2024-04-09, 03:58
Medlem
Airwave92s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bakaxel
Glömde fråga i mitt förra inlägg...

Nu när mitt samarbete med Xanor upphör efter ett år... det är inga problem att fimpa va när jag ätit 0.5 mg vid sänggåendet ibland 1 mg var tredje dag?

Man behöver väl inte trappa ned på sånt småbruk?

Mvh

Nej dessa doser ska vara lugnt
Citera
2024-04-14, 10:35
Medlem
torrans avatar
Tog 4mg ksalol igår! I love it! Är en sån person kom håller mig till att endast knapra benz på helgerna. Har gillat ksalol på alla aspekter, förutom att jag tycker man får en jävligt skum smak i munnen dagen efter.. för att försöka beskriva för er benz-experter så smakar det absolut inte lika metalliskt som när man tagit Imovan. Men det är som den beska eftersmaken man har när man sugit på en ksalol, dvs de smakar rövhål.

Får inte alls den här smaken av ikto, valium eller gidazepam. Men där är halveringstidens allt för långa för att kunna bruka de under helgena.

Vet någon vad denn smaken kan beror på?

Mvh
Torran
Citera
2024-04-14, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av torran
Tog 4mg ksalol igår! I love it! Är en sån person kom håller mig till att endast knapra benz på helgerna. Har gillat ksalol på alla aspekter, förutom att jag tycker man får en jävligt skum smak i munnen dagen efter.. för att försöka beskriva för er benz-experter så smakar det absolut inte lika metalliskt som när man tagit Imovan. Men det är som den beska eftersmaken man har när man sugit på en ksalol, dvs de smakar rövhål.

Får inte alls den här smaken av ikto, valium eller gidazepam. Men där är halveringstidens allt för långa för att kunna bruka de under helgena.

Mvh
Torran
Förmodligen utbankat hemmapressad skit som kanske innehåller något annat än ren Alprazolam för riktig Alprazolam ifrån svenskt apotek ger ingen eftersmak öht utan tabletterna är bara beska när de intas, dock inte lika vidriga som Imovane som dessutom hos vissa ger eftersmak dagen efter.
Citera
2024-04-15, 21:15
Medlem
Flouvonnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av torran

Mvh
Torran

Ta det försiktigt bara kompis, många i denna värld som kommit med liknande löften och yttranden till sig själv och andra men ytterst få som faktiskt har den disciplinen och lyckas hålla det. Särskilt Ksalol/alpra ska man ha stor respekt för, men det vet du säkert redan.
Citera
2024-04-17, 03:12
Medlem
Airwave92s avatar
Jävla skit ksalol som är ute nu, det dom ligger på 0.3-0.4

Jag köper inte igen. Kuk alpra.
Citera
2024-04-21, 09:03
Medlem
Har käkat blå fre+lör. Första gången sen jag blev ren för 6 veckor sedan men först nu slog det mig att jag i mina perioder alltid blir förtjust i choklad det är Japp, mars, snickers you name it. Kan till och med äta ihop med frullen och i vanliga fall sitter det i mitt DNA att godis och liknande är till kvällen. Dessutom äter jag ALDRIG choklad annars!

Dela gärna med er erfarenheter för kul diskussion
Citera
2024-04-21, 09:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Airwave92

Låter mer som att du ska trappa ner/bryta ett tag eller hitta dig en ny leverantör!
Citera
2024-04-21, 13:02
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Airwave92

Dom har alltid legat på 0.2-0.3mg kanske någon annan rc eller benzo också enligt tester jag har kollat. Så vad nu?
Citera
2024-04-21, 13:03
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Muppet321
Har käkat blå fre+lör. Första gången sen jag blev ren för 6 veckor sedan men först nu slog det mig att jag i mina perioder alltid blir förtjust i choklad det är Japp, mars, snickers you name it. Kan till och med äta ihop med frullen och i vanliga fall sitter det i mitt DNA att godis och liknande är till kvällen. Dessutom äter jag ALDRIG choklad annars!

Dela gärna med er erfarenheter för kul diskussion
Kul efter andra kartan när du sitter helt känslokall och får ångest o ilska om du inte fyller på snart igen.
Citera
2024-04-28, 01:32
Bannlyst
Jag fick en näve vita stavar alldeles nyss. De står xanax som märkning.

Nu sa dock en polare att det bör vara märkta med '512' eller möjligen andra siffror om det ska vara äkta från svenskt apotek eller staterna. Enligt honom är märkningen 'xanax' ovanlig och lite av ett lotteri numer.

Är medveten om att det har varit fenta i vissa av dom, men jag trodde verkligen att få stavar med märkningen xanax var fake och att de dessutom går att se vilka som är fake med blotta ögat. Blev dock osäker nu när polaren lät tämligen övertygad om att det ska vara siffermärkning för att det ska vara äkta - annars är det relativt stor risk för att det är nå tjafs i dom enligt honom. Jag känner att de inte är blindgångare i alla fall.

Är det någon som vet ungefär hur vanligt det är att stavarna som är stämplade med 'xanax' är Alprazolam eller garagepressa och fake? Grejerna ska ha kommit från burk med det är tyvärr information mellan flera led.

Har blandat med opiater och känner att jag gärna tar ett svar från någon som har hyfsad koll.
Senast redigerad av akakajajj 2024-04-28 kl. 02:29.
Citera
2024-04-28, 06:15
Medlem
Kalle-Dussin-XIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av akakajajj
Jag fick en näve vita stavar alldeles nyss. De står xanax som märkning.

Nu sa dock en polare att det bör vara märkta med '512' eller möjligen andra siffror om det ska vara äkta från svenskt apotek eller staterna. Enligt honom är märkningen 'xanax' ovanlig och lite av ett lotteri numer.

Är medveten om att det har varit fenta i vissa av dom, men jag trodde verkligen att få stavar med märkningen xanax var fake och att de dessutom går att se vilka som är fake med blotta ögat. Blev dock osäker nu när polaren lät tämligen övertygad om att det ska vara siffermärkning för att det ska vara äkta - annars är det relativt stor risk för att det är nå tjafs i dom enligt honom. Jag känner att de inte är blindgångare i alla fall.

Är det någon som vet ungefär hur vanligt det är att stavarna som är stämplade med 'xanax' är Alprazolam eller garagepressa och fake? Grejerna ska ha kommit från burk med det är tyvärr information mellan flera led.

Har blandat med opiater och känner att jag gärna tar ett svar från någon som har hyfsad koll.

På svenska stavar står det U 94. Xanax har jag dock ingen koll på
Citera
2024-04-28, 15:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle-Dussin-XII
På svenska stavar står det U 94. Xanax har jag dock ingen koll på

Vad tror du om dessa? Är det rena stavar och att det är helt lugnt att trycka dessas måntro?

http://www.laddy.se/visa-bild/2199/

http://www.laddy.se/visa-bild/2200/

http://www.laddy.se/visa-bild/2201/

http://www.laddy.se/visa-bild/2202/

Är det äkta shit eller trams? Känner absolut att mina ögon är tunga och jag släpar omkring hemma (yrar omkring, men ingen far). Men jag får fortfarande bra men har tunga ögonlock och klockan springer ifrån mig idag. Funderar på lägga mig och rulla runt i nybäddat.

Nu får ni gudar mer än gärna dela med er av egna erfarenheter av dessa pillz. Nu ska jag vila en stund till någon vacker musik.

Har fyllt på lite mer men det är under kontroll, men jag trivs. Mår bra just nu.

Hoppas att höra från någon King! Auf wiedersehen!
Senast redigerad av akakajajj 2024-04-28 kl. 15:39.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in