är tillåten i tråden om darknetshoppar än så kan jag ju inte fråga om olika vendors men.... vilken styrka har de ni erhållit hävdats vara och verkade det legit?

Har bara bra att säga om dom. Funkar fint och man känner alpra smaken helt och hållet.
Citera
2016-04-19, 13:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kvvtofflor
Har senaste månaden (ganska exakt 60 dagar) vräkt i mig ganska stora doser xanor 1mg (ej depot) nästan dagligen på en gång och inte utspritt under dagen. Det har sätt ut såhär senaste dagarna: (skrivit ett litet schema direkt efter intag)

31/3 55 st
2/4 100st 15.00
9/4 100st 15.00
10/4 35st 20.00
11/4 10st 19.00
13/4 50st 09.00
14/4 20st + 20st en timma efteråt, alltså 40 st (oklar tidpunkt)
15/4 20st 19.30
16/4 (igår) 50st 16.00 + 50st till en timma (17.00) efteråt då jag tog 50st till, alltså 100 uppdelat på två tillfällen.
18/4 25st 17.00

Övriga dagarna under månaden innan dess har sett ut på ungefär på samma sätt. Förutom vid ett fåtal gånger (två) då jag intagit 150 st på en gång, 150st en dag, nästa dag 150st till.

Detta är ksalol från galenika i blister så äkta grejor.
Men till min fråga nummer ett: nu i skrivandes stund är det två dygn sedan nästan (give or take nån halvtimma/timma/ sedan senaste intaget 16/4 100mg (i förgår, alltså, 16.00 16/4) 100st som intogs. Börjar märka av att dom börjar gå ur kroppen, i form av diarier, lite lätt snuva, motivationslöshet samt det dåliga mående börjar komma tillbaka i form av hög ångestnivå som inte jag hade utan xanor i kroppen såklart, handsvett som tusan, fryser lite lätt i kroppen också samt en del skakningar i fingrar och nacken. Kommer detta eskalera och jag ligger jättedålig imorgon/ikväll? ?Lite smådålig är inga bekymmer så länge det inte går så långt att jag inte kan ta mig ur sängen utan ligger och krälar på toalettgolvet och spyr galla? Kan inte tänka mig det i och med att det bara pågått en månad, eller har jag fel?. Men sen slog det mig att doserna och andra sidan har varit skyhöga och min teori kanske inte stämmer just därför?

Sen min andra fråga är hur pass länge bör jag avstå helt innan toleransökningen minskat någorlunda som jag märkt ökat snabbt?

Min tredje fråga är hur länge detta kan spåras via urin/salivprov/blodprov som samtliga skickas iväg till laboratorium för analys efter denna månads intag. Men min första fråga är mest relevant. Kan någon mellan tummen och pekfingret ge en fingervisning tidsmässigt även på min sistnämnda funderingar är det verkligen en bonus och jag ger den en guldstjärna .

Min fjärde fråga är Jag har läst på att gå ct och på så vis inte fördröja någonting (vilket är min tanke) kan detta riskera krampanfall. Tänker att det pågått endast en månad men varierande intag av minst sagt höga doser. Har tillgång till ergenyl från en kompis med epilepsidiagnos jag har tillgång till. Bör en sådan tablett intas på morgonen eller handlar det om för kort tid för att denna risk ska uppstå? ( med risk att vara tjatig men vill förtydliga intag nästan dagligen under en månad men med skyhöga milligram. Eller kan jag skippa ergenyl det med tanke på den relativt korta tiden missbruket pågått?

Tackar ödmjukast på förhand för klarhet kring mina funderingar.

Ingen som har en susning kring mina fyra frågor?
Senast redigerad av kvvtofflor 2016-04-19 kl. 13:56.
Citera
2016-04-19, 17:14
Medlem
Public-Enemy-No1s avatar
FM 1or är dom bästa, tur man har 30st! 😀
Citera
2016-04-19, 20:21
Medlem
julesvernes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kvvtofflor
Ingen som har en susning kring mina fyra frågor?

Fråga 3: Ungefär en vecka..
Citera
2016-04-20, 00:21
Avslutad
Jävligt bra grejer så länge man kan hantera det.
Citera
2016-04-20, 00:57
Medlem
tankels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PartyByMyself
Har bara bra att säga om dom. Funkar fint och man känner alpra smaken helt och hållet.
Du råkar inte ha koll på ifall en kan räkna med att alpran är jämnt fördelad över hela blottern? Dvs tror du det går att dela en lapp på hälften och räkna med halva styrkan?
Citera
2016-04-20, 01:18
Medlem
En liten fråga. Har ätit xanor dagligen i 7 månader, 1-1,5 mg om dagen och tänkte kolla hur många dagar man klarar sig utan? Jag får inte nytt recept förrän torsdag och har tagit slut på mina för en riktigt jävla ssri-biverkning
Citera
2016-04-20, 05:35
Medlem
Är det äkta Ksalol som säljs i blister? eller är det kopior tänker på 1 mg:arna.
Citera
2016-04-20, 07:27
Medlem
elmerengues avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fettalukt
En liten fråga. Har ätit xanor dagligen i 7 månader, 1-1,5 mg om dagen och tänkte kolla hur många dagar man klarar sig utan? Jag får inte nytt recept förrän torsdag och har tagit slut på mina för en riktigt jävla ssri-biverkning
Abstinensen borde komma smått vid det här laget men tack vare din dosering så kanske du klarar dig. Finns perioder då jag ätit max 2mg per dag i månader utan att få en jobbig at men sånt är givetvis individuellt.
Citera
2016-04-20, 16:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av elmerengue
Abstinensen borde komma smått vid det här laget men tack vare din dosering så kanske du klarar dig. Finns perioder då jag ätit max 2mg per dag i månader utan att få en jobbig at men sånt är givetvis individuellt.

Om jag ersätter xanoren med oxascand, då borde jag väl minska risken för at eller kramper?

Har runt 60mg
Citera
2016-04-20, 16:55
Medlem
Synatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fettalukt
Om jag ersätter xanoren med oxascand, då borde jag väl minska risken för at eller kramper?

Har runt 60mg
Ja såklart, 60mg är inte så mkt så försök klara dig på en per dag som nedtrappning/avslut
Citera
2016-04-20, 19:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Synatt
Ja såklart, 60mg är inte så mkt så försök klara dig på en per dag som nedtrappning/avslut

En vadå per dag? Det är 5 mg oxascand jag tänkte ha idag medans jag får ut xanor imorgon. Men är ändå livrädd för kram eller nått. Har iaf stoppat i mig 30mg oxascand idag men mår piss ändå.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in