Flashback bygger pepparkakshus!
2010-08-18, 23:11
Medlem
En brud typ ett år tillbaka brukade komma hem till mig innan skolan och ringa frenetiskt på dörren tills någon öppnade, dvs jag som alltid var ensam vid den tidpunkten på morgonen.

Därefter så ville hon suga kuk och bli knullad, bör tilläggas att bruden hade pojkvän. Men han var en liten skit som brukade slå henne. Hade inget dåligt samvete över det direkt. Jag höll det på kk nivå, men självfallet så blir bruden kär i mig och jag dumpar henne.

Efter dumpningen blir hon depressiv, jag väljer /ignore.
Hon förklarar därefter för en god vän till mig att hon får panikattacker när hon ser mig, och sedan att hon vill knulla med honom.

Efter en tid så möter hon hans broder, blir "kär" och knullar med honom och sedan var dom tydligen ett par, fast i hemlighet. Samtidigt som hon knullade hans broder, alltså hon knullade med två bröder i princip samtidigt, samma vecka.

Den äldre brodern som det hemliga förhållandet är med dumpar henne *givetvis*
Hon försöker ta livet av sig, skar sig, yadayadayada.

Men hur som helst hon var tamigfan den kåtaste kvinna jag träffat på, hon ville ha kuk hela tiden, vart som helst, när som helst, kuk kuk kuk.

Är däremot glad att jag drog mig ur direkt när hon visade tydliga tecken på känslor
Därför hon är en manipulativ liten slyna, försöker spela ut vänner mot varandra osv.
Slapp skit mycket knas tror jag genom att göra det, atleast thats what i want to believe..

Eller så förstörde jag en ung kvinnas psyke genom att vara för bra för henne.

note: Råkar veta att dessa panikattacker vid min uppsyn fortfarande existerar, och den där bruden är fan psykiskt störd. tro mig.
Citera
2010-08-18, 23:36
Medlem
Drog hem en ONS från en fest, vägen från festen hem till mig lyckades jag nyktra till ganska rejält, och när vi hamnade i sängen så såg jag hur jävla ful slampan var, så jag sa att jag var för full och låtsades däcka för att slippa skämmas.

Kastade ut henne vid 7-8 tiden dagen efter.

Därefter så har hon legat med 4 killpolare (Detta var i kanske oktober/november när jag var 18 några år tbx) och 8 killar till utöver det.

Jobbade som dörrvakt på en krog under studenten det året då kom brudjäveln och trodde hon skulle få leka VIP och skit eftersom "Vi har för fan legat med varandra!" och sedan spelade hon allan hela kvällen tills jag lackade ur och kastade ut henne tillsammans med en ordningsvakt som sett henne spy i en kruka vid dansgolvet.

Bruden har därefter tyckt hon varit jävligt cool när hon "Baxxade" en flaska från baren på en annan skitkrog, sedan klunkade hon massor av innehållet och blev "SKITPACKAD", när jag sedan läste innehållsförtäckningen så stod det "Smaktillsättning - Alkoholfri".

Jag sa inget till slampjäveln, men berättade för de flesta som var där, och hon blev hånad rätt rejält efter det.

Sedan ställde hon upp i en (fyrkant?) gruppsex tre killar som tog hennes alla hål samtidigt.

Någon månad efter att det kom ut flyttade hon till gävle tror jag....
Citera
2010-08-19, 00:10
Medlem
Djonkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Secretaccount123
Drog hem en ONS från en fest, vägen från festen hem till mig lyckades jag nyktra till ganska rejält, och när vi hamnade i sängen så såg jag hur jävla ful slampan var, så jag sa att jag var för full och låtsades däcka för att slippa skämmas.

Kastade ut henne vid 7-8 tiden dagen efter.

Därefter så har hon legat med 4 killpolare (Detta var i kanske oktober/november när jag var 18 några år tbx) och 8 killar till utöver det.

Jobbade som dörrvakt på en krog under studenten det året då kom brudjäveln och trodde hon skulle få leka VIP och skit eftersom "Vi har för fan legat med varandra!" och sedan spelade hon allan hela kvällen tills jag lackade ur och kastade ut henne tillsammans med en ordningsvakt som sett henne spy i en kruka vid dansgolvet.

Bruden har därefter tyckt hon varit jävligt cool när hon "Baxxade" en flaska från baren på en annan skitkrog, sedan klunkade hon massor av innehållet och blev "SKITPACKAD", när jag sedan läste innehållsförtäckningen så stod det "Smaktillsättning - Alkoholfri".

Jag sa inget till slampjäveln, men berättade för de flesta som var där, och hon blev hånad rätt rejält efter det.

Sedan ställde hon upp i en (fyrkant?) gruppsex tre killar som tog hennes alla hål samtidigt.

Någon månad efter att det kom ut flyttade hon till gävle tror jag....

