Flashback bygger pepparkakshus!
2008-02-01, 22:41
Medlem
Bosnies avatar
Kåtaste o kåtaste brud (Kvinna) vet jag inte om hon är men..... definitivt den slampigaste mamman någon stackare någonsin kan ha.

E ganska nyinflyttad här i Karlstad, en vän som jag lärde känna berättade för mig om hur det finns en kvinna i Karlstad som knullar med sina söners vänner...eller ah, de hon tänder på...Jag trodde det bara var bullshit som han försökte lura oss med. Han berättade hur hon sög av sin sons bästa kompis i köket samtidigt som sonen satt i vardagsrummet och rökte på. Samma kille var i förhållande med hans mamma.

Ju mer han berättade desto mer trodde jag att han ljög o berättade sina fantasier..så vi ställde honom mot väggen och sa "vi drar dit så får hon bevisa det"...

Vi ringde till Emilio" (som vi kan kalla han) och frågade vad han hade för sig, han bad oss komma över och när vi var där så var hans mamma hemma. Hon var inte speciellt M.I.L.F i ansiktet men hennes kropp var HET....Historierna han berättade om henne fick mig att se jordens utseende som en kåt fitta.. vi blev tvär upphetsade allihopa.

I vilket fall som helst, vi satt hos honom och rökte några jollar (hans mamma rökte på förövrigt)...Ingenting speciellt hände än att vi blev tvärstukade allihopa. Hans mamma böjde sig fram ganska mkt med urringad tröja för att fånga uppmärksamheten. Hon böjde sig fram vid hyllan och putade ordentligt med röven.

Man kunde se i hennes ögon att hon tigggggggde om ung kuk, riktig jävla nasty slampa och det värsta är att hon beter sig på detta vis framför sin son.

För o vara ärlig hände ingenting, detta var typ två månader sen. Ska till "Emilio" inom snar framtid det kan jag sätta mitt hövve på, hon och killens bästa vän har avslutat sitt förhållande och det är dags att han får en ny Bosnisk Daddy som nattar honom och hans mamma.

Kvinnan har även ägt en bordell i Chile och knullat med Gamarra (Paraguyansk fotbollsstjärna). Tyckte allt lät sjukt och som inget annat än lögner tills jag träffa på henne....

Hennes son är en svag individ som inte kan säga emot, lite synd faktiskt som blir fönedrad på det viset, men vad fan...vill knulla på hans mamma ändå.

Någon från Karlstad som läser här kanske t.o.m känner till henne..Hennes son kanske läser detta...Hej gubben, vi får ses snart igen.
Senast redigerad av Bosnie 2008-02-01 kl. 22:43.
Citera
2008-02-02, 21:12
Medlem
Abortivas avatar
Den kåtaste kvinna/brud jag vet är jag själv!
Kan väl berätta om ett utav av mina erövringar.. kan inte påstå något annat än att jag ser bra ut faktiskt, så jag är inget miffo iaf
aja skit samma så skule jag hem till en av mina killpolare vi satt dr hos honom i soffan och bara pratade, sen vet jag inte vad som hände men jag blev fruktansvärt tänd på fanskapet! haha! så jag flög på han tillslut, slet tag i kragen på han och drog med honom in i sovrummet och tryckte upp han mot väggen och slet av både mina och hans kläder, vid det laget kändes det som om jag hade ett hav mellan mina ben, sedan puttade man ner han i sängen och man började rida honom frenetiskt och alla andra olika ställningar. man stönar och åmar sig, tog inte så där jätte lång tid innan han grymtade till och kom. men jag kände mig inte tillfredställd efter det så vi körde 3 ggr till efter det, men då tog jag den i tvåan ena gången
ja efter det så har vi haft svårt att låta bli varandra
Jag är alltid redo
Citera
2008-02-03, 13:01
Medlem
C M Burnss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abortiva
Kan väl berätta om ett utav av mina erövringar.. kan inte påstå något annat än att jag ser bra ut faktiskt, så jag är inget miffo iaf
aja skit samma så skule jag hem till en av mina killpolare vi satt dr hos honom i soffan och bara pratade, sen vet jag inte vad som hände men jag blev fruktansvärt tänd på fanskapet! haha! så jag flög på han tillslut, slet tag i kragen på han och drog med honom in i sovrummet och tryckte upp han mot väggen och slet av både mina och hans kläder, vid det laget kändes det som om jag hade ett hav mellan mina ben, sedan puttade man ner han i sängen och man började rida honom frenetiskt och alla andra olika ställningar. man stönar och åmar sig, tog inte så där jätte lång tid innan han grymtade till och kom. men jag kände mig inte tillfredställd efter det så vi körde 3 ggr till efter det, men då tog jag den i tvåan ena gången
Jag är alltid redo

