2016-04-06, 16:37
Medlem
Heyns avatar
Mano 1 från Thailand. Vilket jävla skit.

Jag tar 0,5mg Xanor för att somna lite då och då. Jag har aldrig byggt upp en tolerans för jag har alltid hållt mig till låga doser med lång tid mellan gångerna.

Igår testade jag Mano 1. Jag tog en hel eftersom jag behövde somna väldigt tidigt. Jag kände nästan ingenting! Tog en till efter 45 minuter. Kunde fortfarande inte somna, men nu kände jag iallafall att jag hade xanor i kroppen. Först efter jag tog en 3:e tablett kunde jag somna, men då var klockan så sent så jag hade säkert kunnat somna på egen hand.

Någon som testat dom här och kan uppskatta hur mycket alprazolam dom egentligen innehåller? 0.2mg per tablett?
Citera
2016-04-06, 17:09
Medlem
populopiduss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lowtax
Xanor kan vara gött. Drog i mig 4mg igår men vaknade med någon sorts obehaglig bakfyllekänsla. All mat har en annan "metallisk" smak också, lite som på imovane.

Den där smaken fick jag alltid när jag hade avtändning på gaba-droger, och jag skulle vilja påstå att det är abstinens (till skillnad från Imovane där den är en biverkning). Håll koll så du inte är/håller på att bli fysiskt beroende.
Citera
2016-04-06, 22:57
Medlem
Råttan!s avatar
Brukar käka alpra ibland för att landa och kunna sova på tjack.
Men jag blir rätt så väck dagen efter, väldigt yr å lite flummig å seg. Använder mig enbart av doser 1-2mg. Är det normalt?

Finns det någon bättre benso som man kan va någorlunda normal dagen efter?
Citera
2016-04-07, 08:24
Medlem
Flaskpostenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Råttan!
Men jag blir rätt så väck dagen efter, väldigt yr å lite flummig å seg. Använder mig enbart av doser 1-2mg. Är det normalt?

Jag kan käka 7-8mg och ändå vara normal dagen efter utan tolerans. Låter skumt.
Citera
2016-04-07, 20:41
Medlem
Jag har en kompis som inte har ätit benzo på ca 5 år och har slängt i sig fyra 1mg borde han ta det lugnt Ä, väger ca 120 kilo ingen liten kille... Vore väldigt vänligt med svar inom 15-20 ha en grest day. PS det är xanor!. Ha det
Citera
2016-04-07, 20:51
Medlem
Råttan!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flaskpostens
Jag kan käka 7-8mg och ändå vara normal dagen efter utan tolerans. Låter skumt.

Hur länge sitter "ruset" i då? Säg att jag tar 2 och somnar en timme efteråt å sover max 8 timmar.
Känner du av det efter 7-9 timmar?
Citera
2016-04-07, 21:06
Medlem
Redlinezs avatar
Citat:
Hur länge sitter "ruset" i då? Säg att jag tar 2 och somnar en timme efteråt å sover max 8 timmar.

Halveringstiden för alprazolam är 6 timmar. Så testa och se om du fortfarande känner av efter 9 timmar. Jag känner mig i alla fall ångest fri en hel dag på 1-2mg xanor. Så jag känner av det eftersom jag mår fortfande bra. Men alla är ju olika och mediciner fungerar olika för alla så ända sättet att ta reda på är att testa.
Citera
2016-04-07, 21:07
Medlem
Redlinezs avatar
Citat:

Stesolid och iktorivil. Testa det.
Citera
2016-04-07, 21:10
Medlem
Redlinezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av epsipepsi
Jag har en kompis som inte har ätit benzo på ca 5 år och har slängt i sig fyra 1mg borde han ta det lugnt Ä, väger ca 120 kilo ingen liten kille... Vore väldigt vänligt med svar inom 15-20 ha en grest day. PS det är xanor!. Ha det

Det är lugna puckar det där. Inget att oroa sig för. Kör på bara och må fint! Blanda inte i alkohl i bilden bara. Då kan det gå illa. 4mg räcker gott och väl för någon utan tolerans.
Citera
2016-04-07, 23:47
Medlem
Flaskpostenss avatar
Citat:

Japp kan känna mig skön o avslappnad men EJ flöddrad eller sånt idiotiskt.
Citera
2016-04-07, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Redlinez
Det är lugna puckar det där. Inget att oroa sig för. Kör på bara och må fint! Blanda inte i alkohl i bilden bara. Då kan det gå illa. 4mg räcker gott och väl för någon utan tolerans.
4mg är på tok för mycket utan tolerans. är du dum lr. hur fan kan du rekommendera nån som inte testat o trycka i sig 4mg?

jag äter regelbundet sedan rätt länge och jag blir märkbart påverkad av 0,5mg. äter så lite jag bara kan vanligtvis dock just för att inte bli helt mongoloidiserad som de flesta här på bensoforat.

kanske något för dig att testa?
Citera
2016-04-07, 23:54
Medlem
Flaskpostenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smakenavurin
4mg är på tok för mycket utan tolerans. är du dum lr. hur fan kan du rekommendera nån som inte testat o trycka i sig 4mg?

jag äter regelbundet sedan rätt länge och jag blir märkbart påverkad av 0,5mg. äter så lite jag bara kan vanligtvis dock just för att inte bli helt mongoloidiserad som de flesta här på bensoforat.

kanske något för dig att testa?

Men med tanke på sin vikt oc kanske tidigare efarenhter så ärväl 4mg ganska lugnt. Från individ osv såklart
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in