Nympho
Citera
2010-08-20, 04:02
Medlem
cedars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av illimarneq
Kanske lite halvt off-topic men jag var med en tjej som hade en skum grej för sig. När vi hade satt igång började hon skrika "Nej, sluta!" osv. Jag blev ju livrädd och drog ut den direkt, då säger hon "fortsätt". Kör igång igen och hon börjar skrika "Sluta!", blir helt förvirrad och drar ut den igen, och hon: "Nej, Fortsätt". Helt konfus men förstår snart att hon tände på att bli våldtagen eller nåt sånt.
Minst sagt märklig natt...

Jag brukar också göra det, men inte utan att killen är med på det från början. Våldtäktssex, när killen typ brottar ner en, drar i håret håller fast en, är sjukt hett. Om man vill ligga.
Citera
2010-08-20, 18:48
Medlem
snefyllas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OldTwat
Min dam är den kåtaste med det behåller jag för mig själv...

Denna story kommer från ett land utom Sverige.

Var på väg till jobbet, kollade spegeln, tog tag i väskan och nycklarna, stänger min dörr, låser så dörren, är på väg uti trapphuset, där sitter en söt flicka på trappen, som hälsar mig god morgon, god morgon, hälsar jag tillbaks, på väg nedåt trappen (ingen hiss - ingen electricity), då hon kallar på mig och ber mig stanna, ger mig en lapp med hennes telefonnummer...

Slut på dagen, går så hem, låser upp, knäpper på TV'n och öppnar en öl, efter ca. en timme och fyra öl senare knackar det på dörren, (jag väntade inget besök), öppnar så dörren, vem står där om inte hon, hon kliver raskt in genom dörren och slår sig ned i soffan, vi snackar i ca. två timmar, dricker öl och vin då hon försvinner iväg i 10 minuter, kommer tilbaks, lägger sig i soffan bredvid, till min stora förtjusning har hon bara en top och ett par trosor på sig, ett par trosor med öppning, hon börjar smeka sig själv och visar mig hur våt hon är, själv knäpper jag upp brallorna och visar henne min stolthet, hon sjunker ned på knä framför mig och börjar sakta men säkert slicka mina kulor, suga min kuk, hon vill att jag skall skjuta framåt med rumpan så hon kommer åt mitt rövhål, innan jag vet det, har jag en tunga raktuppi rövhålet medans hon runkar mig...

Detta fortsätter och det tar inte lång stund innan jag kommer, i hennes mun, med förrätten klar fortsatte vi till sovrummet och körde på ett bra tag, morgonen efter, sög hon av mig, runkade av mig, hade fingrar och tunga i mitt rövhål, kom så skönt, hon lämnade sina trosor på golvet...

Hon var dottern till mig granne, en riktig liten slampa, jag önskar att jag komihåg ditt namn...

Aa hon har varit här också, konstig liten tös detta
Citera
2010-08-20, 21:35
Medlem
thebombs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AxelFoley
Hon var faktiskt lagom tight, endast haft en kille innan mig och var då 16 år gammal.

Edit: Och ingen slöja hade hon på sig, riktigt het, modemedveten tjej som inte var uppfostrad i ett strängt muslimskt hem.

Nåväl, bar hon blöja?
Citera
2010-08-20, 23:48
Medlem
SpeeQs avatar
Var hemma hos mitt ex-sommarstuga som ligger en bit ut i skogen. Jag var då 17 och hon 15. Huset var ett två planings hus där hennes föräldrar sover där uppe, det fanns bara en trappa upp dig och det var som ett loft med ett stake så man inte ramlade ner i vardagsrummet. Jag och hon gick upp dit och myste efter vi ätit upp, hennes föräldrar satt fortfarande kvar och åt vid tillfället och när vi kommer upp och börjar kramas och så, så börjar hon smeka min mage och senare börjar hon dra ner byxorna och börjar suga. Varav jag forsätter och sätter på henne. Efter vi hållt på ett tag så tyst som vi kunna så kommer hennes styvmamma upp och vi båda slänger oss åt sidan och låtsas som vi inte gör något. Hon tar sin mobil och går ner igen och vi forsätter och ha sex ett bra tag Sexet blev fan så mycket bättre när man visste att man kunde bli påkommen när som helst.
Citera
2010-08-21, 00:55
Medlem
kommer på en som kan passa in, det var en fest. jag var skit full och började snacka med en svensk tjej (hon pratade rynke-by svenska). trodde aldrig att något skulle hände så gick ifrån henne för att snacka med andra. efter 10 min, då jag hade pissat klart, kom hon fram till mig och viskade i mitt öra "kan du slicka mig". så jag drog henne till toan o slickade/knullade tills snuten kom och skickade iväg alla. 2 månader senare fick jag kondylom... hon skulle lätt vara värd klamydia, men jag hade kondylom i 8 månader.... inte värt'
Citera
2012-08-27, 14:51
Medlem
Hmm, tog med mig 2 killar till en tjej jag fiskat upp på någon telefonlilje. Hade satt på na själv en gång tidigare, sedan tagit med en vän och haft trekant men hon blev aldrig nöjd så jag bjöd med en stallion som jag haft många trekanter med som knullar som ett djur och heller aldrig får nog.

