Citat:
Ursprungligen postat av Banshee19
Jag förväntar mig en ordentlig avrapprtering när du återhämtat dig

Woman…
Oj,oj, oj vad jag väntade på fredagen…
Såkom ju fredagen, jag var nog rätt frånvarande, tom i bollen på arbetet, idag skulle jagju ringa henne… HENNE!
Vid pass tretiden, när jag började runda av jobbet, började göra helg, så sträckte jag mig efter min telefon. Jag satt en lång stund och tittade på mobilen, tänkte att hon svarar nog inte, hon har fått förhinder, hon kan inte, hon… Så slog jag de magiska siffrorna… väntade lite innan jag tryckte in sista siffran… Jag kände mig nästan andfådd när jag väntade, men hon svarade direkt! Hon sade att honlängtade så, skulle bli kvar i staden över helgen, undrade om jag kunde komma på ett tag…
Tyckte att jag lät som en anka som håller på att bli strypt, medan jag förklarade, att jag bara skulle passera en dusch, sen… kunde jag komma!
Jag skakade som en bakfull alkoholist, när jag gjorde mig i ordning, kände mig så jävla upphetsad och nervös på en och samma gång!
Jag tog mig i flygande fläng till hennes hotell, ett av de bättre i staden. Jag skulle komma direkt upp på hennes rum…
Är det någon som har sett en underbar scen i Leif GW Perssons och Jan Guillous thriller ”den vite riddaren” där finns en underbar scen spelad av Marika Lagerkrans och en jag glömt namnet på. Hon spelar journalist, han är en lätt försupen kriminalare, de är så tända på varandra, så att när de kommer på tu man hand, så smäller det liksom redan i hallen, de kommer inte ens in i sovrummet! Man måste ha upplevt en sådan attraktion för att förstå den.
Samma sak hände när jag kom in på hennes rum… vi var som bläckfiskar på varandra, från första sekund. Jag älskar kvinnor som tar initiativ, visar vad de vill, och släpper loss. Den här kvinnan är så härlig, för hon är totalt ohämmad när det gäller att släppa loss alla sina drifter, hon är som ett atomkraftverk som skenar, hon är som en outtröttlig orkan, ett stormande hav, en naturdrift, ett rovdjur, snacka om vulkan!
Vi har knappt varit utanför rummet på hela helgen, jag kan lova att ingen av oss har en okysst fläck…
Söndag eftermiddag. Vi är totalt urblåsta och jag har bildligt och bokstavligt träningsvärk överallt, ÖVERALLT, detta trotts att jag går på gym regelbundet! Hon ler sitt underfundiga leende, det är liksom lite s-format, hon frågar mig… ”Tycker du vi skall vänta flera år innan vi ses nästa gång?”
NääääÄÄÄÄÄ, vi skall ses snart, mycket snart igen!