Det var en kille i högstadiet som jag och mina vänner kallade kreaturen (Min ena kompis hade sagt kreatur till honom, sen började hela klassen kalla honom det).
Iallafall, han ljög om saker hit och dit. Dom första veckorna i skolan sa han att han hade haft 21 flickvänner, och att en av dom gick andra året på gymnasiet när han gick i fyran, och han hade ju uppenbarligen haft sex med henne 11 gånger

. Sen när man frågade var denna tjejen bodde nu, och då sa han bara "Ja, hon har flyttat till Gröna lund nu..."
Varje gång en lärare sa något i stil med "Har nån här vart i Kina?" "Har nån här vart i Thailand?", så räckte han alltid upp handen.
Tydligen har han rest runt jättemycket, och han har uppenbarligen också testat bungee jump (han var feg som fan så man bara skrattade inombords när han sa det)
Det var en sak som min kompis gjorde när det var snö ute, han tog salt och is på sin hand, och höll det så tills handen började svida (Han höll i kanske 15 minuter). Då kommer ju Kreaturen fram och säger "Jag har också gjort det där med salt och is, jag höll längre än dig, och fick ett märke i typ 2 dagar." Min kompis fick ett märke som var kvar i över 4 MÅNADER. Han försökte även beskriva känslan av att göra det där med salt och is, och han var helt borta när han pratade

. En dag i matsalen, så sa vi till honom att han skulle ta lite salt från matsalen och testa det där med salt och is. Vi alla gick ut, sen kom han efter och sa nåt i stil med "Herregud, jag försökte ta salt, men då blir jag utkastad av vakter".
När vi hade fest och nästan alla drack alkohol, så sa han "Jag känner en som brukar langa åt mig, men han har flyttat till Göteborg just nu"
En annan kille rökte en cigarett en gång, och då gick Kreaturen runt och sa "det där var fan ingen vanlig cigarett, det var ju fan marijuana eller nånting".
Ofta tjatade han om sin vikt, han sa att han vägde 55 kg, sen sa han att han vägde 63, sen vägde han 50 igen. Han sa att han var extremt underviktig och måste äta mer. (Han var ca 172, klen, och vägde 66 kg.) Han sa dock att en i hans längd skulle väga 70-75 kg, och alla ifrågasatte honom, och då blev han bara sur och började sura.
På våran klassresa berättade han också om när någon med tejpade rutor hade kört utanför hans hus och väckt alla i området, sen hade folk sprungit ut från sina hus, och ingen fick nånsin reda på vilka det var i bilen. Alla som lyssnade på honom såg ut som frågetecken.
Han hade fått en killes knä i ansiktet av misstag, och sa sen till mig att denna killen knäade honom 8 gånger i huvudet.
En dag skröt han för alla om sina "muskler" (han hade gymmat i kanske 3 månader), och sa att han gjorde så sjukt många armhävningar, situps, och liknande. Senare på gympalektionen satt han och kollade på när andra gjorde upphopp, situps, och armhävningar

.
Han redigerade en artikel på Wikipedia, som handlade om namnet Emric. Han skrev att Emric var ett namn som användes förr för horor och liknande (tråkig, 10-åringshumor). Han gick efter det runt och sa till alla att han hade gjort den sidan, och ingen brydde sig. Han sa sen att hans wikipedia-sida hade fått 500 tusen visningar på typ 2 timmar. Detta varierade, och ibland var det 2 miljoner visningar. (Sanningen är att hans sida blev borttagen på mindre än 30 sekunder).
Han och massa "coola kompisar" hade tydligen slagit ner en asstor mobbare på hans gamla skola.
Han hade tydligen en släkting som kunde 4 språk flytande, var 3 år, och bodde i Luxemburg.
Man hade också hört honom säga att han hade tagit en tjej i tvåan på en skolgård, sen hade polisen kommit och jagat bort honom, och då såg han aldrig den tjejen mer

.
Han sa även att han kunde äta en hel familjepizza och sen en vanlig efter, vilken ingen trodde på, då han aldrig åt upp sin mat, och han kunde inte ens äta en halv macka på subway innan han var proppmätt. När min kompis sa "Jag betalar för det om jag får se dig äta en hel familjepizza, och sen en vanlig". Man fick ju förstås aldrig se detta, och han slutade tjata om det med pizzan

.
När han hade varit på nån typ av läger, sa han att han såg en tjej som hade medverkat i en porrfilm han såg.
Han har även sagt att han känner en från Malmö, med en AK i frysen, som kunde slå ner oss aslätt. Denna drog han varje gång man ifrågasatte honom. Han kände också någon som ägde en garage i Malmö, där någon vid namn Achmed sålde vapen för 1000 kr styck.
Han hade även gått i samma klass som Zlatans kusin.
Det som tog priset dock, var när han sa att hans lärare från förskolan hade flyttat till Kanarieöarna, och där hade hon vart ute och åkt båt mitt i havet. Plötsligt kommer förstås en vithaj som började anfalla båten. Efter att vithajen har kämpat länge, och krossat båten, äter den upp hans lärare. Efter ett tag fiskar någon upp den hajen, och hittar hans lärare, som är helt hel, i magen på hajen. Han har sagt att det vart en tjurhaj och en vithaj, han kan visst inte bestämma sig

.
Detta var nog allt jag orkade skriva och kom ihåg.
Riktigt tragisk kille, fattar inte vad han tjänar på att hålla på såhär. Dock var det svårt att hålla sig för skratt när han höll på att tjafsa

.