2015-10-01, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iNjure
Hm åhfan det visste jag inte, låter konstigt men kanske stämmer..

Hur långt uppehåll bör man ha för att komma tillbaks på 0 i tollernas väg då?

Har faktiskt ingen aning om sånt eftersom jag bara äter benso 1-2 ggr i veckan av just den anledningen, dvs slippa få tolerans.

Men eftersom du ätit en kort period(20 dagar) så tror jag inte det behövs ett allt för långt uppehåll.

2-3 veckor kanske? Någon annan får rätta mig här
Senast redigerad av blaha95 2015-10-01 kl. 21:54.
Citera
2015-10-01, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blaha95
Har faktiskt ingen aning om sånt eftersom jag bara äter benso 1-2 ggr i veckan av just den anledningen, dvs slippa få tolerans.

Men eftersom du ätit en kort period(20 dagar) så tror jag inte det behövs ett allt för långt uppehåll.

2-3 veckor kanske? Någon annan får rätta mig här

Vill med hålla mig så som dig 1-2ggr veckan men svårt att hålla sig ifrån påsen på kvälllen när cs börjar gå ur.. Himmla gott o landa på, lite för bra haha..
Dock fungerar 1mg alpra för ångesten (därför jag köpte) är inte ute efter rus specielt mycket
Citera
2015-10-01, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iNjure
Vill med hålla mig så som dig 1-2ggr veckan men svårt att hålla sig ifrån påsen på kvälllen när cs börjar gå ur.. Himmla gott o landa på, lite för bra haha..
Dock fungerar 1mg alpra för ångesten (därför jag köpte) är inte ute efter rus specielt mycket

Håller med, jättesvårt är det för mig också. Men jag är stolt över mig själv att jag ändå klarar det. Trots att ångesten och hjärtklappningen är förjävlig så kan jag hålla mig ifrån godispåsen., än så länge iaf
Citera
2015-10-01, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blaha95
Håller med, jättesvårt är det för mig också. Men jag är stolt över mig själv att jag ändå klarar det. Trots att ångesten och hjärtklappningen är förjävlig så kan jag hålla mig ifrån godispåsen., än så länge iaf

Det ska du ha cred för! (Y) Önska jag hade den självdiciplinen själv men kanske kommer så småningom haha..

Kanske byta till nån mildare benzo, har inget utskrivet av läkaren men är nästan 100 på att jag kan få stess eller likande om jag vill, dom vet min situation så att säga
Citera
2015-10-01, 23:44
Medlem
eddiepeddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alienDNA
det finns två ksalol ute nu. de som kommer i blister, och de som kommer i stora påsar lösa.
Alla som tydligt kan uppvisa sina blister har 90% att ha äkta vara, även om det finns en fabrik i serbien som pirattrycker bensedin och även blister.
de riktiga har jag för mig kommer från ungern. eller så blandar jag ihop det, skitsamma.

de äkta varorna de som håller 1mg och ej är ojämna, jag tycker dom funkar helt okej! men inte lika bra som en riktig pfizer. Skulle inte ens kunna jämföra 3st ksalol mot 1st pfizer.. Känns som en helt annan effekt.

Ksalol är bra som sömnpiller för mig. Pfizers är mer berusningskänsla. Ksalol oavsett dos ger iallafall inte mig berusningskänsla, men det är det få benso som gör och det är extremt sällsynt, och verkar vara lite från dag till dag, konstigt nog.
Jag har ju som jag skrivit experimenterat nyligen med att ta 50st iktorivil på en och samma gång (roche original, med 100% säkerhet) och då hände det absolut ingenting, jag kunde inte ens somna enklare.
dagen innan tog jag EN tablett på 2mg som jag kände av.
Så min teori är att jag har så få receptorer kvar i hjärnan, att den 2mg tabletten redan satt på de få receptorer jag har, därför även om jag tryckte 100mg till dagen efter, hade benson ingenstans att ta vägen..

Vilket alltså betyder för mig, efter ett uppehåll, så funkar dos nr 1. Den funkar bra.
Dos nr 2 och framåt händer ingenting.

Trist som fan är det.

Känner igen mig i det du beskriver med Ikton. Tog 10st 2mg (Roche) och fick ingen vidare effekt. Brukar också känna att det varierar från dag till dag när jag tar bzp. Vissa gånger får jag bra effekt och andra gånger känner jag knappt nåt alls eller ingenting. Brukar köpa Ksalol oftast. I lösvikt oftast också. Nu sist köpte jag 15st och dom var riktigt bra men oftast blir jag besviken. Har Lorazepam på recept men får ingen effekt av dom. Så försöker sälja dom och köpa xanor eller ikto istället.
Citera
2015-10-01, 23:51
Medlem
Inget med saken att göra men förkortar du bensodiazepiner som bzp?

Du vet väl att bzp är en centralstimulant? Blir som fel när du pratar om "bzp" och benso få det är helrmt skilda saker

Citat:
Ursprungligen postat av eddiepeddie
Känner igen mig i det du beskriver med Ikton. Tog 10st 2mg (Roche) och fick ingen vidare effekt. Brukar också känna att det varierar från dag till dag när jag tar bzp. Vissa gånger får jag bra effekt och andra gånger känner jag knappt nåt alls eller ingenting. Brukar köpa Ksalol oftast. I lösvikt oftast också. Nu sist köpte jag 15st och dom var riktigt bra men oftast blir jag besviken. Har Lorazepam på recept men får ingen effekt av dom. Så försöker sälja dom och köpa xanor eller ikto istället.
Citera
2015-10-02, 00:32
Medlem
eddiepeddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Laluna1
Inget med saken att göra men förkortar du bensodiazepiner som bzp?

Du vet väl att bzp är en centralstimulant? Blir som fel när du pratar om "bzp" och benso få det är helrmt skilda saker

Benzo brukar forkortas bzp. Sen är det i benzo forumet så borde vara uppenbart att det är benzo.
Citera
2015-10-02, 00:41
Medlem
Aldrig förr sett det, men är väl jag som är petig.

Ber om ursäkt!

Citat:
Ursprungligen postat av eddiepeddie
Benzo brukar forkortas bzp. Sen är det i benzo forumet så borde vara uppenbart att det är benzo.
Citera
2015-10-02, 08:46
Medlem
bOnNeSSs avatar
20 st stavar u94 utskrivet av läkare var 12 dag 10 kr burken inget att klaga på
Citera
2015-10-02, 10:08
Medlem
Grattis!

Citat:
Ursprungligen postat av bOnNeSS
20 st stavar u94 utskrivet av läkare var 12 dag 10 kr burken inget att klaga på
Citera
2015-10-02, 10:18
Medlem
Har kommit över 250 mg alprazolam i pulverform men insåg snabbt när jag kollade i påsen att det kan bli jäkligt svårt att dosera hehe.. Har en våg med 0.01 g känslighet, men litar inte helt på den i så små mängder, samt drygt att väga upp 2 mg åt gången.

Hur gör jag för att dosera på bästa sätt, om jag vill ha säg 2 mg per "omgång"?

Tänkte om jag spär ut det med något och lägger i gelatinkapslar då det blir lättare att ha koll på vikten?

Vad ska man i så fall spä ut med? Kreatin? Finns det bättre alternativ för att dosera detta?
Citera
2015-10-02, 14:35
Medlem
JiseOnes avatar
Får inte svara i drogshoppstråden men kan ju meddela att stavarna från benzobutiken är väldigt ojämna i kvalitén, vissa innehåller säkert 2mg, andra betydligt mindre kanske 0.25 eller nåt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in