Kan fan inte välja, ni får avgöra!
Alt. 1 En brud jag träffade under en västkustvisit... Började som ett försök till trekant med mig och en polare men DET ville hon (konstigt nog) inte vara med på. Grejen var att vi var 4 polare som bodde på samma vandrarhems rum, så där var det (först) inte aktuellt att knulla.
Började med att jag fick en avsugning i bottenvåningen på kåken, sen tyckte hon det var för "offentligt" så då blev det en promenad i sommarnatten för att hitta något bättre ställe. Slutade bara med att vi blev fullare och fullare och kåtare och kåtare, och avslutades med att knullade henne i munnen på en parkbänk och sprutade henne i ansiktet.
Sen var vi
tvungna att sova ett par timmar och DET skulle ju funka i samma rum som de andra.
När vi är tillbaka på vandrarhemmet har hon nyktrat till så mycket att hon inte vill annat än knulla.
Det fick bli inne på den offentliga toaletten på vandrarhemmet.. hon lade sig ner på golvet och bad mig knulla henne. Kommer aldrig glömma synen av hennes hår som var helt dyngsurt av både det ena och det andra! Sen blev det en lång dusch!
Sen kunde jag ju dock inte hålla mig när vi skulle sova utan började pulla henne. Hon var så SJUKT våt och ville bara ha mer mer mer, vilket slutade med att jag fistade henne i våningssängen medans hon ligger och stönar av kåthet. Vid det här laget är iallafall 2 av mina kompisar klarvakna och tror knappt sina ögon! Slutade med att jag knullade henne analt innan hon sög mig och jag sprutade henne i ansiktet igen. Det låter helt galet jag vet, men det är faktiskt sant. Har knullat henen en gång till efter det, men dessvärre så bor hon i fel del av landet...
Alt. 2 Jag och en polare lyckas ragga med oss 2 19-åringar ner i båten i Stockholms skärgård på Midsommardagen. I båten sover redan 3 av våra polare så vår plan är att leka lite på akterdäck under kapellet. Jag börjar hångla med den ena, knullar henne ganska ordentligt medans polarn har lite svårt att komma igång då han är DYNGRAK! Jag frågar den andra tjejen, som är RIKTIGT fin, om hon vill vara med men hon säger nej, för hon vill ha honom.
Full och lite vågad som man är sliter jag på vinst och förlust upp kameran och tar lite bilder. Funkar kanon. Slår över till "film" mode och filmar när tjejen jag är med suger mig tills jag kommer i hennes mun.
Sen ligger vi och snackar en stund och DÅ kommer den andra tjejen över... lägger sig ovanpå den tjejen jag var med och börjar porra sig. Hon är dock inte så sugen längre, men jag är ju inte sen på att ta för mig och snart sitter tjej nummer 2 och rider av mig, precis bredvid sin kompis. Jag säger åt henne att komma och vara med men hon vill inte. då säger jag att vill hon inte vara med får hon hålla i kameran och det gör hon så gärna!
Så fick jag på film när jag knullar stående bakifrån, hur HON ber mig köra upp kuken i analen på henne istället medans hon BER om att jag ska knulla henne hårdare.
Hon var HELT galen. Har även på film när hon ber mig spotta henne i ansiktet medan jag knullar henne i missionären. Detta medans hennes kompis FILMAR henne!
Filmen avslutas med att jag spottare henne i ansiktet medan hon hon tar deep throatar mig och jag sprutar henne i ansiktet... Låter också helt galet, men det ÄR sant.
Har jobbat STENHÅRT på att få knulla henne igen, men det har aldrig blivit läge... suck...