En som jag var kåt på för några år sedan hänvisade mig till en annan brud som visade sig vara
riktigt kåt. Vi började lite med att smsa med varandra, sedan lite msn, sedan skickade jag en del sexsms till henne om hur jag ville knulla henne- Slutade med att jag fick ett fyllesamtal av henne en natt där hon sa att hon ville 'knulla skiten' ur mig.
Sagt och gjort så bestämde vi oss att träffas hemma hos henne, fick leta reda på henne först eftersom hon var ganska packad. Hon var ensam hemma och började fummla med att inte få upp nycklarna ur fickan, jag stoppade in fingret i hennes ficka för att rota ur nycklarna och hon började stöna och hålla min hand och skit. Pillade ut nycklarna tillsist och väl inne i hennes hall så trillade hon och satte sig på knä framför mig och började knäppa upp brallorna på mig och hittade det hon fann. Hade inget emot det och hon sög av mig i hallen, hon var helt ok på att suga och hon sa att min kuk var den största hon har sett (självförtroendet var fanimej på topp när hon sa de gång på gång)
Anyway, vi gick in i hennes vardagsrum istället för övervåningen där hennes rum var eftersom hon sa att hon 'ville testa på det stället du skrev i smset' hon satte sig på deras soffa och började klä av sig och visst fan var det en jävla flod som rann ur henne på deras lädersoffa. Jag började pulla henne och flåsa henne i nacken och hon bokstavligen skrek utav bara helivete och rann mer och mer. Iaf, hon bönade att få rida mig och när jag satte mig på soffan så tyckte jag att det blev jävligt vått om röven... och jag svettades inte ännu...