2024-05-26, 12:32
Medlem
Fummys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LivetsArbetare

Åt en stav och efter 1 timme så kände jag ingen direkt märkbar effekt förutom att jag var lite seg i kroppen kanske men inget välmående som jag brukar få på Benz.

Någon anna som har erfarenhet av dess?

Har aldrig känt något välmående av dom, snarare tvärtom att de döda positiva känslor och istället skapade en slöhet.
Men jag tror inte de är jättevanligt.

hittade ett stycke på nätet.

Citat:
taking a benzodiazepine like Xanax can actually make you feel more anxious than you did before starting the drug to help reduce your anxiety. While not a common reaction, Xanax has been known to cause people to become:

More anxious
Talkative
Restless
Excessively energetic
Agitated
Hostile

https://libertyhealthdetox.com/rehab-blog/can-xanax-make-anxiety-worse/

Vet inte om källan är den bästa men , jag upplever ungefär just detta, dock inte pratsam och sånt.
Kanske beror det på adhd eller något sånt?
Senast redigerad av Fummy 2024-05-26 kl. 12:37.
Citera
2024-05-26, 12:41
Medlem
LivetsArbetares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fummy
Har aldrig känt något välmående av dom, snarare tvärtom att de döda positiva känslor och istället skapade en slöhet.

Vet inte om källan är den bästa men , jag upplever ungefär just detta, dock inte pratsam och sånt.

Det jag tidigare fått ut av valium, Xanax, ikto etc är att allt känns lättare och min vardagliga tröskel som gör så att mina beslut tar extra lång tid att genomföra i princip försvinner. Detta var inte fallet med dessa Xanax jag åt igår. Frihetskänslan jag ofta upplever på benz fanns inte där helt enkeltk så jag vart lite fundersam på om det ens var Xanax jag hade stoppat i mig. Jag sov som en stock dock så det var faktiskt skönt.
Citera
2024-05-26, 12:52
Medlem
Fummys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LivetsArbetare
Det jag tidigare fått ut av valium, Xanax, ikto etc är att allt känns lättare och min vardagliga tröskel som gör så att mina beslut tar extra lång tid att genomföra i princip försvinner. Detta var inte fallet med dessa Xanax jag åt igår. Frihetskänslan jag ofta upplever på benz fanns inte där helt enkeltk så jag vart lite fundersam på om det ens var Xanax jag hade stoppat i mig. Jag sov som en stock dock så det var faktiskt skönt.

Jag upplever inte oxacand eller stesolid på samma negativa sätt.
Låter som beskrivningen att det är xanax.
Citera
2024-05-26, 13:16
Medlem
LivetsArbetares avatar
Citat:
Jag upplever inte oxacand eller stesolid på samma negativa sätt.
Låter som beskrivningen att det är xanax.

En annan iakttagelse är att jag känner mig sådär klassiskt efterbenzad idag så som seghet och lite småvinglig och en aningen trög i mitt tal hehe. Min fru gjorde en iakttagelsen ialf.
Citera
2024-05-27, 20:02
Medlem
Har köpt Alpro under många år, har för mg att jag nån gång reagerade på att dom "kändes annorlunda". Dvs säkert nån RC kopia men inte brytt mig mer än så. Standard blåa östeuropeiska 2mg.

Nu testade jag köpa 1mg apoteksvara "krka".

Dels så
1: Känner knappt av 1 hel, brukade ta en halv av 2mg, dvs borde vara 1:1mg mellan båda.

2: Känner inte alls samma "tröghet/trötthet" på kvällen (tar för o sova) men känner absolut extra sliten när jag vaknar som alltid

Min fråga är: är det så enkelt som det ena är fake benz och den "krka" versionen är äkta? Eller nån med bättre insikt?
Citera
2024-05-27, 21:19
Medlem
Citat:

Fast det där är ju paradoxala reaktioner typ och ja alla reagerar lite olika på olika Bensodiazepiner.

Det normala om du har ångest och ingen jättetolerans (beroende lite på preparat och person) så suddas ångesten ut, du kan bli seg, småsömnig och muskelavslappnad på normala doser.

Har du ingen ångest så drabbas du mest av de fysiska fenomenen.

Undantaget är dock Xanor (åtminstone för mig). Hade ingen ångest alls första gången jag testade på Alprazolam och även i låg dos så gav den någon form av eufori som jag inte har upplevt på någon annan Bensodiazepin och då har jag typ haft dem alla på recept plus Z analogerna.

