Kom på några till nu:
* vi var ~12år gamla och en kille hitta en typ Metallica skiva och berättade att en "polare" hade dött av "hur hård rocken var"
* vi var ~15år och jag hade fått lite smällare över sen nyår (detta i januari) så sprängde jag en soptunna. En polare som var med berätta om gången han sprängde en villa. Magisk berättelse där en mikro + mjölk + egg + dynamit blev en bomb som sprängde bort en villa värd ~20+ mille....
* vi var ~20ish och jag kom just hem från Amsterdam på en torsdag. Skulle festa lite med polare på fredagen då en snubbe berätta om en "skog av gräs" som fanns utomhus i närheten av
CENTRALA Uppsala. Han har varit där ett par gånger och tydligen vet ingen utom han och hans bror om den...
* 21år på mitt förra jobb, Ida heter hon (GALET psyco bitch). Hon har sagt en del RIIIKTIGT galna grejer. Tex:
*hennes mamma "försökte" bli alkis för hennes pappa slog henne. Hon misslyckades dock för hon spydde hela tiden.
*Hon skulle bli modell men fick något utslag i ansiktet och fick skjuta på det.
*Hon var gravid hela perioden jag jobbade där (1.5år)
*Hennes kille slog henne och jobbade som pilot så dom reste utomlands 10+ gånger per år (tog semester 4a gånger á 10arbetsdagar på 1.5år, you do the math)
*Hon slängde matlådor från kylen pga dom giftiga bakterierna som folk hade med sig i sina lådor. Detta väckte så klart ett jävla liv där hon försvarade sig genom att säga "Om du vill äta gift så gör det, men inte så min mat kan bli smittad av era gifter"....
Inte för att skryta, men det är jag som är Batman