Flashback bygger pepparkakshus!
2008-01-28, 22:54
Medlem
Trillskes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 76Wickwire
...men jag har träffat en mycket kåt kvinna. Ja, en riktig kvinna (ingen liten tjej som velar fram och tillbaka) som är riktigt kåt. Vill minst en gång per dag.
Var glad att du inte träffade en tjej som vill 4-5-ännu fler gånger per dag.

"Vadå kan inte? Har du problem?"
Citera
2008-01-28, 23:19
Medlem
76Wickwires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trillske
Var glad att du inte träffade en tjej som vill 4-5-ännu fler gånger per dag.

"Vadå kan inte? Har du problem?"

4-5 låter faktiskt lite jobbigt

Vad menar du med " "Vadå kan inte? Har du problem?" "
Citera
2008-01-28, 23:26
Medlem
Trillskes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 76Wickwire
Vad menar du med " "Vadå kan inte? Har du problem?" "
Jag menade att det är sånna kommentarer man får höra eftersom inte alla tjejer har lärt sig att vi inte är byggda för att knulla 5 gånger om dagen.
Citera
2008-01-28, 23:43
Medlem
Alonens avatar
Äntligen Fredag!

Citat:
Ursprungligen postat av Banshee19
Jag förväntar mig en ordentlig avrapprtering när du återhämtat dig

Woman…
Oj,oj, oj vad jag väntade på fredagen…
Såkom ju fredagen, jag var nog rätt frånvarande, tom i bollen på arbetet, idag skulle jagju ringa henne… HENNE!
Vid pass tretiden, när jag började runda av jobbet, började göra helg, så sträckte jag mig efter min telefon. Jag satt en lång stund och tittade på mobilen, tänkte att hon svarar nog inte, hon har fått förhinder, hon kan inte, hon… Så slog jag de magiska siffrorna… väntade lite innan jag tryckte in sista siffran… Jag kände mig nästan andfådd när jag väntade, men hon svarade direkt! Hon sade att honlängtade så, skulle bli kvar i staden över helgen, undrade om jag kunde komma på ett tag…

Tyckte att jag lät som en anka som håller på att bli strypt, medan jag förklarade, att jag bara skulle passera en dusch, sen… kunde jag komma!

Jag skakade som en bakfull alkoholist, när jag gjorde mig i ordning, kände mig så jävla upphetsad och nervös på en och samma gång!
Jag tog mig i flygande fläng till hennes hotell, ett av de bättre i staden. Jag skulle komma direkt upp på hennes rum…

Är det någon som har sett en underbar scen i Leif GW Perssons och Jan Guillous thriller ”den vite riddaren” där finns en underbar scen spelad av Marika Lagerkrans och en jag glömt namnet på. Hon spelar journalist, han är en lätt försupen kriminalare, de är så tända på varandra, så att när de kommer på tu man hand, så smäller det liksom redan i hallen, de kommer inte ens in i sovrummet! Man måste ha upplevt en sådan attraktion för att förstå den.

Samma sak hände när jag kom in på hennes rum… vi var som bläckfiskar på varandra, från första sekund. Jag älskar kvinnor som tar initiativ, visar vad de vill, och släpper loss. Den här kvinnan är så härlig, för hon är totalt ohämmad när det gäller att släppa loss alla sina drifter, hon är som ett atomkraftverk som skenar, hon är som en outtröttlig orkan, ett stormande hav, en naturdrift, ett rovdjur, snacka om vulkan!
Vi har knappt varit utanför rummet på hela helgen, jag kan lova att ingen av oss har en okysst fläck…
Söndag eftermiddag. Vi är totalt urblåsta och jag har bildligt och bokstavligt träningsvärk överallt, ÖVERALLT, detta trotts att jag går på gym regelbundet! Hon ler sitt underfundiga leende, det är liksom lite s-format, hon frågar mig… ”Tycker du vi skall vänta flera år innan vi ses nästa gång?”

NääääÄÄÄÄÄ, vi skall ses snart, mycket snart igen!
Citera
2008-01-28, 23:50
Medlem
Wow! Grattis!!
Citera
2008-01-29, 00:00
Medlem
Snidares avatar
Alonen, du är min nya idol/gud. Fasen vad du styr upp!

Har väl inte vart med om några egentligen överkåta flickor i nyktert tillstånd, men en var väl lite värre än de andra.

Hon var ett blont bombnedslag som jag raggat upp på nätet, så vi möttes inne i city en eftermiddag för en fika. När allt hade förflutit händelselöst och vi skulle ta farväl med en enkel kram (trodde jag ja!) i gången mellan tunnelbanan och pendeltågen, så ändrar hon riktning på mitt huvud, trycker upp mig mot väggen och strular skiten ur mig i fredagsrusningen. Sen var hon tvungen att rusa och var den enda i mina tankar till följande vecka då hon tog en dag "ledigt" för att komma hem till mig.

Vi lade oss ner i sängen för att kika på en film och prata lite. Jag hann knappt lägga armen runt henne innan jag möter hennes lömska blick och hon får mina läppar i ett stadigt grepp, handen på mitt paket, med min hand välplacerad innanför hennes trosor... Det var inget förspel att tala om där inte, pang på rödbetan!

Underbar tråd för övrigt!
Citera
2008-01-29, 00:41
Medlem
Jorgos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cockstar
För några år sedan var jag och min dåvarande flickvän, och några av hennes dryga kompisar med respektive på kanarieöarna. Så jävla drygt..jag hade just fått reda på att jag hade klamydia dagen före vi åkte, och kände inte för att umgås med min flickväns svettiga polare i en vecka, men vafan gör man..

