2016-03-28, 19:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av limE86
Nej jag har jämfört dom och jag upplevever att Ksalol slår på snabbare, vilket är en stor fördel

Sant slår galet fort men föredrar svenska apoteks varor och icke att förglömma frontin
Citera
2016-03-29, 16:37
Medlem
Redlinezs avatar
Vad tycker folket om Canox 2 mg? Vart kommer dessa ifrån för land?
Citera
2016-03-29, 18:00
Medlem
rochsteins avatar
Jag blir mest trött av depot och jag piggnar till av snabbverkande. Nån annan som reagerar så?
Citera
2016-03-29, 22:39
Medlem
julesvernes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redlinez

Finns säkert en hel del att hitta om du söker lite men min spontana gissning är att det är "egen-pressade" stavar där de helt enkelt prentat in CANOX istället för XANAX. Mig veterligen finns det ingen alprazolam generika som heter Canox. Men jag har haft fel för...
Citera
2016-03-29, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av julesverne
Finns säkert en hel del att hitta om du söker lite men min spontana gissning är att det är "egen-pressade" stavar där de helt enkelt prentat in CANOX istället för XANAX. Mig veterligen finns det ingen alprazolam generika som heter Canox. Men jag har haft fel för...
Stämmer exakt hemmapressade som säljs som "direkt från apotek i usa" vilket är skitsnack.
Citera
2016-03-30, 08:41
Medlem
Eutychoss avatar
Citat:
Läst någonstans att dom kommer från Kanada. Det är små vita piller som det definitivt är tryck i! Ingen hemmapressad skit, definitivt inte. Bland den bästa alpran ute just nu.
Citera
2016-03-30, 09:57
Medlem
julesvernes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eutychos
Läst någonstans att dom kommer från Kanada. Det är små vita piller som det definitivt är tryck i! Ingen hemmapressad skit, definitivt inte. Bland den bästa alpran ute just nu.

Har du källa på det där med Kanada? Finns ingen info som jag lyckats hitta någonstans om någon alpra-generika vid namn Canox.
Citera
2016-03-30, 10:10
Medlem
Eutychoss avatar
Citat:
Har du källa på det där med Kanada? Finns ingen info som jag lyckats hitta någonstans om någon alpra-generika vid namn Canox.
Nää, minns inte vart jag läste det. Dom såldes väldigt mycket och på många sajter för några månader sen, även nu men i mindre omfattning. Man kunde få dom i plomberade burkar vid köp av 100 piller. Lite märkligt att man inte kan söka och hitta någon information om dom dock, som du säger.

Tycker dom var i klass med svenska apoteksxanor faktiskt, så riktigt bra.
Citera
2016-03-30, 19:38
Medlem
Redlinezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eutychos

Det låter ju bra om det är så En polare hade såna förut och han tyckte det var bra drag i dem. Verkar som en del har andra åsikter om just Canox. Kanske ni som fick hemmapressat bara hade otur. Skall testa dessa om ett tag i alla fall så jag hoppas på att det är fina grejer .
Citera
2016-03-30, 23:53
Medlem
julesvernes avatar
Citat:
Det låter ju bra om det är så En polare hade såna förut och han tyckte det var bra drag i dem. Verkar som en del har andra åsikter om just Canox. Kanske ni som fick hemmapressat bara hade otur. Skall testa dessa om ett tag i alla fall så jag hoppas på att det är fina grejer .

Det kan säkert vara svinbra drag i Canox-alpran. Men om det finns risk för hemmapressade grejer finns det också en risk för att exempelvis en 2mg-stav inte innehåller 2mg alprazolam, kanske 0mg, kanske 1mg eller kanske 3mg, eller så håller de måttet "spot on". Min poäng är endast osäkerheten i det hela men det är ju också givetvis av denna anledning Xanax-stavar (lösa, eller till och med i blister om man har riktig jävla tur) är dyrare. Mindre risk = högre pris.
Citera
2016-03-31, 13:20
Medlem
Redlinezs avatar
Citat:
Det kan säkert vara svinbra drag i Canox-alpran. Men om det finns risk för hemmapressade grejer finns det också en risk för att exempelvis en 2mg-stav inte innehåller 2mg alprazolam, kanske 0mg, kanske 1mg eller kanske 3mg, eller så håller de måttet "spot on". Min poäng är endast osäkerheten i det hela men det är ju också givetvis av denna anledning Xanax-stavar (lösa, eller till och med i blister om man har riktig jävla tur) är dyrare. Mindre risk = högre pris.

Jo du har en poäng där måste jag säga. Brukar oftast vara så att ju dyrare medicinen är desto bättre fungerar den Var bra längesen jag var missnöjd över en produkt. Så jag tror dessa kommer funka kanon. Vet dock inte när jag ska testa dessa än. Funderar till helgen kanske.
Citera
2016-03-31, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MOOSEMAN
Sant slår galet fort men föredrar svenska apoteks varor och icke att förglömma frontin

håller med till 100. eller så är de bara hjärnan som lurar en
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in