Underhållande tråd
Har inte träffat några nyligen då jag undviker att umgås med mytomaner. På skoltiden stötte man dock på ett par. Vet inte om någon av dem hade speciellt originella historier att komma med dock det jag minns av en är följande.
- Körde på en älg som blev skadad, sprang ikapp den och skar halsen av den med en Morakniv.
- Även ett rådjur hade fått smaka på kniven detta var dock helt friskt. (Killen borde ställt upp i 3000m hinder)
Den andra snubben jag minns var bara tragisk. Mobbad och ljög om allt hela tiden för att få vänner antar jag, men det gjorde ju enbart saken värre. Han är precis likadan idag vad jag hört. Har inte många kompisar men ofta en ny tjej med sig, lättlurade jävlar antar jag
Sen var det väll ett gäng mytomaner i klasserna på Låg och Mellanstadie tiden. Dom flesta växte dock ifrån det (iaf dom jag hade kontakt med efteråt).
De flesta grejjer är dock sen länge glömda, hjärnan min är bra på att filtrera bort skitsnack om det inte är hysteriskt roligt eller osannolikt verkar det som :P