Flashback bygger pepparkakshus!
2010-05-10, 20:52
Medlem
Robertsons avatar
Det var nog Anki (Schysst brud). Knulla henne i skitan så hon sprack. Tugga sönder skäggbiffen på na. Tvåa är nog Lisa, helt ok, men lukta förjävligt i fittan bara, peck!
Citera
2010-05-11, 12:37
Medlem
jojobantas avatar
Blev slickad i röven i Roslagstull av en riktigt kåt och full tjej, precis som jag också var. Hon formligen dök ner och jobbade på att slicka och sära på mina skinkor medan hon runkade mitt praktstånd. Jag låg på rygg hela tiden och hon gick på som fan. Skönt va det och vi var båda enormt kåta. Sådan sex kan ofta vara trevlig, det kom som en överraskning och hon hade liksom inga problem med att det skulle vara ohygieniskt eller liknande (jag hade legat halvt utslagen i badet en stund när vi kom hem, så jag var ju fräsch kan tilläggas...
Citera
2010-05-11, 19:46
Medlem
spirdalas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Röbbesnöbbe
Spelar väl ingen roll om han har det, han är fortfarande registrerad efter sin födelsedag och är därmed 18 om det nu är hans/hennes personnummer.

OnT: Ett 1 night stand som helt sonika när jag var ute frågade om vi inte kunde ligga. Packad som jag var gick jag med på det, dock hade jag tänkt mig att vi skulle dra hem till mig eller henne men icke, en buske fick det bli... :/ Då jag var väldigt onykter är det en aning suddigt men mina polare berättade att alla kunde se, hela busken skakade och tydligen var det utanför den busken alla pissade (det var efter en inspark några år sedan så där var kanske 100 pers där). Iaf så sög hon riktigt bra, va helt jävla galen och jag tror hon bad mig sätta henne i tvåan, men det förstod jag inte då. Dagen efter var lite ångestfylld och jag får fortfarande höra det lite då och då. Där ska även finnas bilder tror jag men dem har jag inte hittat, vilket jag är glad över.

Man kan aldrig vara trygg i flashback världen Dom bilderna dyker snart upp här
Citera
2010-05-12, 02:03
Medlem
Den kåtaste dam jag träffat satt jag aldrig på.

Det var i de ljuva tonåren när man drog runt på stan och var full. Började hångla med en tjej. Vi drog oss 50 meter bort från den största folkmassan varpå lite petting tar vid. Känner att hon redan är plaskvåt.

Helt plötsligt ser en aprak undertecknad hur damen hukar sig och drar igång tidernas avsugning. Lät den fortgå ett tag tills jag insåg att vi inte direkt stod gömda. Tappade senare bort damen i tonårsfyllans dimmor...
Citera
2010-05-12, 02:07
Medlem
Det var väl för 5-6år sedan när jag var utomlands. Träffa en tjej som ville ha sex väldigt ofta, men den bästa å kåtaste gången var i trapphuset där hon bodde. Hon hade en kort kjol a la Nicole Scherzinger i första videon medan vi gick upp kolla hon snett över axeln då jag gick bakom upp för trappan och hon sa : Jag är så jävla kåt, och det är din sista kväll, ta mig här och nu. Folk var på väg ner på en annan plan, men akten tog 25 sekunder, så det var ingen fara så. Det bästa och kåtaste jag upplevt i varje fall
Citera
2010-05-12, 17:50
Medlem
rille88s avatar
okey sjukaste då, träffade en brud på en kryssning, bjöd sen över henne på fest några mån efter.
Först vart de vanligt knull sen vill hon ha kuk i 2an sen efter det så sög hon av mig, sen vart ja för snurrig så bången gick ner, dagen efter så ville hon ha kuk igen så ja knulla henne i muttan sen dess har ja aldrig hört av henne.
Citera
2010-05-12, 18:30
Medlem
chaos2fus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bob Lunta
Min kåtaste var nog ett kristet ex till mig. Har via empiriska studier lyckats dra slutsatsen att det är just kristna flickor som är slampigast och kåtast. Ingen tvåa var involverad, men jag knullade skiten ur henne på offentliga toaletter, i skogsgläntor, hemma hos vänner under täcken medan vi pratade med dem (utan att de märkte något) och så vidare. Risken att bli upptäckt måste varit det som eggade henne.

Hon blev senare ett bootycall som jag ringde när jag behövde. Ett av många minnen är när vi var på en fest, båda fulla som as och gick in och hade 1 1/2 timmes oavbrutet sex på festens enda toalett. Att folk stod utanför och knackade var ingenting som vi tog hänsyn till.

