Citat:
Ursprungligen postat av
bOnNeSS
jag vet pallade bara inte skriva upjhon hela tiden hehe.
gillar du dom Ksalolen som finns ute nu?
det finns två ksalol ute nu. de som kommer i blister, och de som kommer i stora påsar lösa.
Alla som tydligt kan uppvisa sina blister har 90% att ha äkta vara, även om det finns en fabrik i serbien som pirattrycker bensedin och även blister.
de riktiga har jag för mig kommer från ungern. eller så blandar jag ihop det, skitsamma.
de äkta varorna de som håller 1mg och ej är ojämna, jag tycker dom funkar helt okej! men inte lika bra som en riktig pfizer. Skulle inte ens kunna jämföra 3st ksalol mot 1st pfizer.. Känns som en helt annan effekt.
Ksalol är bra som sömnpiller för mig. Pfizers är mer berusningskänsla. Ksalol oavsett dos ger iallafall inte mig berusningskänsla, men det är det få benso som gör och det är extremt sällsynt, och verkar vara lite från dag till dag, konstigt nog.
Jag har ju som jag skrivit experimenterat nyligen med att ta 50st iktorivil på en och samma gång (roche original, med 100% säkerhet) och då hände det absolut ingenting, jag kunde inte ens somna enklare.
dagen innan tog jag EN tablett på 2mg som jag kände av.
Så min teori är att jag har så få receptorer kvar i hjärnan, att den 2mg tabletten redan satt på de få receptorer jag har, därför även om jag tryckte 100mg till dagen efter, hade benson ingenstans att ta vägen..
Vilket alltså betyder för mig, efter ett uppehåll, så funkar dos nr 1. Den funkar bra.
Dos nr 2 och framåt händer ingenting.
Trist som fan är det.