Flashback bygger pepparkakshus!
2009-11-28, 20:13
Medlem
När fittdoften blir så intensiv att det tränger igenom jeans och dom blir fuktiga utanpå, då har man en ruskigt kåt tjej att tämja.
Citera
2009-11-29, 15:54
Medlem
spirdalas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gärningsman
När fittdoften blir så intensiv att det tränger igenom jeans och dom blir fuktiga utanpå, då har man en ruskigt kåt tjej att tämja.

Börjar bli världsklass på denna tråd
Citera
2009-11-29, 16:02
Medlem
Skulleviljavetas avatar
Hm, "porrtidningsberättelse"-klass på denna tråd.
Citera
2009-11-29, 16:07
Medlem
handtralalas avatar
Den kåtaste jag legat med säger själv ha svårt att veta om hon är kåt eller ej, eftersom hon "alltid är det och inte märker nån skillnad". Iaf, första gången vi knullade trodde jag att hon fejkade/överdrev eftersom hon lät så mycket, hon nästan tjöt så fort jag kom in i henne. Kom oftast flera gånger när vi hade sex också (vilket ju förstås var bra för manligheten) och gjorde det mesta man kan göra.
Citera
2009-11-29, 16:26
Medlem
Sharkays avatar
Hm, kåtaste jag legat med (eftersom det enligt allmän uppfattning inte heter att "tjejer sätter på") var en kille med liten kuk, men knullade som om han våre god father himself med allt och alla han kom över. Sexet var dock rätt bra, han var öppen inför nästan vad som helst så vi gjorde det alltså lite var som helst och hur som helst Han var lite elak, det var väl det som lockade. Fick spruta på magen en gång, siktade upp i ansiktet då man precis ligger å ålar sig helt utslagen. Efter första utskällningen kör han sedan sjön och kletar ut på hela magen osv. Blev utsatt för det mesta, piraten osv. Försökte även köra 2an fast jag inte ville, när man inte var beredd drog han ut den och försökte snabbt och hårt i 2an.. Ledsnade efter nån månad, men hade rätt kul under tiden trots allt, skulle dock inte göra om det
Citera
2009-11-30, 09:56
Medlem
Superfluouss avatar
Det måste ha varit en tillfälle med ett ex som brukade komma ganska "mycke" och vi fick för oss att testa en lie fånig grej. Vi höll på en hel helg och sexade, grovhånglade och lekte men utan att han kom ordentligt fast det var riktigt nära några gånger. Han drack också massor vatten och juice och poängen va att se hur "stort" sprut det kunde bli. Skitfånigt såklart, men lite kul ändå på nåt sätt.

På natten mellan lördan och söndan (då hade vi hållit på sen torsdagkvällen) fick han ont i pungen (sa han iaf... ) och sa att han måste komma så vi sexade igång lite. Han va helt stirrig och tjatade bara "ja jävlar, ja jävlar, ja jävlar..." hela tiden så fort jag rörde den och hann inte ens bli riktigt hård innan han kom. Jag trodde inte det va möjligt ens, men han va alltså "halvslak" liksom men kom i alla fall helt bisarrt mycke. Blev ju inte mycke till sex, men det hade det å andra sidan varit mycke av innan så... (det blev även en lite roligare repris en stund senare när han underligt nog kom nästan lika mycke igen... hur nu det kan ha gått till...). Jaja, man va ung och dum...
Citera
2009-12-15, 15:07
Medlem
Hovslättsmannens avatar
Det är ju en baggis att fixa det med dagens jeans. Värre var det under den "baggy" perioden i början av 90-talet. Blev tjejen blöt utanpå jeansen då så hade hon garanterat kissat på sig.

Citat:
Ursprungligen postat av gärningsman
Citera
2009-12-17, 11:24
Medlem
Jaa

detta var i australien för ett år sedan ungefär...jag och en kompis hade dragit till Surfers paradise...skulle festa, surfa och bara slappa då vi hade spring break...jag kan säga att det var kåta brudar överallt! efter några dagars festande och knullande bestämde vi oss för att köpa ett "full night pass" bvilket innebar att man drog till 5 olika klubbar medett gäng på typ 100 pers. Startade på en klubb där man fick lite drinkar samt en klisterlapp, grön om man var singel, röd om man var upptagen och gul om man var kåt! Efter diverse dividerande kom ajg och min kompis fram till att vi körde på den gröna...fast vi tog den gula också och la den i fickan, för att använda den senare om det skulle vara torrt på marknaden...man vill ju inte vara för desperat tänkte vi.

