Flashback bygger pepparkakshus!
2008-01-29, 20:16
Medlem
johnjohns avatar
Lysande tråd. Får samma människa skriva flera minnen?
Citera
2008-01-29, 21:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johnjohn
Lysande tråd. Får samma människa skriva flera minnen?

Såklart?

Mitt enda speciella är inte så jättespeciellt. Det var jag och min flickvän som var ute och festade och jag blev stentankad men hon blev mer lagom. Det är dessa gånger, då hon dricker lagom, som hon blir stenkåt när man kommit hem. Hursomhelst så va jag astrött typ o hon försökte få mig o knulla men jag fattade typ inte vad hon menade så jag somna såfort jag la mig på sängen i princip.
Medans jag låg o sov/halvsov så lyckades hon få upp min riddare och knullade mig trots att jag låg o sov. Hon kom 2ggr o sedan la hon sig och sov också. Förstår fortfarande inte hur jag/hon lyckades få upp den, det förblir ett mysterium
Citera
2008-01-30, 04:52
Medlem
den kåtaste jag knullat va en 14 årig muslimsk tjej.

jag kom gående på väg in mot centrum när en tjej kommer ut ur en port ja hadde druckit ett par öl så ja sa hej o stannade framför henne genast så började hon flörta med mej och efter en minut så stod vi i porten o ja lyfte henne mot väggen.

hon ville ja skulle följa med upp på fest, när vi kom upp så visade hon sitt ex som presis hadde jort slut med henne för 5 minuter sen och satt med en av hennes kompisar i knät,

ja hälsade på honom och sa till tjejjen att ja ville gå ner igen och när ja försökte dumpa henne i porten så knäppte hon upp byxorna o ville ha kuk.

där fanns en rejäl hår buske som nog alldrig hadde blivit rakad men med plaskvåt fitta så ja satte på henne. efter några minuter kom hennes ex kille ner o puttade mej så ja for i backen ja reste mej upp med kuken i vädret o drog en upper cut på han så han föll som ett löv till marken sen drog mina kompisar undan han och ja knullade klart den lilla tösen.

jag kom så pinsamt snabbt i henne att ja skämdes o ja riktigt såg hur besviken hon va så aj sa till brossan att sätta på henne ochså.

efter vi va klara så skulle vi fortsätta in till stan o sa till henne att hon inte fick följa med för hon inte skulle komma in på nån pub men hon tjatade som fan så hon gick med endå.vi gick in utan henne på krogen hehe
Citera
2008-01-30, 23:48
Medlem
Snyfts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cockstar
För några år sedan var jag och min dåvarande flickvän, och några av hennes dryga kompisar med respektive på kanarieöarna. Så jävla drygt..jag hade just fått reda på att jag hade klamydia dagen före vi åkte, och kände inte för att umgås med min flickväns svettiga polare i en vecka, men vafan gör man..

Jag försökte kväll efter kväll att bedöva mig ifrån umgängets högljudda skrikande och innehållslösa diskussioner med diverse alkoholhaltiga drycker, men det var i stort sett lönlöst. Speciellt en av damerna som var med störde mig något ofantligt..det var min flickväns bästa kompis, vill av säkerhetsskäl ej avslöja namnet på henne här, men hon gick under smeknamnet "geggvecket"

Geggvecket försökte hävda sin position i gruppen genom att hela tiden uppträda slampigt runt killarna, och då speciellt runt mig..de andra tjejerna inklusive min flickvän blev mer och mer irriterade men lät "vecket" hållas.

En kväll gick drickandet totalt överstyr för samtliga i truppen, som däckade av en efter en, jag kände mig själv trött och sliten, men snart var det iaf hemresa tänkte jag för mig själv när jag gick in på hotellets toalett för att avrunda kvällen jag också. Jag hade just släppt av ett extravagant lass kebab av den mer starkkryddade sorten i hotelltoaletten, och stod och borstade tänderna, 30 sekunder ifrån sängen och den härliga sömnen.. när hon uppdagade sig i dörren..

..geggvecket.

