2010-10-27, 22:57
Medlem
Stregoicas avatar
Finns en skön kille i Uppsala som har mycket på sin meritlista;

* han har två pansarvagnar i sitt garage.
* han har en flickvän i Sydeuropa som är modell. En gång attackerade en haj henne då skrämde han bort hajen.
* En gång hamnade han i trubbel med tyska maffian, åkte ner på sin moped, retade upp dem, blev jagad på Autobahn med ett följe grovt beväpnade tyska gangsters. De sköt mot honom med hagelgevär. Hans moped träffades och han var tvungen att fortsätta till fots. Här slutar berättelsen. Man kan anta att han traskade hem från Tyskland till Sverige.
* Efter en fyllefest i Dalarna vaknade han upp på Stockholm Central med byxorna nere vid knäna och brännmärkt pungpåse.
* Enligt uppgift ska han ha torterat en karl uppe i Dalarna. Han ska ha skurit av honom hälsenorna.
* Han och ett par vänner till honom har rånat ett Systembolag; de körde in genom rutan med en typ skåpbil och snodde ca 200 plattor starköl inom loppet av max 15 minuter för att sedan lyckas komma undan med det.

Han har även diverse sportbilar och båtar i sin ägo, och brukar till som tätt ha tiotals plattor starköl i sin bil etc etc. Han har även spöat ner sin karatelärare.
Citera
2010-10-27, 23:29
Var ute och drack med några kompisar och stötte på ett gäng femtonåriga grabbar på ett torg. Deras ledare, en polack, verkade vara äldre, kanske i tjugoårsåldern (alltså i vår ålder). Vi började småtjafsa med grabbarna, latjade mest med dem då vi var fulla. Ledaren för gänget börjar berätta att han var på rymmen från polisen. Tydligen hade han dödat sin förra tjej och begravt henne i skogen, eftersom hon hade varit otrogen med sin farsa! Ena polaren spöade polacken med en glasflaska, och torskade för misshandel
Citera
2010-10-28, 01:43
Medlem
The-doorss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lilonjoy
Men bäst var nog när han på semestern skulle hälsa på släktingar i Australien.
Han hade då besökt deras kängurufarm i outbacken. Han fick ett äppel av sin släkting som sa att han skulle ge det till kängurun. Så gick de in i hagen och där möttes Bosse av en flera meter hög känguru vilken han kröp ner i pungen på (en fullvuxen karl!!!). Kängurun satte då iväg med en rasande fart och släktingen skrek efter Bosse att han skulle ge honom äpplet.
Så Bosse fick fram sitt äppel och sträckte upp det ur pungen mot kängurun som genast stannade och började mumsa på äpplet. Detta gav Bosse tid att kravla upp ur pungen.

haha dör, gjorde min kväll!
Citera
2010-10-28, 02:17
Medlem
Malmgrens avatar
Mitt ex var helt hejdlös på att ljuga.
Fick aldrig vara hemma hos henne på dagtid då hennes mamma hade bröstcancer och hennes kemobehandling skulle vara smittsam, men hon hade fått något vaccin mot det som gjorde att hon klarade sig.
Hon hade själv haft bröstcancer som ung vilket var hennes ursäkt att hon ALDRIG tog av sig BHn p.g.a. ett ärr hon vägrade visa. Antar nu i efterhand att hon hade något groteskt fel på sina nipples.
Jobbade gjorde hon massor på vardagskvällar på klubbar som tequila-flicka och tjänade cirkus $1500 natten. (bör nämnas att detta inte var i Sverige).
Hon hade haft en tvilling som dog vid födseln också som tydligen var väldigt traumatiskt för henne och hennes familj nu i efterhand. Hon hade en storebror också som var värsta playern - som ingen hade träffat. Namnet på denna storebror var samma som hennes kort tjocka lillebror konstigt nog.
Hon berättade för alla att hon var ett år äldre än vad hon egentligen var, vilket jag kom på när jag hittade en bild på henne när hon var nyfödd där det stod datum.

Det var bara dom jag kom på just nu, och alla är rätt hemska/konstiga saker att ljuga om. Man tycker nästan synd om sådana attention-whores.
Citera
2010-10-28, 03:36
Medlem
maenpaas avatar
Kenta-kuk från Åkersberga var på semester i Marocco. han sa att han blev väckt av muslimst bönerop varje morgon klockan 06.00. Efter ett par dagar så tröttna han på skriket och klättra upp på minareten och klipte av högtalar kablarna så att han inte blev störd av böneropet resten av sin semester
Han skröt även om sin BMW som hade skottsäkra rutor och hade 1000hästkrafter.
Citera
2010-10-28, 03:58
Medlem
Då får väl jag också bidra med en rolig historia.. Fast jag har sjukt många på lager.

Ja 2 personer stal en båt(en färja, alltså en stor stor jävla båt)
Han ena hade satt sig där man styr båten och gasar, tydligen så var det EXAKT och lika lätt som i en bil.
Den hade en ratt , gas pedal, koppling och broms som i en bil. Alltså du gör allt med foten(lol?)

