Jag har käkat ksalol 2mg blandat med xanor 05mg (på recept) och ibland även någon iktrovil 2mg roche nu i några veckor, inte varje dag, men nästan och druckit lite starköl till det på kvällarna i soffan och slö tittat på tv, för att kunna varva ner och bli trött.
På dagarna tar jag Dexamfetamin ca 55 mg (på recept) och i början räckte det med att ta en imovane så somnade jag lätt, men jag hade dock en del avtändning på kvällen som inte var så trevlig.
Imovanen började jag dessutom få tolerans mot och vaknade ibland mitt i natten och fick ta en till för att kunna somna om.
Därför började jag med Xanor på kvällen för att slippa avtändningen och för att hjälpa imovanen på traven (sa till min läkare att jag hade panikångest och behövde en snabbverkande benso).
Dock så har jag börjat få lite väl mkt tolerans. Jag kan trycka i mig 4,5 mg alpra och 2 mg ikto samt 3 4 starköl, ett eller två glas vin och ibland även en imovane precis innan jag går och lägger mig utan problem.
Är rädd jag börjar bli alkis och benso beroende.
Har börjat minska min dexamfetamindos en del och börjat käka lite tillskott som jag blivit rekommenderad att käka såsom L-Tyrosin, Magnesium, Vitamin B&,B12 och Folsyra, samt Zink.
Detta funkar rätt bra och jag har prövat att skita helt i benso en - två dagar, dock har det krävts imovane för att somna men jag sover hela natten.
Sorry för mitt rabblande, det jag undrar är om jag kan sluta med benson cold turkey eller om jag behöver trappa ner. Ikto har jag inte tagit mer än kanske 4 ggr utslaget på några veckor men Alpra har jag tagit nästan varje dag i ca 4 - 5 veckor.
Jag har ju min 0.5

r. Ska jag kanske ta en sån varje kväll i en vecka och sen dela en sådan på mitten nästa vecka och sen fimpa det helt?
Annars måste jag säga att utav alla benso jag prövat (Oxazepam, Diazepam, Klonazepam och Alprazolam) så är Alprazolam definitivt den som är trevligast att dricka öl med.
Diazepam blir jag för flöddrad så jag inte kan gå rakt och känner mig bara snurrig.
Klonazepam känner jag inte mycket av alls. Tycker Diazepam påverkar mig mer än Klonazepam.
Oxazepam har jag aldrig druckit till.
Med Alprazolam och öl så har jag det supermysigt i soffan med några snacks och en bra film eller serie och somnar gott.
I början räckte en Imovane för att göra mig rejält torrfull om jag inte gick och lade mig i sängen inom 30 min

men nu känner jag knappt av dem
Alkoholen skall jag skita i helt på veckodagarna, men benson känns det som jag behöver trappa ner. Tacksam för svar om hur jag trappar ner bäst.