That's naughty...
Citera
2008-02-03, 13:06
Medlem
F5MMANs avatar
Citat:
Jag är alltid redo
Grattis, du gav mig stånd!
Citera
2008-02-03, 14:54
Medlem
Abortivas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av C M Burns
That's naughty...

Oh yeah!
Citera
2008-02-03, 20:06
Medlem
Packans avatar
Citat:
Jag är alltid redo

Varit hos psykologen på länge?
Citera
2008-02-04, 00:36
Medlem
Abortivas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Packan
Varit hos psykologen på länge?

haha, vadårå?
Citera
2008-02-04, 01:15
Medlem
Citat:
Snart ska du få ett klamydiaskott upp i rökluckan din pladdrande kåta grogghagga

Skrattade så jag kiknade
Citera
2008-02-04, 11:40
Medlem
Tidigare sängkamrater har vart så där lagom kåta ibörjan för att sedan bli mer och mer vilda, men en hade penisskräck och blundade större delen av akten och en annan vägrade ta av sig tröjan.

Min nuvarande flickvänn kan dock bli tokvild ibland när safterna rinner till. Hon har hittills haft sönder två par kalsonger och en skjorta... Helt sant.
Klart värt det när hon är så mysig men jag undviker att ha på mig mina finaste "lyxkalsonger".
Citera
2008-02-04, 23:28
Medlem
Eztrellas avatar
Haha, Jag är den kåtaste bruden jag vet. Har fått höra får du aldrig nog ibland vilket inte varit sådär skoj. Dumt när kille inte hänger med i samma tempo.

Konstant kåt och kan bli våt hur snabbt som helst.
Citera
2008-02-08, 01:38
Medlem
Ado86s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av davidoff
Jag har knullat bordsdamen pa en ambasad middag i Stockholm en gang. Det var Japanska ambasadorens 19 ariga dotter. Hon bet mig sa har att jag var tvungen att be om plaster.

Pa ett brollop lyckades jag ocksa knulla en bordsdam. Hon var gift med best man och dessutom ganska sugen pa koks.

Jag har ocksa knullat ett ex room mate nar mitt ex var pa musik lektioner... Lund I loved it.

Massa polare till olika fd flickvanner som jag knullat. Det ar en bra kalla till affarer. Ga pa fest ragga pa flickvannens polare....

Nar jag fyllde 30 drog en gast in mig pa toa och bad mig knulla henne. Grattis sa hon

Vilken tur att du inte är min "polare" för då hade jag blivit tvungen och knulla dej!!

Nej jag är inte bög
Citera
2008-02-08, 01:47
Medlem
Drapåtrissors avatar
Blev inbjuden till en läcker milf typ 40+ nånting när jag var 27. Vi satt och småpratade och jag drog inga högre växlar på att det var mus att vänta? Vi sitter i soffan och småpratar och jag läger skämtsamt armen om henne. Trot om ni vill men hon får fan orgasm bara man nuddar henne. Den natten höll fan på att ta livet ur mig snacka om sexuellt svälltfött frumtimmer?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in