Hatar verkligen mytomaner.
Dom försöker enligt mig ofta sprida osanna rykten och även avtrubba folk som är yngre. Den första stora mytomanen jag träffade på var i lågstadiet, denna personen påstod alltid att han tex sett Jurrasic Park 3, Star wars 3 etc i slutet av 90-talet när dessa filmer inte existerade. Han påstod också alltid att han spelat uppföljaren till ett visst spel(som är helt nytt). Jag störde mig otroligt mycket på honom och konfronterade honom jämt vilket ALLTID ledde till slagsmål. En gång i 3an satt denna mytoman å berättade för dom i klassen under oss om hur Darth Vader blev ond, han hade självklart sett den filmen.(detta var innan episode 1 kommit ut) Han hittade på någon helt otroligt historia om hur darth vader fick en giftpil skjuten på sig blabla. Jag sa åt dom att han hittade på allt, slutade med att han låste in sig på toaletten och höll min ryggsäck ovanför toaletten och sa att han skulle spola ner den om jag inte slutade i klassen.
Tog typ 4 timmar för lärarna att få ut honom, min ryggsäck blev bara lite blöt längst ner.
I 6an påstod en mytoman i klassen att han hade varit med tjejerna på ett "hemligt möte" inne på toaletten.(han påstod att alla ca 13 tjejer från klassen var på detta mötet inne i toaletten som är vääääldigt liten) Där hade alla tjejer fått bevisa att dom hade fått sin mens, enligt honom hade alla tjejer utan en(hon som börjat ett år tidigare) fått sin första mens. Han ville inte gå in på detaljer om hur dom bevisade detta, han sa bara "ni kommer förstå när ni ser det".
Citat:
Ursprungligen postat av LEIfpAGROTSKIJ
Hade en polare när jag var liten som sa att om man gick in hans bastu så skulle där finnas nakna kvinnor. När vi väl gick in där så var där inga nakna kvinnor och då sa han att de måste ha försvunnit genom en hemlig dörr som han inte kunde hitta.
Exakt denna drog killen i 6an också!
I högstadiet var det en person som alltid skröt om det mesta. Han var en väldigt populär person typisk "asshole". Han började berätta om hans farsas bil som enkelt kom upp i 300 km/h. Jag visste att hans farsa hade en Volvo V70R med 250 hästar som knappast skulle klara mer än 250-260 så jag började självklart argumentera emot. Han börjar då påstå att det är "jätte lätt" att nå 300, att nästan alla bilar som är begränsade till 250 klarar 300. Denna personen är verkligen sliskig och jag har alltid hatat honom. Han påstod självklart också att deras V70 kostade över 500 000, jag påpekar att deras V70 är en -98 och dom köpte bilen förra året(2004). Då helt plötsligt bröt helvettet loss och jag kommer inte riktigt ihåg vad som hände, han och hans livvakt hoppar på mig jag lyckas dock undkomma det värsta och sticker därifrån...
Det sjuka är att dessa personer är idag otroligt framgångsrika iaf när det kommer till att vara populära hos tjejer, de enda som uppskattar en riktig mytomankille är nog tjejer tyvärr.