Men polisen hade börjat jaga dom, dom flydde med båten mot en annan stad i Sverige, och väl nära så hade dom hoppat ut från båten mitt i natten in i havet som var iskallt, dom simma in mot land, och polisen fånga aldrig dom.
Citera
2010-10-28, 04:23
Medlem
1Theone1s avatar
Haha jävligt kul ämne

Har en kompis som man helt klart kan kalla mytoman, har festat med honom tre gånger och detta är de värsta lögnerna han har kommit med -

Han jobbar som byggare/snickare, och en gång när han var på ett fängelse och jobbade så skulle han riva en vägg tror jag det var. Han lyckades då av misstag förstöra ett rör och det började spruta vatten som fan, vattnet kom upp till en sådan nivå att det lyckades kortsluta alla elektroniska lås på anstalten så alla celler öppnades. Och en massa mördare och kriminella försökte rymma blandannat lasermannen sprang förbi honom. Han gömde sig under vattnet och höll andan i typ 5 minuter tills han trodde det var säkert att komma fram. Mitt svar på detta var - Ååhfan, konstigt att man missat detta i tidningarna då ! Hans svar - Aah dom tystade det hela för dom ville inte att media och alla skulle få veta vilken dålig säkerhet dom hade. Jag fick till och med tio tusen för att inte säga det till någon, inte dåligt att man får tiotusen när man bryter sönder en vattenledning så att nästan alla fångar rymmer va ?! Mitt svar - Aa det är ju helt otroligt, jävla tur du hade ! Sedan gick jag undan lite med min polare och skrattade så jävla hårt åt de.

En annan lögn var att hans far hade hängt sig samma dag som vi satt och festa, jag och polarna beklagade det lite. Senare på kvällen kom samma ämne upp igen men då helt plötsligt hade han skjutit sig med ett hagelgevär . Vi sa inget om det och spelade med, men vi slutade sedan festa med den killen.

Han lyfter även 170 kilo i bänkpress förövrigt ! Han väger själv ca 60 kilo och är jävligt tanig men.. Det är säkert sant

Har några till väldigt otroliga historier som jag hört av olika folk genom tiderna men orkar inte sitta skriva det nu. Men det är ju förvånandsvärt hur många mytomaner det finns igentligen !
Citera
2010-10-28, 09:31
Medlem
En riktigt skön idiotjävel på mitt gamla jobb hävdade att han var med och sjöng för Barbados när dom behövde en stand-in. Låt gå för detta, men han hävdade även att han satt på Magnus Carlsson och att hela bandet stått och runkat tillsammans mot de tonade rutorna, där det fanns fullt av ivriga fans utanför. "Det var en jävla känsla" - ja, tro fan det. Snubben blåste mig på 1100 kr, naiv som jag var :/
Citera
2010-10-28, 10:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av The Crash
Jim Andersson? 1993?

Jim Samuel**** 1990
Citera
2010-10-28, 11:14
Medlem
nollans avatar
Jag hade en frisör, en sån där tjock 35-årig kvinna som klädde sig i tights och sandaler, när jag var 12-13 år gammal. Hon gillade hårdrock, vilket man själv gjorde, så av någon anledning gled vi in på det ämnet ganska ofta. Hon gillade faktiskt hårdrock så mycket att hon fantastiskt nog hade krökat/hängt med tamigfan VARENDA artist eller band, stort som smått, som fördes på tal och drog därtill relaterade rövarhistorier: "Alice Cooper, ja! Han är väldigt trevlig!" eller "trummisen i Marduk, ja - honom har jag sugit av.".

Man köpte ju det till en början tack vare ungdomlig naivitet men allt eftersom började man ana rätt rejäla ugglor i mossen. En polare gick till samma kärring och snackade hårdrock under klippningarna och fick höra exakt samma hästdynga.
Citera
2010-10-28, 11:18
Medlem
GenKans avatar
Kom på några till nu:

* vi var ~12år gamla och en kille hitta en typ Metallica skiva och berättade att en "polare" hade dött av "hur hård rocken var"

* vi var ~15år och jag hade fått lite smällare över sen nyår (detta i januari) så sprängde jag en soptunna. En polare som var med berätta om gången han sprängde en villa. Magisk berättelse där en mikro + mjölk + egg + dynamit blev en bomb som sprängde bort en villa värd ~20+ mille....

* vi var ~20ish och jag kom just hem från Amsterdam på en torsdag. Skulle festa lite med polare på fredagen då en snubbe berätta om en "skog av gräs" som fanns utomhus i närheten av CENTRALA Uppsala. Han har varit där ett par gånger och tydligen vet ingen utom han och hans bror om den...

* 21år på mitt förra jobb, Ida heter hon (GALET psyco bitch). Hon har sagt en del RIIIKTIGT galna grejer. Tex:
*hennes mamma "försökte" bli alkis för hennes pappa slog henne. Hon misslyckades dock för hon spydde hela tiden.
*Hon skulle bli modell men fick något utslag i ansiktet och fick skjuta på det.
*Hon var gravid hela perioden jag jobbade där (1.5år)
*Hennes kille slog henne och jobbade som pilot så dom reste utomlands 10+ gånger per år (tog semester 4a gånger á 10arbetsdagar på 1.5år, you do the math)
*Hon slängde matlådor från kylen pga dom giftiga bakterierna som folk hade med sig i sina lådor. Detta väckte så klart ett jävla liv där hon försvarade sig genom att säga "Om du vill äta gift så gör det, men inte så min mat kan bli smittad av era gifter"....

Inte för att skryta, men det är jag som är Batman
Citera
2010-10-28, 11:58
Medlem
Pontaans avatar
Har en kille i min stad som alla känner som "Mytoman Johan" eller "Michael Jackson". Han brukar ljuga ganska bra te.x.

"Min pappa jobbar som en av usa.s största skivproducenter"
2 minuter senare
"Min pappa jobbar som undervattensfotograf"

Då frågade jag: "Men jobbade inte han som skivproducent"

"Jo, men han har tre jobb"

"Jaha" Säger jag. "Vad är det tredje då?"

"Han är busschaufför"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto