Flashback bygger pepparkakshus!
2010-05-08, 03:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jacob21jacob
Hon sög av mig och rubbade sin röv mot en gran och skrek knulla mig framför träden.

Så jävla EPIC ahahahahahahahaha , om det är sant vill säga.
Citera
2010-05-08, 20:26
Medlem
Innersts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Apadolmee
Och ni som säger att sex är bäst med en flickvän , har ALDRIG satt på en mentalt rubbad nymfo. GALET.

AMEN!
Citera
2010-05-08, 21:12
Bannlyst
Detta är många år sedan nu, men jag var 20 och fick med en 39 årig sydamerikanska hem från krogen..
Det blev åka av kan jag lova, knull i mun. knull i fitta o röv.. spruta, knulla spruta... Hon var helt galen, rev sönder min rygg och skrek, gnydde som en stucken gris på kokain. När jag vaknade på morgonen låg det en lapp på bordet i köket: Tack för "ett" otroligt skönt knull, hoppas vi ses igen

Det blev en gång till någon månad senare oxå, samma åktur då med. Ojojoj vilken kvinna
Citera
2010-05-08, 21:33
Medlem
Estresss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pavelinho
Jag kommer aldrig att glömma honom, vi knullade som djur först tog han mig i röven sen tog jag honom i röven, sprut i ansiktet, han sprutade mig i röven och sen sög han ut det.

Det var den sjukaste jäveln jag knullat men jag kommer nog aldrig glömma hur härligt sex vi hade.

HAHHAAHAHHAHA Good for you!

I övrigt har jag inte varit med om någon så extremt kåt person som beskrivits tidigare i denna tråd, fast sen är jag själv överdrivet kåt så jag märker kanske inte om andra är det, då det för mig är normalt
Citera
2010-05-08, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av On Steroids
Men gud är det sant??? Det var det kåtaste jag har hört! Finns det såna tjejer?

De finns. Även de som utan att tveka kryper ner och ger en världens morgonavsugningar när det är resning, och sedan utan ett ord sträcker sig efter glidet, smörjer in en och rider av en med den alternativa öppningen OCH sedan kommer med frukostbrickan. Behöver jag säga att jag är nöjd?
Citera
2010-05-08, 23:47
Medlem
AnotherNoOnes avatar
hmmm shit.. svårt att välja..
mitt senaste knull kom i byxorna säkert 3ggr innan vi ens kunde ligga nära brevid varandra och han kom säkert 3ggr till innan han kom in i mig, haha lite charmigt tycker jag (han är 27år)

Sen en annan erövring, en bedårande 15-åring (jag är 23) som jag tog oskulden på, vi hade sex efter det med och han var fan grym i sängen

Men kåtast måste ha varit när jag hade trekant med 2 killar på hultsfred, känner den ena sen innan. Jag låg i deras tält och hade haft sex med den ena innan, och vi började ha sex igen när den tredje låg brevid. sen blev det så att jag kysste han jag inte hade sex med men jag chickade ur där och gick till mitt tält. vad dom inte visste var att mitt tält var granne med deras så jag hörde hur dom snackade, blev kåt och gick tillbaka och hade en underbar trekant med de båda. sen kunde jag ligga och lyssna på dem från mitt tält halva natten och oj vad mitt redan sprängfyllda ego växte
Citera
2010-05-09, 01:24
Medlem
Kåtaste bruden jag någonsin träffat på var sista året på gymnasiet.

Vi hamnade mitt emot varandra på krogen och hon var på mig som fan. Vi snackade lite snusk bytte nr sen försvann hon och jag tänkte inte mycket mer på det.

Men så framåt 2-3 på morgonen ringer hon och vill att jag ska komma till hennes lägenhet. Säger att jag inte pallar och då kontrar hon med att jag kan ta en taxi. Luspank student som man var sa jag att jag inte hade råd. Det blev tyst en stund sen sa hon att hon betalar taxin haha.

Väl där kommer hennes rumskamrat hem efter några minuter. Skit tänkte jag då blir det inget... visade sig att hennes rumskamrat gillar att kolla på... så den här bruden rev, klöste, stönade och skrek när jag satte på henne samtidigt som hennes rumskamrat stod i dörrkarmen till hennes rum och kollade på.

Var av någon anledning jävligt upphetsande att gå löst på en brud medans en bara kollade på fullt påklädd
Citera
2010-05-09, 02:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av squirrelmonkey
Kåtaste bruden jag någonsin träffat på var sista året på gymnasiet.

