Flashback bygger pepparkakshus!
2010-01-11, 15:13
Medlem
NightmareQueens avatar
En yngre kille (21 när jag var 30). Underbart tafatt. Fina armar, fin kropp, stor, lång och ung. Raggade upp på krogen efter en separation, jag var arg och full som en kastrull. Blev en kort men intensiv romans som jag sedan tröttnade på men...fina minnen och trevlig övergång....wanna be teachers pet
Citera
2010-01-12, 14:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av On Steroids
Men gud är det sant??? Det var det kåtaste jag har hört! Finns det såna tjejer?

Men det trevliga var ju att hon inte hade gett några andra antydanden på att hon ville ha sex när man bara låg och kollade på TV'n. Då var hon ju kåt när hon bara var pang på!
Citera
2010-01-12, 16:02
Medlem
Evilone666s avatar
Blir bara arg när jag läser denna tråden.
Min tjej har bara varit vild en gång. Och just då hade jag absolut ingen lust.
Citera
2010-01-12, 16:36
Medlem
purity666s avatar
Jag har kallat mig själv hora i stridens hetta
Citera
2010-01-12, 19:35
Medlem
Finns en tjej som både jag och ett par polare har satt på - ibland tillsammans. Hon är helt makalös och även efter att man haft sex med henne i ett par timmar vill hon ändå ha mer. Det räcker med att man retar henne lite så börjar hon skaka av kåthet.
Citera
2010-02-04, 17:07
Medlem
Hawxs avatar
Den kåtaste jag har varit med om var en 27årig som kom tre gånger på loppet 20minuter, efter det var jag tvungen att komma enligt henne och det va väl inga problem
Kan säga att jag då var 17år, gissa om självförtroendet gick upp ett par nivåer efter det
Citera
2010-02-04, 18:33
Medlem
keepinitcolds avatar
Finns måga tillfällen att minnas tillbaks på...

...Men detta är ett av de märkligaste.

Jag och en jobbpolare var ute och drack bira på krogen, han raggar upp en random tjej på stället, sen när det blir dags o dra så tar han jag och tjejen en taxi till honom för att efterfesta lite.
Hemma hos han rullar vi upp en spliff och chillar lite varpå hon säger "Är det nu ni ska ha en trekant med mig eller vad säger ni?"

Det var inte bara att hon ville leka med två samtidigt utan hon uttryckligen BAD om att få känna oss i sina två nedre hål samtidigt. hon red mig och polaren skulle in där bak, men han var för full för att veta vad han sysslade med, tappade bort kondomen och dylikt. till slut så urartade det hela med att han och hon började bråka, varpå jag och tjejen drog därifrån, tog en taxi till stan, hittade ett hus där hennes polare bodde men som vi tydligen inte kunde krasha hos när vi snällt knackade på.

Så vi ställde oss i en sån jävla minihiss med skjutgaller och försökte knulla, men det gick ju inte, så på nåt jävla vänster lyckades vi ta oss ner i ett tomt betongrum i källaren istället och där blev det återigen åka utav.

tjejen som sådan kändes rätt normal på alla sätt, men att en ensam tjej raggar upp två okända män och ber om att få bli dubbelmackad hör inte till vanligheterna i min vardag direkt...

Ett roligt minne hursomhelst!
Citera
2010-02-04, 19:39
Medlem
Layss avatar
Kåtaste jag varit med om var när jag va 15.
De va sommar och jag hade veckan innan blivet av med oskulden, livet va rätt nice mao. Vi va ett gäng vänner som va ute och "park söp"
En av mina polare säger till mig - "Lisa" vill suga av dig, gå till henne nu!
Jag knallade bort emot parkbänken där hon satt.
Jag behövde inte säga mycket, hon drog ned mina byxorna och tryckte ned mig på bänken. Hon sög och gnyde.
Som en ny inom sex och 15 år gamla va man ju sugen på lite pussy. Jag petade lite försiktigt henne på axeln.
- Du...*pet*.. hörru!
- Men tyst med dig!!!
- Men..men jag vill ha ju fitta..
- VARFÖR SA DU INTE DET DIRKET!
Hon slet av sig byxorna, gränslade mig där på bänken och red högljutt med en sjuhelsikes fart, vi avslutade och återgick till festande, mycket nöjda båda två.
Vi fortsatte träffas ett tag och jag har nog inte till dagens datum träffat någon tjej som ständigt va så på och våt.. Synd bara att man inte va lite mer erfaren då..

Ingen jätte häftig historia direkt men good times!
Citera
2010-02-04, 21:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DapperDanMan
En flerbarnsmorsa som knackad på dörren till mitt studentrum varje morgon i flera månaders tid för ganska många år sedan. Hon ville knulla. Och jag knullade henne, och knullade henne, tills kuken var skinnflådd... Hon uppgav även att hon onanerade med sin dildo en eller flera gånger per dag. Intressant och trevlig kvinna... Dock inte särskilt intelligent...

"Dock inte särskilt intelligent..."

Nähädu, det var väl jävligt OT ändå...
Citera
2010-02-05, 14:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av On Steroids
Men gud är det sant??? Det var det kåtaste jag har hört! Finns det såna tjejer?

Min sambo brukar få vakna till en avsugning, det gillar han så ja det finns sånna tjejer.
Citera
2010-02-05, 15:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av PontiakJohanzon
Det lät lite olagligt
Lät VÄLDIGT olagligt! xD
Citera
2010-02-06, 11:00
Medlem
On Steroidss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bodi
Min sambo brukar få vakna till en avsugning, det gillar han så ja det finns sånna tjejer.

Haha! Eller hur! Ni har sett för mycket på film... Verkligheten är annan!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in