Jag försökte kväll efter kväll att bedöva mig ifrån umgängets högljudda skrikande och innehållslösa diskussioner med diverse alkoholhaltiga drycker, men det var i stort sett lönlöst. Speciellt en av damerna som var med störde mig något ofantligt..det var min flickväns bästa kompis, vill av säkerhetsskäl ej avslöja namnet på henne här, men hon gick under smeknamnet "geggvecket"

Geggvecket försökte hävda sin position i gruppen genom att hela tiden uppträda slampigt runt killarna, och då speciellt runt mig..de andra tjejerna inklusive min flickvän blev mer och mer irriterade men lät "vecket" hållas.

En kväll gick drickandet totalt överstyr för samtliga i truppen, som däckade av en efter en, jag kände mig själv trött och sliten, men snart var det iaf hemresa tänkte jag för mig själv när jag gick in på hotellets toalett för att avrunda kvällen jag också. Jag hade just släppt av ett extravagant lass kebab av den mer starkkryddade sorten i hotelltoaletten, och stod och borstade tänderna, 30 sekunder ifrån sängen och den härliga sömnen.. när hon uppdagade sig i dörren..

..geggvecket.

Iklädd någonting som kan liknas vid en genomskinlig pressening blandat med ellos vårkollektion 1983, stod hon där och sög på ett finger och försökte att se sensuell ut. Hon gled upp bakom mig som en skabbig hyena på jakt efter kött, fortare än att jag han avvärja attacken hade hon börjat att massera mina kalsonger! Jag blev skitstressad, förbannad och yr av den billiga lidl parfymen som hon formligen var indränkt i, "Vafan pysslar du med" väste jag -Du ska få komma i min stjärt viskade hon tillbaka.

Full, kåt, förvirrad och deprimerad som jag var tänkte jag inte klart längre..jag släppte y-frontarna till backen och började pumpa hennes valkiga skinkor med full frenesi!! Hon gnydde och spjärnade emot, "Snart ska du få ett klamydiaskott upp i rökluckan din pladdrande kåta grogghagga" tänkte jag, men jag hann aldrig..skottet brann av rakt upp i mumindalen på trollpackan. FAN hoppas inte att jag tillverkat en hybrid tänkte jag, en blandning mellan mig och den där åkersorken..men jag hörde aldrig något mer. Jag berättade allt för min flickvän vid hemkomsten. Det tog slut, vi pratade som vänner under något år och så vitt jag vet uppfyllde hon sin hämnd mot sin svekfulla väninna. Att låtasas vara geggveckets kompis i evig tid för att kunna hämnas om och om igen med "veckets" pojkvänner..

oohh, så jäkla bra skrivit =)
Citera
2008-01-29, 14:04
Medlem
moondawns avatar
Det blir inget längre inlägg detta,är fan för sliten för det men:Träffade på en thailänsk tjej i fredags,blev kvar hos henne tills måndags morse.Det är inte klokt vad dom gillar sex och hämningslöst ska det vara.Där behövde man inte ställa den klassiska flashbackfrågan 2:an?
Det styrde hon upp så bra själv så...
Sen att thailändska kvinnor har en helt annan omtänksamhet och värme än merparten av alla europeiska kvinnor gör ju ingetting..
Citera
2008-01-29, 15:38
Medlem
jumpcuts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cockstar
För några år sedan var jag och min dåvarande flickvän, och några av hennes dryga kompisar med respektive på kanarieöarna. Så jävla drygt..jag hade just fått reda på att jag hade klamydia dagen före vi åkte, och kände inte för att umgås med min flickväns svettiga polare i en vecka, men vafan gör man..

Hihi, det tog mig mer än halva inlägget att haja
Citera
2008-01-29, 18:47
Medlem
76Wickwires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trillske
Jag menade att det är sånna kommentarer man får höra eftersom inte alla tjejer har lärt sig att vi inte är byggda för att knulla 5 gånger om dagen.

ok, då e jag me...
Citera
2008-01-29, 19:38
Medlem
johnjohns avatar
Knull vi minns det finns ett antal att välja mellan men jag tar ett ur högen.

En eftermiddag kommer jag hem från jobbet svettig och jävlig då det var sommar. Min dåvarande flickvän står i köket och har gula skurhandskar på sig och städar köket grundligt. Åsynen av henne lika svettig som jag i tajta jeans och en blöt topp men hennes c-kupebröst under gjorde mig jävligt upphetsad.

Jag klädde av mig naken för att duscha men innan duschen var jag tvungen att ta henne på brösten och dra ner hennes jeans + trosor och ta henne bakifrån när hon skurar kaklet. Efter att jag kommit i henne så går jag och tvagar mig och hon skurar vidare som inget hänt.
Citera
2008-01-29, 20:12
Medlem
en brud från spraydate.
Vi hade chattat ett par dagar då jag får ett mms från henne en dag. Hon hade fotat sitt ena bröst och skickat till mig. Vi bestämmer omgående att vi skulle träffas. Dagen efter möts vi på en pub på söder, vi hinner väl knappt få i oss varsin öl innan hon frågar om vi inte kan gå till en park och knulla. Visst tänker jag och tänker att vi ska gå till en mer undanskymd park på södermalm. Icke sa nicke vid närmaste buskage drar hon kig intill sig drar upp tröjan och visar upp ett par rejäla tuttar vilket var lite förvånade med tanke på att hon var ganska smal och späd. När hon är på väg ner för att börja suga mig lyckas jag hindra henne och vi går i väg till björns trädgård där vi knullar till ett gäng skateboards åkares stora glädje.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in