Vi 3 åker hem till henne, hon hade big pack kådisar på toan så man kunde hålla räkningen över hur många ggr man kom. Vi 3 knullade henne oavbrutet i 6-7 timmar. Hon stoppede in en isbit i sin mun medans hon sög kuk och rullade runt den runt ollonet med tungan. Kändes coolt, liksom varmt-kallt-varmt-kallt.
Efter de 6-7 timmarna och ca 4-6 sprut per man så var vi grabbar slitna som 17 och sa åt henne att vi skulle åka hemåt. Hon svarade nåt i stil med:- va? Redan? Ni som är så unga? Vi var då ca 30år och hon 45. Vi tappade hakorna efter hennes kommentar och det kändes som vi åkte hem med svansarna mellan bena.
Vi stannade på E4 på nån rastplats på väg hem och rökte en feting och skrattade som fan åt vad som hänt!

En annan gång på en söder-krog såg jag en brud som var så jävla sexig på dansgolvet! Hon nobbade man efter man och jag såg det som en utmaning. Jag gick fram till henne och viskade i hennes öra, "fan jag skulle vilja porrfilmsknulla dig. Sen gick jag och satte mig med min vän som undrade vad jag sagt till henne. Jag svarade honom och sa att tjejen snart skulle komma till mig vilket hon gjorde;0)

Vi snackade lite och till sist ville hon gå hem å knulla, men jag sa åt henne att jag var ute med en vän och ville ha kul. Vi kan knulla på toan sa jag så vi kan fortsätta festa sen. Hon accepterade efter ett tag och väl inne på den trånga jävla herrtoan tryckte jag henne framåt mot väggen, drog ned hennes strumpbyxor och slickade henne i båda hålen och sen tog jag ett hårt tag om hennes hår och tryckte ner hennes huvud och sa SUG! Sen tryckte jag henne mot väggen och knullade henne hårt bakifrån mot kakelplattorna! Jag fyllde henne och när jag drog ut kuken kom det värsta forsen ur henne. Kanske 10% sagge och 90% fontänorgasm. Jag gick 1m efter henne ut från toan och mötte 4-5 boys som såg oss komma ut från toan, en grabb såg mig i ögonen och gjorde tummen upp! ;0) jag log. Sen på stället dansade hon runt med sina ben och strumpbyxor fulla med kroppsvätskor Hahaha.

Har mer på lager men over and out för nu
Citera
2012-08-27, 14:56
Medlem
zandylalas avatar
Mig själv...hahaha
Citera
2012-08-27, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jojjesan
En annan gång på en söder-krog såg jag en brud som var så jävla sexig på dansgolvet! Hon nobbade man efter man och jag såg det som en utmaning. Jag gick fram till henne och viskade i hennes öra, "fan jag skulle vilja porrfilmsknulla dig. Sen gick jag och satte mig med min vän som undrade vad jag sagt till henne. Jag svarade honom och sa att tjejen snart skulle komma till mig vilket hon gjorde;0)

Vi snackade lite och till sist ville hon gå hem å knulla, men jag sa åt henne att jag var ute med en vän och ville ha kul. Vi kan knulla på toan sa jag så vi kan fortsätta festa sen. Hon accepterade efter ett tag och väl inne på den trånga jävla herrtoan tryckte jag henne framåt mot väggen, drog ned hennes strumpbyxor och slickade henne i båda hålen och sen tog jag ett hårt tag om hennes hår och tryckte ner hennes huvud och sa SUG! Sen tryckte jag henne mot väggen och knullade henne hårt bakifrån mot kakelplattorna! Jag fyllde henne och när jag drog ut kuken kom det värsta forsen ur henne. Kanske 10% sagge och 90% fontänorgasm. Jag gick 1m efter henne ut från toan och mötte 4-5 boys som såg oss komma ut från toan, en grabb såg mig i ögonen och gjorde tummen upp! ;0) jag log. Sen på stället dansade hon runt med sina ben och strumpbyxor fulla med kroppsvätskor Hahaha.

Har mer på lager men over and out för nu
...Sedan får en kille plötsligt syn på henne, hon nobbar kille efter kille men sedan kommer en kille fram och viskar i hennes öra...
Hur fan kan du köra in tungan i båda hålen på en sån där? Tvi.
Senast redigerad av Big_Cohones 2012-08-27 kl. 21:08.
Citera
2012-08-27, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Big_Cohones
...Sedan får en kille plötsligt syn på henne, hon nobbar kille efter kille men sedan kommer en kille fram och viskar i hennes öra...
Hur fan kan du köra in tungan i båda hålen på en sån där? Tvi.

Var sjukt kåt i komb med att jag var lite packad. Hade slickat henne i tvåan igen, no regrets, ska man knulla går man all in
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in