För några år sedan var jag och min dåvarande flickvän, och några av hennes dryga kompisar med respektive på kanarieöarna. Så jävla drygt..jag hade just fått reda på att jag hade klamydia dagen före vi åkte, och kände inte för att umgås med min flickväns svettiga polare i en vecka, men vafan gör man..
Jag försökte kväll efter kväll att bedöva mig ifrån umgängets högljudda skrikande och innehållslösa diskussioner med diverse alkoholhaltiga drycker, men det var i stort sett lönlöst. Speciellt en av damerna som var med störde mig något ofantligt..det var min flickväns bästa kompis, vill av säkerhetsskäl ej avslöja namnet på henne här, men hon gick under smeknamnet "geggvecket"
Geggvecket försökte hävda sin position i gruppen genom att hela tiden uppträda slampigt runt killarna, och då speciellt runt mig..de andra tjejerna inklusive min flickvän blev mer och mer irriterade men lät "vecket" hållas.
En kväll gick drickandet totalt överstyr för samtliga i truppen, som däckade av en efter en, jag kände mig själv trött och sliten, men snart var det iaf hemresa tänkte jag för mig själv när jag gick in på hotellets toalett för att avrunda kvällen jag också. Jag hade just släppt av ett extravagant lass kebab av den mer starkkryddade sorten i hotelltoaletten, och stod och borstade tänderna, 30 sekunder ifrån sängen och den härliga sömnen.. när hon uppdagade sig i dörren..
..geggvecket.
Iklädd någonting som kan liknas vid en genomskinlig pressening blandat med ellos vårkollektion 1983, stod hon där och sög på ett finger och försökte att se sensuell ut. Hon gled upp bakom mig som en skabbig hyena på jakt efter kött, fortare än att jag han avvärja attacken hade hon börjat att massera mina kalsonger! Jag blev skitstressad, förbannad och yr av den billiga lidl parfymen som hon formligen var indränkt i, "Vafan pysslar du med" väste jag -Du ska få komma i min stjärt viskade hon tillbaka.
Full, kåt, förvirrad och deprimerad som jag var tänkte jag inte klart längre..jag släppte y-frontarna till backen och började pumpa hennes valkiga skinkor med full frenesi!! Hon gnydde och spjärnade emot, "Snart ska du få ett klamydiaskott upp i rökluckan din pladdrande kåta grogghagga" tänkte jag, men jag hann aldrig..skottet brann av rakt upp i mumindalen på trollpackan. FAN hoppas inte att jag tillverkat en hybrid tänkte jag, en blandning mellan mig och den där åkersorken..men jag hörde aldrig något mer. Jag berättade allt för min flickvän vid hemkomsten. Det tog slut, vi pratade som vänner under något år och så vitt jag vet uppfyllde hon sin hämnd mot sin svekfulla väninna. Att låtasas vara geggveckets kompis i evig tid för att kunna hämnas om och om igen med "veckets" pojkvänner..