Flashback bygger pepparkakshus!
2010-05-06, 15:10
Medlem
[quote=nedorox]
Citat:
Ursprungligen postat av ratburst
Ojoj!! Träffade en lite större tjej (mullig)/QUOTE]
Hur kan man vara det men inte TJOCK. Inget fel på tjockisar dom brukar vara kåtast. Kanske för att dom inte får kuk så ofta

träffa en brud 20 år åldrern muligg/tjock hon hade legat med fler killar än dom flesta smala tjejer jag legat med så kuk får nog tjockisar ofta
Citera
2010-05-06, 19:09
Medlem
G.Gordon.Liddys avatar
Jag har upptäckt ett fenomen som har visat sig efter ett tag. Det är typen "Familjeflicka" eller "Ensam mamma" som i början är lite blyga. Men när det har gått en liten tid så vågar de släppa loss och man har plötsligt ett monster i sängen. Det har hänt ett par gånger och numera så är det riktigt trevligt att locka fram detta hos någon. Man ser tvekan i början. Det vet inte riktigt om de vågar samt att det ser det som förbjudet. Men när de väl släpper loss och upptäcker att de njuter av det så kan de nte hålla tillbaka det. Det blir nästan som ett beroende hos dem.

Jag vet en fd som var "ordentlig", sval och lite kylig i mångas ögon. Hon såg väldigt bra ut också. Efter en tid ihop upptäckte jag att hon hade en läggning åt lätt bondage. Hon var lite tveksam i början men gillade det. Det blev sakta mer om mer. Efter en tid så var det hon som köpte prylar och ibland klädde upp sig i fetischkläder när det skulle till.
Citera
2010-05-06, 19:18
Medlem
[Strange Days]s avatar
Mitt ex.
Hon var så fruktansvärt kåt så jag var tvungen att göra slut med henne.
Citera
2010-05-07, 07:56
Medlem
DonkeyKlonks avatar
Min nuvarande flickvän(min första*stolt*) har väldigt stor aptit på sex. Månaderna med henne har varit de bästa i mitt liv på alla plan, även det sexuella. Morgon som kväll, publika platser, you name it. Hon är även den överlägset bästa jag haft utan närmre konkurans. Det enda jobbiga är att hon fyller 32 till sommaren, och jag är rädd att hon försöker få mig till att impregnera henne hehe
Citera
2010-05-07, 13:41
Medlem
hansolo86s avatar
Minns flickvänner som varit extremt kåta och kinky, speciellt med alkohol inblandat. Men ett ons var så enormt kåt, vi var på 2nd-3rd base efter att vi pratat i typ 30s och efter ett par minuter var vi hemma hos mig. Hon är den enda jag varit med som kunnat dirty talk:a på riktigt.

- Jag var jättefull och hon va ful som stryk.
Citera
2010-05-07, 15:10
Medlem
Knapptryckarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av [Strange Days]
Mitt ex.
Hon var så fruktansvärt kåt så jag var tvungen att göra slut med henne.

Det där är som ett skott rakt upp i krysset från andra sidan plan... in i eget mål.

Vafan gör du människa?!
Citera
2010-05-07, 16:57
Medlem
[Strange Days]s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knapptryckarn
Det där är som ett skott rakt upp i krysset från andra sidan plan... in i eget mål.

Vafan gör du människa?!

Det undrar jag också nu så här i efterhand!

Skämt åsido så var det ett förhållande dömt att misslyckas redan från början.
Hon var en extremt krävande människa - och inte enbart när det gällde sexet.
I sådana förhållanden är det bättre att fly än att illa fäkta...om man inte är masochist och älskar att bli nedtryckt och få ångest vill säga...
Citera
2010-05-07, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pyrolysen
En tysk tjej på besök, vi satt o gnugga och hon va så kåt så jeansen var dyngblöta ner till knäna + massa tyskt snusk-snack typ aah der snahbel, der stochk... (kan inte tyska) men nice va det!

Skrattade högt åt att du inte kan tyska och kör på chans... hahaha sjukt skön situation?
Citera
2010-05-07, 23:49
Bannlyst
den kåtaste halv-skrek hela tiden "du tar min oskuld nu juckjuck"
tråkiga var att det med högsta sannolikhet inte var sant
Citera
2010-05-07, 23:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dirna
Låter i och för sig inte som en kåt dam utan som en ung tjej som tror det ska vara som på porrfilm

Precis vad jag tänkte.
Citera
2010-05-08, 00:02
Medlem
Skitonds avatar
Den kåtaste jag har satt på var en gammal barndomskompis som jag tog upp kontakten med får något år sedan på MSN. Tog inte lång tid innan hon började skicka porriga sms till mig och skicka nakenbilder. Hon var väl inte jättesnygg direkt men kul var det. När jag väl träffade henne och det var dags, började hon snurra runt och halvskrika så fort jag stoppade ner handen i hennes trosor.

Blöt var hon också.. var som att fiska med handen.
Citera
2010-05-08, 01:14
Medlem
En gammal flickvän ville att vi skulle åka ut 2 mil i skogen mitt i vintern hon vill att vi skulle klä av oss nakna och hon var strikt om att vi skulle lägga kläderna i bilen, och springa rakt ut i skogen med bara skor. Hon sög av mig och rubbade sin röv mot en gran och skrek knulla mig framför träden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in