den kåtaste jag knullat va en 14 årig muslimsk tjej.
jag kom gående på väg in mot centrum när en tjej kommer ut ur en port ja hadde druckit ett par öl så ja sa hej o stannade framför henne genast så började hon flörta med mej och efter en minut så stod vi i porten o ja lyfte henne mot väggen.
hon ville ja skulle följa med upp på fest, när vi kom upp så visade hon sitt ex som presis hadde jort slut med henne för 5 minuter sen och satt med en av hennes kompisar i knät,
ja hälsade på honom och sa till tjejjen att ja ville gå ner igen och när ja försökte dumpa henne i porten så knäppte hon upp byxorna o ville ha kuk.
där fanns en rejäl hår buske som nog alldrig hadde blivit rakad men med plaskvåt fitta så ja satte på henne. efter några minuter kom hennes ex kille ner o puttade mej så ja for i backen ja reste mej upp med kuken i vädret o drog en upper cut på han så han föll som ett löv till marken sen drog mina kompisar undan han och ja knullade klart den lilla tösen.
jag kom så pinsamt snabbt i henne att ja skämdes o ja riktigt såg hur besviken hon va så aj sa till brossan att sätta på henne ochså.
efter vi va klara så skulle vi fortsätta in till stan o sa till henne att hon inte fick följa med för hon inte skulle komma in på nån pub men hon tjatade som fan så hon gick med endå.vi gick in utan henne på krogen hehe