Iklädd någonting som kan liknas vid en genomskinlig pressening blandat med ellos vårkollektion 1983, stod hon där och sög på ett finger och försökte att se sensuell ut. Hon gled upp bakom mig som en skabbig hyena på jakt efter kött, fortare än att jag han avvärja attacken hade hon börjat att massera mina kalsonger! Jag blev skitstressad, förbannad och yr av den billiga lidl parfymen som hon formligen var indränkt i, "Vafan pysslar du med" väste jag -Du ska få komma i min stjärt viskade hon tillbaka.

Full, kåt, förvirrad och deprimerad som jag var tänkte jag inte klart längre..jag släppte y-frontarna till backen och började pumpa hennes valkiga skinkor med full frenesi!! Hon gnydde och spjärnade emot, "Snart ska du få ett klamydiaskott upp i rökluckan din pladdrande kåta grogghagga" tänkte jag, men jag hann aldrig..skottet brann av rakt upp i mumindalen på trollpackan. FAN hoppas inte att jag tillverkat en hybrid tänkte jag, en blandning mellan mig och den där åkersorken..men jag hörde aldrig något mer. Jag berättade allt för min flickvän vid hemkomsten. Det tog slut, vi pratade som vänner under något år och så vitt jag vet uppfyllde hon sin hämnd mot sin svekfulla väninna. Att låtasas vara geggveckets kompis i evig tid för att kunna hämnas om och om igen med "veckets" pojkvänner..

HAHAHAHAHA fyfan vad bra!
Citera
2008-02-01, 14:43
Medlem
Prinz_eugens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cockstar
För några år sedan var jag och min dåvarande flickvän, och några av hennes dryga kompisar med respektive på kanarieöarna. Så jävla drygt..jag hade just fått reda på att jag hade klamydia dagen före vi åkte, och kände inte för att umgås med min flickväns svettiga polare i en vecka, men vafan gör man..

Jag försökte kväll efter kväll att bedöva mig ifrån umgängets högljudda skrikande och innehållslösa diskussioner med diverse alkoholhaltiga drycker, men det var i stort sett lönlöst. Speciellt en av damerna som var med störde mig något ofantligt..det var min flickväns bästa kompis, vill av säkerhetsskäl ej avslöja namnet på henne här, men hon gick under smeknamnet "geggvecket"

Geggvecket försökte hävda sin position i gruppen genom att hela tiden uppträda slampigt runt killarna, och då speciellt runt mig..de andra tjejerna inklusive min flickvän blev mer och mer irriterade men lät "vecket" hållas.

En kväll gick drickandet totalt överstyr för samtliga i truppen, som däckade av en efter en, jag kände mig själv trött och sliten, men snart var det iaf hemresa tänkte jag för mig själv när jag gick in på hotellets toalett för att avrunda kvällen jag också. Jag hade just släppt av ett extravagant lass kebab av den mer starkkryddade sorten i hotelltoaletten, och stod och borstade tänderna, 30 sekunder ifrån sängen och den härliga sömnen.. när hon uppdagade sig i dörren..

..geggvecket.

Iklädd någonting som kan liknas vid en genomskinlig pressening blandat med ellos vårkollektion 1983, stod hon där och sög på ett finger och försökte att se sensuell ut. Hon gled upp bakom mig som en skabbig hyena på jakt efter kött, fortare än att jag han avvärja attacken hade hon börjat att massera mina kalsonger! Jag blev skitstressad, förbannad och yr av den billiga lidl parfymen som hon formligen var indränkt i, "Vafan pysslar du med" väste jag -Du ska få komma i min stjärt viskade hon tillbaka.

Full, kåt, förvirrad och deprimerad som jag var tänkte jag inte klart längre..jag släppte y-frontarna till backen och började pumpa hennes valkiga skinkor med full frenesi!! Hon gnydde och spjärnade emot, "Snart ska du få ett klamydiaskott upp i rökluckan din pladdrande kåta grogghagga" tänkte jag, men jag hann aldrig..skottet brann av rakt upp i mumindalen på trollpackan. FAN hoppas inte att jag tillverkat en hybrid tänkte jag, en blandning mellan mig och den där åkersorken..men jag hörde aldrig något mer. Jag berättade allt för min flickvän vid hemkomsten. Det tog slut, vi pratade som vänner under något år och så vitt jag vet uppfyllde hon sin hämnd mot sin svekfulla väninna. Att låtasas vara geggveckets kompis i evig tid för att kunna hämnas om och om igen med "veckets" pojkvänner..

