Många roliga historier men fy fan vad jag hatar mytomaner, äckliga männsikor.. Skaffa lite självkänsla säger jag bara.
Aja, hade en ganska skön snubbe i förra plugget som trodde han var hård. Han hade gjort lite allt möjligt.
- Druckit en 70s vodka + fyra cider utan att bli tankad.
Hans morfar brukar alltid klämmas in i hans historier, verkar vara ett visst drag för mytomaner att alltid dra in någon annan människa som dom ser upp till i sina historier. Morfarn hade i alla fall stött på en dryg svart kille på krogen som hade försökt ta hans plånbok. Då hade han greppat tag i snubbens hand med bara en arm och brytit armen av honom. Sen hade ägarna av stället dragit ut negern utan att slänga ut morfarn, för han var tydligen så respekterad så dom inte våga sig på att göra något annat.
En annan snubbe:
- Hans flickvän hade våldtagits av fyra stycken utlänningar medans han var fastbunden och bevittnade det hela. Efteråt hade dom knäppt henne med pistol. När han sedan lyckats ta sig loss hade han fört sin flickvän i regnet (dramatiskt, ja!

) och begravt henne på en närliggande kyrkogård.
Killen hade tydligen berättat detta för min tjejpolare för att kunna imponera på henne, fick det vidare berättat till mig.