Kan inte varit särskilt vilt om ni knullade under täcket med era vänner närvarande?
Citera
2010-08-13, 12:59
Medlem
En av de kåtaste/porrigaste jag satt måste vara en norsk tjej som var i land med kustvakten över natten för några veckor sen (alltså en norsk lumpartjej). Hon började snacka snusk på engelska av någon anledning. Hon hade väl antagligen sett för mycket porrfilm. Hursom skickade hon mig glatt i anus medan hon runkade av mig och självklart tog hon den hårt i tvåan sen. Dessutom var hon tvungen ätt komma ombord på kustvaktskeppet igen vid 5 så hon lämnade lägenheten illa kvickt efteråt.
Citera
2010-08-13, 13:25
Medlem
Trevlig tråd, tack för all läsning, därav delar jag med mig av ett par av mina.

Tjej 26
Vid ett av våra badtillfällen tillsammans så ökade kåtheten sakta, efter en hel del lekande så ställde hon sig på alla fyra. Jag ställde mig framför med böjda knän, förde in min kuk i hennes mun. Hon svankade och bad mig att pulla henne där bak samtidigt. Något som jag självklart ställde upp på. Så med två fingrar i röven på henne juckade jag för fullt i hennes mun till dess att jag kom. Hennes läppar fortfarande runt mitt ollon så svalde hon i takt med mina sprut. Underbart.

Tjej 18
Den här gillade binda fast mig för att fritt kunna rida sig själv till orgasm på orgasm. Minns speciellt en gång då hon till slut bara skakade och inte kunde fortsätta mer. Själv hade jag inte kommit och behjälplig som hon var så gav hon mig ett gudomligt handjob med glidmedel. Av nån anledning kåtade detta upp henne på nytt och hon satte sig på mig, förde upp mig i sin röv och red som hon aldrig gjort annat och skrek rakt ut. Till slut var hon trött och vi la oss i skedposition, samma hål som innan. Jag låg helt still, hon juckade sin röv mot mig i högt temp till dess att jag fyllde henne där bak. Själv behövde jag knappt anstränga mig och skönt som få gånger var det.

Tjej 24
Denna var vild på att slicka mig i röven, ibland i kombination med ett finger eller två, samtidigt som hon runkade av mig. Helvild tös som kunde "tvinga" mig till detta flera gånger om dagen. Hon stönade för fullt och ögonen som tittade på mig var alltid blanka av kåthet, sällan sett en tjej så kåt som hon var i dessa situationer. Inte vet jag vart hon fått det ifrån och inte klagade jag heller. Hon sa det var för att hon själv uppskattade när jag slickade henne i röven och ville helt enkelt ge tillbaka. Kåtheten var ett klart bonus. Hon avslutade alltid det hela med avsugning, sats i munnen och svalde ner det hela.

Jag gillar allt och tjejer är verkligen rätt dirty av sig när dom vill och känner att dom litar till fullo på sitt sällskap. Jag har många och goda erfarenheter av situationer som skulle få Rocco att bli rosa om kinderna.
Citera
2010-08-13, 14:16
Medlem
SwingKidds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spirdala
Det mest kåtaste jag satt på skrek åt mig medans jag satt på henne att jag skulle knulla skiten ur henne o fylla hennes mun när jag skulle komma. Vad ska man göra? Helt underbart x

Bör tilläggas att analt hade varit inblandat innan

Vilka är era mest lösaktiga upplevelser?

Å då gäller det 1night fuck

Satte på en finska som var galen i analsex. Tryckte henne länge och fint i röven, kuken kom ut och var lite kladdig men det slickade hon i sig. Kärlek.
Citera
2010-08-13, 14:28
Medlem
Danielitos avatar
Kåtaste jag satt på måste vart min flickvän som jag har nu Hon var helt tokig i början av vårt förhållande, jag hade haft sex med en tjej tidigare och pullat en annan bara. Sen kom hon in i mitt liv, typ tuttknulla henne andra gången vi hade sex, hon tog tag i mig istället för tvärt om typ. Jag klagar ju inte direkt på att få ha sex men de kändes lite konstigt i början när jag va blyg fortfarande. Hon va lite FÖR pang på pålen dvs. Men efter ett tag så blev det bättre och nu är det jag som styr henne, hon säger typ saker som, spruta mig på brösten, jag vill att du kommer i min mun, knulla mig bakifrån. De finns ingen bättre tjej på denna jord vill jag bara förmedla er om.
Citera
2010-08-13, 18:24
Medlem
Grainger-13s avatar
Vi tittade på film, nån sliskig dussin rom-com från Hollywood. Plötsligt la hon handen i mitt skrev och började smeka. Byxorna blev snabbt trånga. Blev lite lätt stressad.

Sen tog hon min hand och förde in den under hennes kjollinning. Det var dyblött. Skred till verket med långsamma rörelser. Hon bet mig i axeln när hon kom nästan ljudlöst.

Sen bad jag hennes son att skicka chipsen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in