Var i Sälen och en tjej drog med mig hem till hennes lya, vägen dit var hon hångelsugen och ville hångla hela tiden. Väl hemma hos henne var det av med kläderna direkt och börja dunka på. Efter vi kom så fortsatte jag göra bowlingreppet och då jävlar small det till på henne, hon fick en fontänorgasm och skrek fortsätt till mig, fortsatte tills jag fick kramp i armen och ville nu ha något att dricka. Gick ut i köket och tog ett glas vatten och kom glatt efter och drack några klunkar innan hon tog tag i kuken. Hade nu fått upp den en aning igen och jag börja jucka som en hund med henne på diskbänken. Nu var jag trött och ville bara sova men ack nej, det skulle fortsättas i sängen igen jag hade ju stånd fortfarande (menade hon) ja ja hon fick hoppa upp och rida mig då. Hoppades på en skön stund men hon kunde ju inte rida för 5 öre. Så fick vända på steken och pumpa henne doggy istället, hon blev helt tills sig och kom ännu en gång. Nu la hon sig helt platt och frågade om vi skulle duscha. Jag tänkte ja visst vore gött innan jag somnade. Hoppade in i duschen och även här ville hon ha kuk. Tro det eller ej men jag tryckte upp den i henne igen och körde på med vatten rinnandes över oss. Slutar det här? Ne fan nu ska vi lägga oss i sängen igen och hångla tills vi blir torra i munnen. Sagt o gjort, blev kåt igen och då blev hon kåtare så hon börja rida igen, tänkte ja ja kör på då. Somnade efter hon hoppade av och klockan blev 08:20 så ringde hennes mobil. Hon skulle tydligen till jobbet kl 09:00. Hon tog på sig sina kläder och sminkade sig etc etc. Hon skulle nu börja jobbet om 15minuter och gav mig några sista pussar innan hon drog. Jag låg ju naken i sängen och fick stånd av pussarna, hon märkte då detta och tog av sig sina kläder och då var det bara att börja knulla igen. Vi kom och hon kollade på klockan så sa hon du får vara kvar här hur länge du vill, nummret till taxi finns på laptopen etc. Här är 300kr till Taxi. Hon drog till jobbet och jag ringde taxi, taxi kostade 200kr. Jag kände mig som en manshora när jag satt i taxi sen
Tack för mig // plxn