På första klubben iaf...så träffar vi några damer...hänger lite med dem...ser bra ut...2 systrar...visar sig att den ena har trampat i en glasbit och springer runt på kryckor...kändes så där att dra på en invalido...så vi ragga upp lite andra damer...efter 3:e 4:e klubben har vi lyckats fånga upp tillräckligt många damer för att vara klara för kvällen...eller iaf jag. Min kompis hade lite svårare...iaf så kommer den där tjejen med kryckorna fram kåt som sjutton...och vill ligga...jag var ju riktigt dragen då så vi drar till hennes hotell...ett riktigt lyxhotell...5stars...börjar i hissen där hon börjar suga av mig...drar upp till hotellrummet däär vi knullar ännu mer överallt upp och ner vänster höger...den vill hon ner till poolen så vi drar ner till jacuzzin och knulalr som aldrig förr...detta är ju typ 3 på natten så ingen var där men...självklart kommer det ett par som ser mig trycka på henne stenhårt i jacuzzin...vi får ögonkontakt och dem vänder på klacken och drar hon blir bara vildare och stönar så högt så det ekar i hela poolområdet...men vi bestämmer oss för att gå upp till rummet igen...mitt i den typ 5e sexakten kommer hennes syrra hem...som vi lämnade på klubben...då händer det sjuka hon tittar på oss mitt i knullandet...går in i badrummet och kommer tbx...i morgonrock...och börjar ta på mig...sedan blev det en sjuk trekant med 2 systrar...som jag förstod deet var dem halvsystrar eller nåt sånt...där har vi 2 kåta tjejer.
Citera
2009-12-24, 03:01
Medlem
plexens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av babbelfisken22
detta var i australien för ett år sedan ungefär...jag och en kompis hade dragit till Surfers paradise...skulle festa, surfa och bara slappa då vi hade spring break...jag kan säga att det var kåta brudar överallt! efter några dagars festande och knullande bestämde vi oss för att köpa ett "full night pass" bvilket innebar att man drog till 5 olika klubbar medett gäng på typ 100 pers. Startade på en klubb där man fick lite drinkar samt en klisterlapp, grön om man var singel, röd om man var upptagen och gul om man var kåt! Efter diverse dividerande kom ajg och min kompis fram till att vi körde på den gröna...fast vi tog den gula också och la den i fickan, för att använda den senare om det skulle vara torrt på marknaden...man vill ju inte vara för desperat tänkte vi.

På första klubben iaf...så träffar vi några damer...hänger lite med dem...ser bra ut...2 systrar...visar sig att den ena har trampat i en glasbit och springer runt på kryckor...kändes så där att dra på en invalido...så vi ragga upp lite andra damer...efter 3:e 4:e klubben har vi lyckats fånga upp tillräckligt många damer för att vara klara för kvällen...eller iaf jag. Min kompis hade lite svårare...iaf så kommer den där tjejen med kryckorna fram kåt som sjutton...och vill ligga...jag var ju riktigt dragen då så vi drar till hennes hotell...ett riktigt lyxhotell...5stars...börjar i hissen där hon börjar suga av mig...drar upp till hotellrummet däär vi knullar ännu mer överallt upp och ner vänster höger...den vill hon ner till poolen så vi drar ner till jacuzzin och knulalr som aldrig förr...detta är ju typ 3 på natten så ingen var där men...självklart kommer det ett par som ser mig trycka på henne stenhårt i jacuzzin...vi får ögonkontakt och dem vänder på klacken och drar hon blir bara vildare och stönar så högt så det ekar i hela poolområdet...men vi bestämmer oss för att gå upp till rummet igen...mitt i den typ 5e sexakten kommer hennes syrra hem...som vi lämnade på klubben...då händer det sjuka hon tittar på oss mitt i knullandet...går in i badrummet och kommer tbx...i morgonrock...och börjar ta på mig...sedan blev det en sjuk trekant med 2 systrar...som jag förstod deet var dem halvsystrar eller nåt sånt...där har vi 2 kåta tjejer.

High five!
Citera
2009-12-24, 03:13
Medlem
Fridaynights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av babbelfisken22

I call bullshit!

Om inte, good job.
Citera
2009-12-24, 03:19
Medlem
Tlagnojs avatar
Om våtheten är ett bra mått på kåtheten så var jag med en tjej som bokstavligen talat droppade. Sexigt på ett sätt men samtidigt avtändande. Hon påstådde sig endast ha varit med två killar tidigare men med tanke på hennes färdigheter saknades det nog två stycken nollor bakom tvåan.

Citat:
Ursprungligen postat av Bob Lunta
HAAHA

Snarare http://www.youtube.com/watch?v=4pXfHLUlZf4
Citera
2009-12-24, 03:30
Medlem
Qzans avatar
ayia napa, 17 årig tjej, går förbi henne på dansgolvet och vi tittar och smilar åt varandra och vi går närmare varandra, tittar ner och upp på henne och smilar och och börjar råhångla, går till tjej toan och hon lägger trosorna runt mitt huvud, medans vi håller på så skriker hon "Jag är din slyna, förstör min fitta, våldta mig, hårdare", hon nyper sina bröstvårtor och smiskar sin fitta.

Det är absolut det vildaste/bästa sexet jag jag har haft, efter den upplevelsen va jag helt förstörd och har fått en skada. Så fort jag har sex nu förtiden så säger jag alltid till tjejen "säg att du är min slyna".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in