2012-11-06, 12:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurt-Åke
En arbetskamrat som var på semester i Australien träffade jag på Hötorget.

Det lustiga var att det var JAG som tyckte det var pinsamt. Han bara låtsades som ingenting och pratade om väder och vind.

Han kom väl inte ihåg att han hade mytat haha
Citera
2012-11-06, 12:16
Medlem
Nord88s avatar
Finns en tjock snubbe inom bekantskapskretsen som mest sitter hemma och ser på film och spelar xbox och tar moppen/bilen vart han än ska. Så fort han lämnar huset utan att någon av oss är med så börjar det dock hända grejer. Trekanter med ryska systrar, avsugen av 12åringar på Arlanda som han träffade på en flygresa där även hennes föräldrar var med och en massa liknande historier.

Fanns även en riktigt störd och ful idiot i min klass i mellanstadiet som tydligen hade hoppat ut från höghus och fällt ut sin jacka för att lugnt segla ned på marken. Några år senare hände det något överfall nära skolan och jag ser att han står och blir intervjuad av en journalist. När de var klara gick jag dit och förklarade för journalisten att han kunde stryka allt som precis sagts då killen var en fullblodsmytoman.
Citera
2012-11-06, 12:17
Medlem
AcidDreams avatar
jag blev bjuden på parmiddag av en mytomanbrud som tydligen var gift med Kanye west
Citera
2012-11-06, 12:17
Medlem
mr13377s avatar
Hatar verkligen mytomaner.

Dom försöker enligt mig ofta sprida osanna rykten och även avtrubba folk som är yngre. Den första stora mytomanen jag träffade på var i lågstadiet, denna personen påstod alltid att han tex sett Jurrasic Park 3, Star wars 3 etc i slutet av 90-talet när dessa filmer inte existerade. Han påstod också alltid att han spelat uppföljaren till ett visst spel(som är helt nytt). Jag störde mig otroligt mycket på honom och konfronterade honom jämt vilket ALLTID ledde till slagsmål. En gång i 3an satt denna mytoman å berättade för dom i klassen under oss om hur Darth Vader blev ond, han hade självklart sett den filmen.(detta var innan episode 1 kommit ut) Han hittade på någon helt otroligt historia om hur darth vader fick en giftpil skjuten på sig blabla. Jag sa åt dom att han hittade på allt, slutade med att han låste in sig på toaletten och höll min ryggsäck ovanför toaletten och sa att han skulle spola ner den om jag inte slutade i klassen.

Tog typ 4 timmar för lärarna att få ut honom, min ryggsäck blev bara lite blöt längst ner.

I 6an påstod en mytoman i klassen att han hade varit med tjejerna på ett "hemligt möte" inne på toaletten.(han påstod att alla ca 13 tjejer från klassen var på detta mötet inne i toaletten som är vääääldigt liten) Där hade alla tjejer fått bevisa att dom hade fått sin mens, enligt honom hade alla tjejer utan en(hon som börjat ett år tidigare) fått sin första mens. Han ville inte gå in på detaljer om hur dom bevisade detta, han sa bara "ni kommer förstå när ni ser det".

Citat:
Ursprungligen postat av LEIfpAGROTSKIJ
Hade en polare när jag var liten som sa att om man gick in hans bastu så skulle där finnas nakna kvinnor. När vi väl gick in där så var där inga nakna kvinnor och då sa han att de måste ha försvunnit genom en hemlig dörr som han inte kunde hitta.

Exakt denna drog killen i 6an också!

I högstadiet var det en person som alltid skröt om det mesta. Han var en väldigt populär person typisk "asshole". Han började berätta om hans farsas bil som enkelt kom upp i 300 km/h. Jag visste att hans farsa hade en Volvo V70R med 250 hästar som knappast skulle klara mer än 250-260 så jag började självklart argumentera emot. Han börjar då påstå att det är "jätte lätt" att nå 300, att nästan alla bilar som är begränsade till 250 klarar 300. Denna personen är verkligen sliskig och jag har alltid hatat honom. Han påstod självklart också att deras V70 kostade över 500 000, jag påpekar att deras V70 är en -98 och dom köpte bilen förra året(2004). Då helt plötsligt bröt helvettet loss och jag kommer inte riktigt ihåg vad som hände, han och hans livvakt hoppar på mig jag lyckas dock undkomma det värsta och sticker därifrån...

