Citat:
Ursprungligen postat av
kvvtofflor
Alltså jag fick ett överkomligt erbjudande på fyra tusen ksalol i blister från galenika som jag slog till på. Till en början blev jag flöddrad på 10 st men nu har jag väl ätit runt tusen stycken på ganska kort tid och kan föra mig normalt och folk betraktar inte mig som påverkad om jag har typ 50 st i kroppen.
Jag är inte dum i huvudet - jag fattar att toleransen skjutit i höjden.
Men min fråga är hur länge bör jag avstå helt för att komma till den nivån jag var i från början, då 10 st kändes som 80-90 nu typ?
Känns som det här bara kommer spåra ur och bästa iden kanske hade varit att spola ner skiten i toaletten. Men ångesten efter med tanke på att jag la en ganska stor summa på dom stoppar mig ^^
Men min fråga är alltså, hur länge bör jag avstå? veckor? månader?
Citat:
Ursprungligen postat av
Redlinez
Alltså herregud vilka mängder.. Först och främst se till att trappa ur det där försiktigt ett bra tag tills du är nere på noll. Slutar du tvärt med dessa monster doser på benso så kommer det inte sluta bra. Riktigt farligt att köra CT, alltså cold turkey som det heter. Betyder att man slutar bara tvärt sådär. Och det skall du inte göra för du komer ångra dig så hårt. Antingen kör du egen ned trappning eller söker till frivilligt avgifitning. Benso skall man ta det försiktigt med. Inga leksaker precis. Men förstår hur det känns att sitta på flera hundra piller och suget är där. Självdisciplin är nckeln hur svårt det än är

Men trappa ner långsamt i kanske 2 månader.
Jo men grejen är att jag tjongade i mig tusen st i runda slängar under en tidsperiod på 2-3 veckor (minnet sviker av naturliga skäl) då borde jag väl kunna gå CT utan att få kramper och må allt för dåligt väl? Sen fick jag inte svar på min fråga, jag har runt tre tusen ksalol till och vill inte att dom går åt lika snabbt, men med doserna för att bli flöddrad efter detta xanorrace har gjort att toleransen kommer göra att dom försvinner snabbare än vad jag vill. Egentligen hade jag velat bli av med en del för att inte riskera att gå ner mig. Men har inte disciplin att både spola ner pengar och tabletter i toan, och jag är inte direkt typen som står på gatan och kränger knark. Har lite för mycket att förlora på en torsk, ej heller medlem på knarkforum osv. Men jag fick aldrig svar på min fråga.
Hur länge måste jag avstå för att få den där goa känslan på 10mg jag får på 50 i dagsläget under den tidsperiod och mängd jag käkat? är det dagar, veckor, månader? sista intaget var igår. Har inte tagit några idag alls. Och är en nedtrappning verkligen nödvändig under mina förhållanden? Räta ut lite frågetecken kring det här ni som är kunniga är ni snälla