2014-12-18, 09:54
Medlem
RustinCohles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .Emilio.
Hej allihopa! Jag har precis varit hos tandläkaren och fått lokalbedövning,
samt en bedövande salva. Nu är jag hemma igen och sugen på slänga en Xanor 1mg (blå Ksalol, serbiska). Är detta lugnt eller? Tar massa droger men håller mig alltid undan att blanda grejer. (Jag kan nog ha svalt minimala mängder av bedövningen där också.)

Vill bara vara på säkra sidan, tacksam för svar!

Jag gjorde detsamma under mitt förra besök hos tandläkaren. Funkade perfekt förutom att jag kanske blev lite väl pratglad
Citera
2014-12-18, 17:17
Medlem
tgv23000s avatar
Hur länge sitter den ångestdämpande effekten i på 2 mg Alprozalam? och hur lång tid tar påslaget?
Citera
2014-12-19, 00:21
Medlem
Eisels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Punkliv
Hen ville ha tips på sköna blandningar, inte säkra blandningar, och oxy och alpra är en jävligt skön blandning. Som du kanske såg så skrev jag även att hen ska vara försiktig. Vad är det för fel med det? Så länge man inte tar idiotdoser så är chansen att dö inte jättestor, men man tar alltid en risk när man håller på med droger.

på dig själv.

Jag skulle aldrig tipsa om en uppenbar risk för döden. Alla mina vänner som gått bort har benzo varit inblandat. Man tappar lätt gränser på benz och oxy .

Men folk får ju göra som dom vill
Citera
2014-12-19, 16:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Punkliv
Det är klart att det inte är bra att ta för ofta, ingen drog är bra att ta för ofta, oavsett om det gäller gräs, Xanor eller heroin.

Jag menar bara att man ska vara mycket försiktig. Det finns faktiskt dom som har dött av droger. :-)
Citera
2014-12-19, 16:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tgv23000
Hur länge sitter den ångestdämpande effekten i på 2 mg Alprozalam? och hur lång tid tar påslaget?

Brukar ta 15-20 min för påslag på tom mage för mig. Ångestdämpning rejält 3-4 timmar för mig sen går det ner. Halveringstiden är 12h så du har fortf 1mg kvar efter en halv dag.

Mvh
Citera
2014-12-19, 16:46
Medlem
Punklivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlackLips
Jag menar bara att man ska vara mycket försiktig. Det finns faktiskt dom som har dött av droger. :-)

Det är klart man ska vara försiktig, men enbart benso dör du inte av i första taget.
Citera
2014-12-19, 21:18
Medlem
views avatar
Har kommit över Xanor som sägs vara från belgien tror jag. Dom är runda ovala som dom vanliga fast ljusrosa . Det står E 313 på baksidan av dom. Sägs vara 1mg med det känns som att det är ett jävla tryck i dom och dom smakar väldigt mycket mer än vad jag är van vid.

Kan någon verifiera att det är Riktiga Xanor Som jag har ?

Dom smälter mycket snabbare i munnen också.

Mvh

Edit
Citera
2014-12-20, 07:36
Medlem
Det är riktiga, fick dessa för typ 2årsedan och som du säger så är det bra tryck i dom.
Citera
2014-12-20, 10:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av view
Har kommit över Xanor som sägs vara från belgien tror jag. Dom är runda ovala som dom vanliga fast ljusrosa . Det står E 313 på baksidan av dom. Sägs vara 1mg med det känns som att det är ett jävla tryck i dom och dom smakar väldigt mycket mer än vad jag är van vid.

Kan någon verifiera att det är Riktiga Xanor Som jag har ?

Dom smälter mycket snabbare i munnen också.

Mvh

Edit
Ungerska, heter Frontin och är 1 mg Alprazolam.
Citera
2014-12-20, 11:52
Bannlyst
Ksalol 1mg är riktigt fina och funkar väldigt bra, dock vet jag inte exakt vart dem kommer ifrån
Citera
2014-12-20, 19:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Worldofsolution
Ksalol 1mg är riktigt fina och funkar väldigt bra, dock vet jag inte exakt vart dem kommer ifrån
Har nästan alltid kört på svenska saker men fan va goda ksalol var slår snabbare osså
Citera
2014-12-20, 19:28
Medlem
Nån som har stött på [b]Helex[b]? Köpte en karta (tio i blister). Det står alprazolam på kartorna så det vore svårt att fejka. Men om man verkligen vill så går det nog.

Tror det är polska tabletter men vet ej säkert. Nån annan som vet mer?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in