Flashback bygger pepparkakshus!
2009-12-24, 03:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av spirdala
Det mest kåtaste jag satt på skrek åt mig medans jag satt på henne att jag skulle knulla skiten ur henne o fylla hennes mun när jag skulle komma. Vad ska man göra? Helt underbart x

Bör tilläggas att analt hade varit inblandat innan

Vilka är era mest lösaktiga upplevelser?

Å då gäller det 1night fuck

Onenightstand:

en kroatiska. Den vildaste tjej jag varit med! Hon va helt jävla sjuk i huvudet.
Citera
2009-12-24, 04:07
Medlem
Chandl3rs avatar
En som jag var kåt på för några år sedan hänvisade mig till en annan brud som visade sig vara riktigt kåt. Vi började lite med att smsa med varandra, sedan lite msn, sedan skickade jag en del sexsms till henne om hur jag ville knulla henne- Slutade med att jag fick ett fyllesamtal av henne en natt där hon sa att hon ville 'knulla skiten' ur mig.

Sagt och gjort så bestämde vi oss att träffas hemma hos henne, fick leta reda på henne först eftersom hon var ganska packad. Hon var ensam hemma och började fummla med att inte få upp nycklarna ur fickan, jag stoppade in fingret i hennes ficka för att rota ur nycklarna och hon började stöna och hålla min hand och skit. Pillade ut nycklarna tillsist och väl inne i hennes hall så trillade hon och satte sig på knä framför mig och började knäppa upp brallorna på mig och hittade det hon fann. Hade inget emot det och hon sög av mig i hallen, hon var helt ok på att suga och hon sa att min kuk var den största hon har sett (självförtroendet var fanimej på topp när hon sa de gång på gång)

Anyway, vi gick in i hennes vardagsrum istället för övervåningen där hennes rum var eftersom hon sa att hon 'ville testa på det stället du skrev i smset' hon satte sig på deras soffa och började klä av sig och visst fan var det en jävla flod som rann ur henne på deras lädersoffa. Jag började pulla henne och flåsa henne i nacken och hon bokstavligen skrek utav bara helivete och rann mer och mer. Iaf, hon bönade att få rida mig och när jag satte mig på soffan så tyckte jag att det blev jävligt vått om röven... och jag svettades inte ännu...
Citera
2009-12-24, 11:57
Bannlyst
Kåtaste jag var med om va några år sedan vi var på en fest. Under tiden vi satt o pratade med andra försökte hon massera kuken nå jävulst , och gned sig o trilskades , till slut efter ett tags trugande gick vi in till sovrummet där jag nästintill blev våldtagen :P Missförstå mig rätt nu. Det var underbart men det var våldsamt , och klöste mig , skrek att , bet mig , slapa sig själv , sina bröst etc.

Har nog aldrig kommit så hårt och jag tror aldrig att jag kommer träffa en sån tjej igen.. Det var by far det bästa jag har någonsin varit med om. Och ni som säger att sex är bäst med en flickvän , har ALDRIG satt på en mentalt rubbad nymfo. GALET.
Citera
2009-12-24, 12:01
Medlem
DapperDanMans avatar
En flerbarnsmorsa som knackad på dörren till mitt studentrum varje morgon i flera månaders tid för ganska många år sedan. Hon ville knulla. Och jag knullade henne, och knullade henne, tills kuken var skinnflådd... Hon uppgav även att hon onanerade med sin dildo en eller flera gånger per dag. Intressant och trevlig kvinna... Dock inte särskilt intelligent...
Citera
2009-12-24, 12:21
Medlem
Krappfiskarns avatar
När jag förlorade oskulden så blev det vilt när hon började skrika på mig och riva mig på ryggen och bröstet.

En annan tog strypgrepp och drog mig i håret när jag lekte med hennes klitoris, stönandes "ge mig din kuk".

God jul.
Citera
2010-01-08, 22:44
Medlem
spirdalas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krappfiskarn
När jag förlorade oskulden så blev det vilt när hon började skrika på mig och riva mig på ryggen och bröstet.

En annan tog strypgrepp och drog mig i håret när jag lekte med hennes klitoris, stönandes "ge mig din kuk".

God jul.

Fan vad jag hatar tjejer som ska rivas,klösas o bita en......avtändande
Citera
2010-01-09, 03:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spirdala
Fan vad jag hatar tjejer som ska rivas,klösas o bita en......avtändande

Hehe, det funkar bra för mig.
De som ska slå med knytnäven mot nervcentra eller sätter naglarna i en i ljumsktrakten nära peternicklas är de jag oroar mig för.
Citera
2010-01-09, 04:10
Ojoj!! Träffade en lite större tjej (mullig) men inte tjock i 20 års åldern.. Hon var undergiven som fan och berättade att hon gillade att bli dominerad... Hon var en jävel på att suga och var öppen för allt .. Ångrar inte en sekund av gångerna vi träffades .
Citera
2010-01-09, 06:59
Medlem
[quote=ratburst]Ojoj!! Träffade en lite större tjej (mullig)/QUOTE]
Hur kan man vara det men inte TJOCK. Inget fel på tjockisar dom brukar vara kåtast. Kanske för att dom inte får kuk så ofta
Citera
2010-01-09, 07:47
Medlem
bullet^s avatar
Det var på en finlandskryssning.
Året är 2003, jag är vid tillfället ungefär 20, hon 27 och någon slags amatörfotomodell.. shit the same hon va in to the BDSM.
Hade verktygen me sig i en väska i hytten.. uts uts för att göra en 7 timmar knullsession kort så va det nog det sjukaste och kåtaste jag varit med om iaf...
har ont i kuken än idag.

tack för mig.
Citera
2010-01-09, 12:09
Bannlyst
Den kataste var en Ladyboy i Thailand som sog kuk som en vacumpump, som mitt under av sugningen forsokte stoppa upp en "kvinlig-kondom" i skitan pa sig sjalv! Det sa ut typ som en lang handske, sa jag borjade garva och dra mig mot dorren. Da kommer fanskapet krypande runkandes pa sin lilla Thai snorre med Kondom aset hangande ut ur arschlet som djavla svans, skrikande FUCK ME MR, FUCK ME MR nastan gratande! Valdigt marklig upplevelse
Citera
2010-01-09, 12:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av globaltanalt
Den kataste var en Ladyboy i Thailand som sog kuk som en vacumpump, som mitt under av sugningen forsokte stoppa upp en "kvinlig-kondom" i skitan pa sig sjalv! Det sa ut typ som en lang handske, sa jag borjade garva och dra mig mot dorren. Da kommer fanskapet krypande runkandes pa sin lilla Thai snorre med Kondom aset hangande ut ur arschlet som djavla svans, skrikande FUCK ME MR, FUCK ME MR nastan gratande! Valdigt marklig upplevelse

jaha varför knula du han inte då eller hon kanske.
jag har vart i thailand men där knula ja bara en vanlig hora me fitta
´ska dit i februari då ska jag pröva en liten bögtjej he he
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in