2012-11-14, 10:53
Medlem
Carl Serungs avatar
Sagt från en som gick i min paralellklass:

*Han hade en kobra som husdjur när han var liten.Den bodde under en sten

*Han hade byggt om en cross att gå på diesel mest för att "Bönder säljer diesel så jävla billigt".

*Han hade lånat sin brorsas MT-5 och blivit stoppad av polisen när han körde i 160. Polisen blev förvånad när dom lyfte på tanklocket (varför skulle dom göra det?) och det fanns inget bränsle i tanken. Moppen gick på rysk lustgas.

*En gång när han och hans polare hade lånat två hästar så galopperade dom förbi en civilsnut och visade röven. Detta på en motorväg.

*Hans morbror "ägde precis 1 st av varje vapen som fanns att köpa". Dessa förvarades i en hemlig bunker som öppnades genom att endast morbrodern visslade på ett speciellt vis.

*Han blev uppraggad av en porrskådis en gång som ville ha sex med honom för att hon hade hört att han hade så stor kuk.

*Hans polare hade en Epa som gick så fort att lacken släppte på taket.

*Han bemästrade en speciell form av Karate som en gammal kines hade lärt honom. Man fick b la lära sig att loska så hårt att det blev röda märken på den som fick loskan på sig.

*Han hade ett stort lager av kända låtar som han skrivit, men han använde sig av pseudonym mest pga att han "inte ville skatta iSverige, pengarna går direkt in på kontot i Monaco"..
2012-11-14, 11:25
Medlem
Discobands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WaldemarKa
Det är den mest underbara böjning jag sett!

Det kallas improvisation min vän

En kollega till mig påstår att han är bästa kompis med Emma Watson (tjejen från Harry Potter) samt att han var tillsammans med hennes bästa kompis. Denne påstår sig vara 47 dock ser han ut att vara i 60 års åldern.
Citera
2012-11-14, 11:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Helle031
Hans far har även varit proffsboxare i USA och dödat domare.

Haha givetvis hade han gjort det !

Nedan följer lite saker som en bekant sagt.

- Fick ingen biljett till konserten. Ringde sitt betalningskortbolag och de fixade 25st åt honom.
- Hade varit ute på krogen och sedan tagit med sig 2 pizzor hem, nästa gång han berättade det var det 10 pizzor.
- Hade bränt typ 3500 på krogen även fast han bara hade 500 kr med sig.
- Hans bror blev stoppad av polisen på sin moppe, polisen trodde det var en motorcykel och började fråga massa saker om den.
Citera
2012-11-14, 14:06
Medlem
Koddmongots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung

*Han hade byggt om en cross att gå på diesel mest för att "Bönder säljer diesel så jävla billigt".

*Han hade lånat sin brorsas MT-5 och blivit stoppad av polisen när han körde i 160. Polisen blev förvånad när dom lyfte på tanklocket (varför skulle dom göra det?) och det fanns inget bränsle i tanken. Moppen gick på rysk lustgas.

*En gång när han och hans polare hade lånat två hästar så galopperade dom förbi en civilsnut och visade röven. Detta på en motorväg.

*Hans morbror "ägde precis 1 st av varje vapen som fanns att köpa". Dessa förvarades i en hemlig bunker som öppnades genom att endast morbrodern visslade på ett speciellt vis.

*Han blev uppraggad av en porrskådis en gång som ville ha sex med honom för att hon hade hört att han hade så stor kuk.

*Hans polare hade en Epa som gick så fort att lacken släppte på taket.

*Han bemästrade en speciell form av Karate som en gammal kines hade lärt honom. Man fick b la lära sig att loska så hårt att det blev röda märken på den som fick loskan på sig.

*Han hade ett stort lager av kända låtar som han skrivit, men han använde sig av pseudonym mest pga att han "inte ville skatta iSverige, pengarna går direkt in på kontot i Monaco"..
2012-11-14, 15:25
Medlem
kerfuffles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung

Hahahaha, jag får ont i magen! Jag vill också ha såhär livlig fantasi!
Citera
2012-11-14, 15:29
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kerfuffle
Hahahaha, jag får ont i magen! Jag vill också ha såhär livlig fantasi!
Det fanns ingen hejd på den killens historirer. För övrigt samma kille som jag skrev om längre bak i tråden som hade kört gokart så att att sprängde ljudvallen.Det var i grund och botten en rätt snäll kille, hade väl aldrig några riktiga kompisar. När det var fest så hade han alltid cigaretter (trots att han aldrig rökte) och bjöd på allt och alla. Även sprit och öl. Ställde alltid upp som fyllechaffis, var väl hans sätt att försöka skaffa kompisar. Tyvärr var det många som utnyttjade denna kille...
Senast redigerad av Carl Serung 2012-11-14 kl. 15:34.
Citera
2012-11-14, 17:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mr13377
Det sjuka är att dessa personer är idag otroligt framgångsrika iaf när det kommer till att vara populära hos tjejer, de enda som uppskattar en riktig mytomankille är nog tjejer tyvärr.

Nu blev jag nyfiken. Hur uppskattar vi tjejer att någon ljuger för oss?
Citera
2012-11-14, 17:21
Medlem
kerfuffles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av muto_kenji
Jag hade en kompis för några år sedan som förklarade att fekalier var sådana där döda möss som man matar ormar med. vi frågade om han var säker och han lovade dyrt och heligt att det var så.