Dock så blir du betydligt mer euforisk av att dricka ett par starköl, starkcider eller en grogg eller två. Säljs på bolaget och du behöver inget recept.
Citera
2024-05-27, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AdhdMan123
Har köpt Alpro under många år, har för mg att jag nån gång reagerade på att dom "kändes annorlunda". Dvs säkert nån RC kopia men inte brytt mig mer än så. Standard blåa östeuropeiska 2mg.

Nu testade jag köpa 1mg apoteksvara "krka".

Dels så
1: Känner knappt av 1 hel, brukade ta en halv av 2mg, dvs borde vara 1:1mg mellan båda.

2: Känner inte alls samma "tröghet/trötthet" på kvällen (tar för o sova) men känner absolut extra sliten när jag vaknar som alltid

Min fråga är: är det så enkelt som det ena är fake benz och den "krka" versionen är äkta? Eller nån med bättre insikt?
Jag brukar hämta ut mina Bensodiazepiner på apoteket så jag har inget att jämföra med.

Däremot så säljs Krka på apoteket och jag har själv fått ut det märket men aldrig hört talas om fake Krka för när man läser här så verkar det mest vara andra typer av Alprazolam kopior som cirkulerar runt på den svarta marknaden typ "klassikern" Ksalol och en del annat.
Citera
2024-05-28, 16:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WhiskeyTango84
Jag brukar hämta ut mina Bensodiazepiner på apoteket så jag har inget att jämföra med.

Däremot så säljs Krka på apoteket och jag har själv fått ut det märket men aldrig hört talas om fake Krka för när man läser här så verkar det mest vara andra typer av Alprazolam kopior som cirkulerar runt på den svarta marknaden typ "klassikern" Ksalol och en del annat.
Ja men det är "klassikern" Ksalol, vilket supposedly ska vara alpro, men det är nån RC-alpro eller vadå?

ej insatt i kemin bakom det hela, men antar att anledning till varför RC för tillgången på materialet för tillverkning alltså skulle vara billigare, alt mindre komplicerad.

Hursomhaver så upplever jag dessa som mycket "svagare", oklart om 2mg/1mg är diffen eller substansen i sig.

Märker dock på det positiva, att trots jag märker "mindre trött" så somnar jag sjukt mycket bättre med det i mig, dvs, känns som en "bättre" substans om det nu är en äkta VS vad det andra nu är
Citera
2024-06-05, 14:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AdhdMan123
Ja men det är "klassikern" Ksalol, vilket supposedly ska vara alpro, men det är nån RC-alpro eller vadå?

ej insatt i kemin bakom det hela, men antar att anledning till varför RC för tillgången på materialet för tillverkning alltså skulle vara billigare, alt mindre komplicerad.

Hursomhaver så upplever jag dessa som mycket "svagare", oklart om 2mg/1mg är diffen eller substansen i sig.

Märker dock på det positiva, att trots jag märker "mindre trött" så somnar jag sjukt mycket bättre med det i mig, dvs, känns som en "bättre" substans om det nu är en äkta VS vad det andra nu är

Vad jag hört ska mycket vara Bromazolam, ojämna/väldigt lågt doserade, ibland rc-benzos, ibland innehåller dom alpra som dom ska (Väldigt sällan man har turen att komma över Ksalol som faktiskt innehåller det utlovade/håller kvalitet enligt min erfarenhet.)

Håller mig borta från dom till varje pris, mer eller mindre. Spelar ingen roll hur billigt man får dom.

Betalar hellre betydligt mer för saker jag vet är kvalitet/från apotek.
Senast redigerad av Skrlx 2024-06-05 kl. 15:02.
Citera
2024-06-08, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Draculark
Någon som provat Aran Pharma Alprazolam Rlam-1?
Ät det äkta vara? Finns på FS nu att köpa men vågar inte för dom verkar ej legit. Har du prövat dom?
Citera
2024-06-14, 15:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HejaMeja12
Ät det äkta vara? Finns på FS nu att köpa men vågar inte för dom verkar ej legit. Har du prövat dom?

Också intresserade av dessa. Någon med erfarenhet?
Citera
2024-06-21, 17:36
Medlem
Benzo ksasol 1mg

Tjena tänkte testa benzo men vågar inte riktigt för har alltid hört att de pundar drog …… om ja poppar en tablett va blir de för effekt för jag vill inte bli helt borta hur många ska man ta då ?
är det som tramadol ungefär ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in