2011-07-07, 19:51
Medlem
jimpss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rockdoll
Hur som helst, kranen vill ha 100kr för 12 st, okej pris?? Och var kommer dem ifrån, alltså vilket land?

De heter Ksalol och kommer troligtvis från Serbien. Priset är bra.
Citera
2011-07-07, 19:59
Medlem
Stormorfars avatar
Älskade verkligen FPs stavar som dom sålde för 50€ för 25st 2mg. Jag slocknade på 2mg efter ett vaketrace när jag testade dom. Höll mig till 2mg i nån månad utan att behöva gå upp i dos. Har nu fått utskrivet 15mg/stess i 7 månader som jag tagit dagligen men inte avnänt xanor.

Minns iaf att jag köpte 50st Ksalol och tyckte dom sög när jag hade stavarna. Nu fick jag tag på 40st frontin 1mg, visst första dagen blev jag vinglig med lite lyrica, har nu snittat 10mg xanor/dag så nu är dom slut.

Härlig nertrappning av stessen man har att se fram emot när jag inte känner av 2-3mg xanor längre
Citera
2011-07-07, 20:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av jimps
De heter Ksalol och kommer troligtvis från Serbien. Priset är bra.
Thanks .

Och om de inte skulle vara de bästa och starkaste xanoren så kvittar det mig, jag är rätt så känslig just för xanor, efter att jag la ner bensomissbruket och trappade ut mig under tre månader på sjukhuset så tar jag bara enstaka gånger, så bygger aldrig upp toleransen. De här var helt klart starka nog att knocka mig i alla fall.
Citera
2011-07-08, 07:03
Medlem
softicmans avatar
Hade förr Xanor och de tycker jag var värdelösa....
Sen fick jag Xanor Depot, också inget vidare....
Man fick trycka i sig en del för att känna av dem...
Men, men.... Olika från person till person...
Citera
2011-07-09, 10:41
Medlem
masterior26s avatar
Hur funkar det att ta xanor rektalt? blir effekten bättre än oralt?
Citera
2011-07-09, 12:52
Medlem
Jungles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av masterior26
Hur funkar det att ta xanor rektalt? blir effekten bättre än oralt?

Inte testat men ät dom istället, skulle tippa på att det funkar bättre.
Citera
2011-07-09, 22:10
Medlem
eddiepeddies avatar
Fick lite drygt 30st alprazolam 0,5mg idag. Dom är från kanada tydligen, men stod på persiska på burken så antar dom är gjorda i Kanada för att sen skickas till Iran/irak. Testat dom några gånger förut och dom funkar rätt ok. "Apo-Alprazolam" heter dom (googla det så hittar ni bilder).
Det jag undrar är om någon annan stött på dessa och i såna fall vad tyckte ni?
Eftersom det bara är halv mg så behövs det kanske ett gäng för att få lite starkare rus.
Om någon stött på dessa så hör gärna av er med mer info. Kollar mina PM ett par gånger i månaden så skicka gärna dit isånafall.
Citera
2011-07-10, 02:39
Medlem
likeithards avatar
Dom här runda, blåa, nästan lite spräckliga xanoren, om ni vet vilka jag menar (säkerligen piratkopior), är det verkligen alprazolam?

Visst dom är ju bra enligt vad jag hört, men tydligen blir man efterbensad betydligt längre än av diazepam, dessutom verkar dom påtagligt muskelavslappnande, det tycker jag verkar skumt, då diazepam ska ha länge half-life och vara betydligt mer muskelavslappnande än alprazolam...

Kan det vara någon annan benso i dom, t ex. fenazepam?

Jag vet inte vart dom kommer ifrån eller hur burkarna ser ut. Men det är dom enda som jag har blivit erbjuden, tyvärr gillar jag benso med så kort halveringstid som möjligt.

Man ska bli knockad direkt men känna sig någorlunda uppstyrd dagen efter, det tycker jag är bäst.
Citera
2011-07-10, 02:44
Medlem
lowerCases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av likeithard
Dom här runda, blåa, nästan lite spräckliga xanoren, om ni vet vilka jag menar (säkerligen piratkopior), är det verkligen alprazolam?

Visst dom är ju bra enligt vad jag hört, men tydligen blir man efterbensad betydligt längre än av diazepam, dessutom verkar dom påtagligt muskelavslappnande, det tycker jag verkar skumt, då diazepam ska ha länge half-life och vara betydligt mer muskelavslappnande än alprazolam...

Kan det vara någon annan benso i dom, t ex. fenazepam?

Jag vet inte vart dom kommer ifrån eller hur burkarna ser ut. Men det är dom enda som jag har blivit erbjuden, tyvärr gillar jag benso med så kort halveringstid som möjligt.

Man ska bli knockad direkt men känna sig någorlunda uppstyrd dagen efter, det tycker jag är bäst.

Du menar inte dom serbiska ksalol-tabletterna?

Dom fick ju ett riktigt gott rykte och enkla att kopiera, skulle inte förvåna mig om det börjat flöda kopior med phenazepam och annat skummt i.
Citera
2011-07-10, 03:04
Medlem
likeithards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lowerCase
Du menar inte dom serbiska ksalol-tabletterna?

Dom fick ju ett riktigt gott rykte och enkla att kopiera, skulle inte förvåna mig om det börjat flöda kopior med phenazepam och annat skummt i.

Jo, det ser ut som dom, enligt googlesökningar, fast färgerna verkar variera mellan ljusblå och djupblå, mina är dessutom lite lätt spräckliga, ungefär som vissa ecstasytabletter, dom har inslag av blått i olika nyans och pressningen känns väl ganska bra, men inte helt proffsig kanske.

Jag bara sitter och funder såhär på kvällskvisten...
Citera
2011-07-10, 03:08
Medlem
lowerCases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av likeithard
Jo, det ser ut som dom, enligt googlesökningar, fast färgerna verkar variera mellan ljusblå och djupblå, mina är dessutom lite lätt spräckliga, ungefär som vissa ecstasytabletter, dom har inslag av blått i olika nyans och pressningen känns väl ganska bra, men inte helt proffsig kanske.

Jag bara sitter och funder såhär på kvällskvisten...

Trevligt att sitta och filosofiera över världens drogmarknad och hur allt fungerar

Har sett ljusblå som kommit i blister och även dom som inte kommit i blister är hårt pressade och funkar prima.

Inte fått tag på dom pålänge då jag slutat handla bensos/opi IRL.
Citera
2011-07-10, 08:35
Bannlyst
Hur mycket , mg , Xanax trycker ni (utan subst, dvs alkohol och dylika) för att bli flöddriga? Vem har rekordet på forumet? Jag har inget direkt Xanax bruk bakom mig, men på Iktoviril har jag tagit 10 st 2mg:are ett par ggr och blivit helskön.(20mg)

Hur mycket Xanax ska man ta? köpte 100 tabs trekantiga från fearpharma för 3000 spänn.

Vad ska jag börja med? Blir man lika mongo som på iktoviril?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in