Det sjuka är att dessa personer är idag otroligt framgångsrika iaf när det kommer till att vara populära hos tjejer, de enda som uppskattar en riktig mytomankille är nog tjejer tyvärr.
Senast redigerad av mr13377 2012-11-06 kl. 12:22.
Citera
2012-11-06, 12:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chandler Bing
Träffade en snubbe för länge sen som bl.a berättade att där han kom ifrån fanns en sjö med hur mycket kräftor som helst, hela botten på sjön var röd!

Samma lirare berättade att när han var ute en gång och åkte bil i Norrland så hade han kört jättefort. Efter en stund hör han hur det DUNKADE i taket på bilen. Efter en stund stannar han och då visar det sig att det är en polishelikopter som dunkat med landningsstället på biltaket för att markera - Dämpa farten!

Ja det var kul, särskilt som kräftor inte är röda förrän de kokas!
Citera
2012-11-06, 12:31
Medlem
Allt detta har jag hört av samma mytoman:

En snubbe sa att han hade varit och sett Michael Jackson i Brasilien, samt att han åkt på transsibiriska järnvägen till japan för att se en konsert(också med Michael Jackson), och sen åkt hem med tåg igen på kvällen. Han skulle också haft biljetter till Michael Jackson när han skulle spelat i Malmö.

Han ljög också om att han hade blivit upphängd med krogar i ryggen, och att han hade en flickvän på island. Det roliga var att han hade ett fejk facebook konto till henne med en bild från google som han sa var hon, och att hans irl kompisar blev vän med henne på facebook. Så när dem satt och pratade med henne så var det egentligen han.

Riktigt patetisk snubbe.
Citera
2012-11-06, 12:34
Medlem
dzrls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chandler Bing
Träffade en snubbe för länge sen som bl.a berättade att där han kom ifrån fanns en sjö med hur mycket kräftor som helst, hela botten på sjön var röd!

Samma lirare berättade att när han var ute en gång och åkte bil i Norrland så hade han kört jättefort. Efter en stund hör han hur det DUNKADE i taket på bilen. Efter en stund stannar han och då visar det sig att det är en polishelikopter som dunkat med landningsstället på biltaket för att markera - Dämpa farten!

HAHAH BÄSTA JAG HÖRT
Citera
2012-11-06, 12:46
Medlem
wtfuks avatar
Jag älskar dig var roligt att höra ...... kanske inte i det fallet ändå.
Citera
2012-11-06, 12:49
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Jag känner lite avlägset en, ganska duktig, musiker som vid flera tillfällen berättat att det "egentligen" är han som skrivit flera av Michael Jacksons låtar, samt även Coca Cola's jinglar.
Citera
2012-11-06, 12:53
Medlem
kamelduschs avatar
Kände en person som ljög om i princip allt.

Han hade varit på en festival och tydligen så hade han gått och legat med en brud i ett tält. Precis efter så kom hennes kompis in och ville ligga med honom också. Historien har upprepats flera gånger och ibland är det en trekant och ibland är det 4 i rad.

Sen var det ju det lilla problemet att någon annan från det festivalgänget såg honom stå och dega på en konsert under perioden då det här skulle ha hänt
Citera
2012-11-06, 12:54
Medlem
bjornenws avatar
Norrbagge som hade certifikat på allt!
Han satte bromsarna upp och ner på en buss.

Hur fan lyckas man?
Citera
2012-11-06, 12:59
Medlem
hubbe92s avatar
Var en brud som sa att hon hade haft så sjukt bra gräs att hon blev bäng bara av att lukta på det
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in