Vi hamnade mitt emot varandra på krogen och hon var på mig som fan. Vi snackade lite snusk bytte nr sen försvann hon och jag tänkte inte mycket mer på det.

Men så framåt 2-3 på morgonen ringer hon och vill att jag ska komma till hennes lägenhet. Säger att jag inte pallar och då kontrar hon med att jag kan ta en taxi. Luspank student som man var sa jag att jag inte hade råd. Det blev tyst en stund sen sa hon att hon betalar taxin haha.

Väl där kommer hennes rumskamrat hem efter några minuter. Skit tänkte jag då blir det inget... visade sig att hennes rumskamrat gillar att kolla på... så den här bruden rev, klöste, stönade och skrek när jag satte på henne samtidigt som hennes rumskamrat stod i dörrkarmen till hennes rum och kollade på.

Var av någon anledning jävligt upphetsande att gå löst på en brud medans en bara kollade på fullt påklädd

Va?! Är det sant? Exakt samma sak hände mig.
Citera
2010-05-09, 11:29
Medlem
On Steroidss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kloakdykare
De finns. Även de som utan att tveka kryper ner och ger en världens morgonavsugningar när det är resning, och sedan utan ett ord sträcker sig efter glidet, smörjer in en och rider av en med den alternativa öppningen OCH sedan kommer med frukostbrickan. Behöver jag säga att jag är nöjd?

Haha! Mitt inlägg du citerar är Ironi...
Att få en avsugning och/eller få kliva på direkt morgonen är väl hur vanligt som helst!!! Hur fan kan man säga att det är det kåtaste man satt på?
Är man 14år så okej om det är en upplevelse men är man över 17år så är det bland det vanligaste inom sex i min värld...

Alla är vi olika!
Citera
2010-05-09, 13:23
Medlem
Här är mitt sjukt underbaraste sexminne! Jag hade mens, och då känner man ju inte sig så sexig, men gud vad kåt jag var! Jag var ute och gick och såklart träffar man på en utlänning som vill. jag brukar inte va mycket för såna, men nu brydde jag mig liksom inte. Så jag erbjöd honom att följa med hem, men han ville hellre hem till honom. Så vi gick dit, började hångla och det var så jävla hett! Vi hade sex i badrummet, sovrummet och köket. Sedan sa han att han måste hämta upp tvätten och ville att jag skulle följa med. Där nere hade vi sex igen och torkade av alla våra vätskor på de nytvättade handdukarna. Jag tänkte: undrar vad hans fru ska tänka när hon ser alla fläckiga handdukar?! Då kommer det plötsligt in en kvinna i 40årsåldern: hans fru! Han säger något till henne på arabiska och hon går ner och börjar slicka min fitta när jag sitter på bänken, samtidigt som jag suger hans kuk! Efteråt fick jag följa med upp i lägenheten och dricka te. Stämningen var lite konstig, vet inte om hans fru verkligen ville slicka mig egentligen. Men han verkade mer än nöjd och nästa gång jag blir uppraggad av en utlänning vet jag att man inte ska döma hunden efter håren! (svarta)
Citera
2010-05-09, 22:23
Bannlyst
Min flickvän är en riktigt pärla på att skrika "hårdare! åh [namn], ta mig HÅRT [NAMN] HÅRT"
Citera
2010-05-10, 18:11
Medlem
Röbbesnöbbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Petesampras
säg inte att du har ditt personnummer som användarnamn.

Spelar väl ingen roll om han har det, han är fortfarande registrerad efter sin födelsedag och är därmed 18 om det nu är hans/hennes personnummer.

OnT: Ett 1 night stand som helt sonika när jag var ute frågade om vi inte kunde ligga. Packad som jag var gick jag med på det, dock hade jag tänkt mig att vi skulle dra hem till mig eller henne men icke, en buske fick det bli... :/ Då jag var väldigt onykter är det en aning suddigt men mina polare berättade att alla kunde se, hela busken skakade och tydligen var det utanför den busken alla pissade (det var efter en inspark några år sedan så där var kanske 100 pers där). Iaf så sög hon riktigt bra, va helt jävla galen och jag tror hon bad mig sätta henne i tvåan, men det förstod jag inte då. Dagen efter var lite ångestfylld och jag får fortfarande höra det lite då och då. Där ska även finnas bilder tror jag men dem har jag inte hittat, vilket jag är glad över.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in