Samma person hade sett nåt program på tv om nån skateboard med så djävla bra kullager att det gick att komma upp i 300 Km/h med den i nedförsbackar.

Han har också fått ut en Rubiks kub bara genom att vrida lite på den på chans.

I det första fallet så vet jag inte om han ljög eller bara var plain stupid men de två andra

Det där om mössen känner jag i igen! I filmen "Donnie Darko" så diskuterar Donnies lillasyster och hennes klasskompisar att efter översvämningen på skolan så hittade men "Feces" i killarnas omklädingsrum. En av tjejerna frågar "What's that?" och hon får till svar "Baby mice."
Han måste ha fått denna kunskap från filmen med andra ord, och där är det ju fel
Citera
2012-11-14, 19:23
Medlem
Gubbens avatar
Vi hade en kille på jobbet som kallades för "Småland" han var riktigt underhållande att lyssna på.

Till exempel när "Småland" hade besökt Kalmar slott hade han hittat en hemlig tunnel till Öland. Givetvis mynnade tunneln på en nudiststrand där bara snygga tjejer fanns.

"Småland" hade även gjort förbättringar i Windows så han hade blivit stämd av självaste Bill Gates.

"Småland" hade sökt till franska främlingslegionen och direkt blivit antagen som befäl och insatt i strid i Afrika efter bara en vecka.
Citera
2012-11-14, 19:30
Medlem
klettermauss avatar
Farsan jobbade tillsammans med en riktig jädra lögnare på ett bygge för några år sedan. Han var extrem. Bland annat hade han brottats med råttor stora som vargar uppe på loftet på en av hans lador
Citera
2012-11-14, 20:39
Medlem
mr13377s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Diuu
Nu blev jag nyfiken. Hur uppskattar vi tjejer att någon ljuger för oss?

Fråga inte mig. Dessa mytomankillar har iaf en stor skara kvinnliga beundrare efter sig.
Citera
2012-11-14, 21:42
Medlem
Greven.s avatar
Jag har träffat på två mytomaner i mina dagar

1, en "dealer" (han sålde knatchade 5or åt sin bror) som bjöd mig på röka dagligen ett bra tag. Han var bra dålig men fortfarande bra underhållande

*En gång skulle han sälja brunt till några polare, när de frågade vad det var sa han att det var pollen. När det sedan skulle levereras så var det inte vilket pollen som helst, utan det var "Pollen-nice". Var såklart standardbrunt.

*När jag träffade honom sålde han en gröning han kallade AK-47 (var troligen bushweed) och lite senare gick han över till Typhoon (samma sak som AK-47 med nytt namn, han stavade det förövrigt "Thai phone"/"Thai poo"). En månad efter att han slutat sälja dessa säger han:
"Asså, ni vet snubben som experimenterade med AK-47 och typhoon, han ska komma med en ny grej, AK-48. Han har labrock och hela köret!"

*En gång bjöds det på Typhoon, och någon sade att det var skitgräs. Hans svar var då:
"Du röker det fel! Man måste bonga det!"

*Han snackade om att han det var han som styrde allt weed i hela uppland, och han kände varenda dealer där.

*Han och hans bror satt en gång på en äng och rökte, en helikopter hade då flugit över ängen och släppt ner ett hegge med AK-47 som de tog och sprang iväg med. Det var tydligen det vi rökte just då. Han var en hejare på att hitta på historier om det rökat han hade, var olika sätt han fått det på, men alltid samma röka.

*Han köpte en ring på marknad en gång, han skulle sedan skryta om den. Den var ingen dålig ring, det var en 27 karats silverguld-ring!

*Han skröt om sina odlingar en gång, och fick frågan vad det var för lampor han använde. Det var industrilampor!

*Han hade en redig gamerdator, men när det var dags för Worms laggade den.

*När han blev för stekt på den första spliffen sa han alltid att han hade rökt 5 reningar innan han kom dit.

*Om någon gick iväg och pissade hade han hunnit röka 3 spliffar till när man var tillbaka. Och om man kollade bort 10 sekunder hade han rökt halva spliffen

*Han hade blivit knivhuggen och skjuten fler gånger än 50 Cent, och visade upp några "ärr". En av gångerna dog han men tursamt nog blev han återupplivad efter 13 minuter.

*Han hittade en väska med ett pass i. Då hade han rånat en snubbe på allt han hade...

*Han hade en guldig klocka, det var en Rolex för 30k.

*Han hade en gång efter en fest vaknat i skåne med en digitalkamera full med bilder från resan och 5000kr kontant i fickan. För pengarna köpte han en biljett hem. Frågade man om att få se bilderna hade han gett bort kameran till någon han åkte med.

2, en barndoms polare. Bodde i en annan stad och var lite mobbad där.

*Han hade släppt ett antal låtar när han var 10 år. Dessa hade han gjort i programmet "Dance E-jay". Sandstorm var en av dem. Han hade egentligen bara bytt namn på låten till DJ NAMN - Sandstorm.

*Han tjänade 100k/månad på ett företag i Tyskland som gjorde spel i Gamemaker.

*Han hade en katalog från Kjell&CO, den var riktigt ovanlig och där fanns allt för en hacker!

*Han skulle laga en dator åt mig, hans lösning var att klippa bort högtalaren till moderkortet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in