Mannen...jag kan SVÄRA på att jag läst Geggveckets version av denna händelsen i nån annan tråd här på flashback...just det där med toaletten, "ta mig i röven - sprutade i fittan" grejen" och utlandsresan. Vad jag minns var hennes uppfattning av situationen något mer positiv än din.

Nån som känner till inlägget?
Citera
2008-02-01, 14:54
Medlem
AxelFoleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prinz_eugen
Mannen...jag kan SVÄRA på att jag läst Geggveckets version av denna händelsen i nån annan tråd här på flashback...just det där med toaletten, "ta mig i röven - sprutade i fittan" grejen" och utlandsresan. Vad jag minns var hennes uppfattning av situationen något mer positiv än din.

Nån som känner till inlägget?

Nope, det är till och med i samma tråd. Du syftar på det här stolpskottet: http://www.flashback.org/showpost.php?p=8882318&postcount=41
Citera
2008-02-01, 15:45
Medlem
Prinz_eugens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AxelFoley
Nope, det är till och med i samma tråd. Du syftar på det här stolpskottet: http://www.flashback.org/showpost.php?p=8882318&postcount=41

Ok, där var det ja! Säker på att det inte rör sig om samma händelse då? Finns ju en del intrikata och samstämmiga detaljer i resp. redogörelse.

Vi snackar Kanarieöarna, den anala inviten, toaletten och den för tidiga utlösningen i fittan. Min utredning visar att dessa två fall är sammankopplade.
Senast redigerad av Prinz_eugen 2008-02-01 kl. 15:52.
Citera
2008-02-01, 15:46
Medlem
AxelFoleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prinz_eugen
Ok, där var det ja! Säker på att det inte rör sig om samma händelse då? Finns ju en del intrikata och samstämmiga detaljer i resp. redogörelse.

Nej det vet man ju inte säkert, men det låter som ett stort sammanträffande annars.
Citera
2008-02-01, 16:19
Medlem
Kallopsmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AxelFoley
Nej det vet man ju inte säkert, men det låter som ett stort sammanträffande annars.
Det troligaste är ju att Cockstar bara hittade på det baserat på hennes inlägg för att det skulle vara väldigt roligt om det var ett sådant sammanträffande.
Senast redigerad av Kallopsmannen 2008-02-01 kl. 16:22.
Citera
2008-02-01, 16:20
Medlem
AxelFoleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kallopsmannen
Det troligaste är ju att Cockstar bara hittade på det baserat på hennes inlägg för att det skulle vara väldigt roligt om det sammanträffande.

Man vet aldrig vem man träffar på Flashback
Citera
2008-02-01, 16:32
Medlem
Aakkes avatar
bra bra mer alonen! berätta
Citera
2008-02-01, 16:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Seve Fournier
Jobbade på en party-ö som bartender.
Runt tiosnåret kommer en glad norskjänta in i baren och beställer en shot. Efter cirkus 5 min frågar hon om jag vill följa med henne.¨
Eftersom jag är tvungen att stå i baren tackar jag för erbjudandet men ber henne återkomma senare.
Sagt och gjort, hon kommer några timmar senare och vi kopulerar.
Får dagen efter reda på att under tiden hon var "borta" blev hon dubbelteamad av två biljettförsäljare var hon svalde bägges.
Så var inte lika kul dagen efter då jag borstade tänderna 20ggr samt fick ge dem 50kr var..

Överhuvudtaget var alla brudar som satt kvar och väntade till stängningsdags (06.00)den sommaren rätt kåta...

På min 21 årsdag sov en tjejkompis över. Vaknade av att hon sög av mig och svalde satsen. Tittade sedan glatt upp och sa grattis. Tack sa jag.

åh! jag fyller 21 om två veckor! dags o hålla tummarna för att frugan är lika givmild som din vän.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in