Flashback bygger pepparkakshus!
2010-04-06, 14:58
Medlem
MT-LBs avatar
Jaså, varför det? Jag är kvinna.
Citera
2010-04-06, 15:07
Medlem
Ridgebacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MT-LB
Jaså, varför det? Jag är kvinna.

Hade tippat på man jag med. G.I. Jane?
Citera
2010-04-06, 15:09
Medlem
MT-LBs avatar
Tja... något åt det hållet.
Citera
2010-04-14, 14:13
Medlem
Kingeling1000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tHAEL
Jag hoppas att du har kvar filmen
Självklart har jag det!
Citat:
Ursprungligen postat av fanlolcool
Jovisst, det låter sannolikt ._. du har säkert ''tappat bort'' eller ''slängt filmen av misstag''
Inte en chans!
Citat:
Ursprungligen postat av jongari
Troligen har han det, men man kan hoppas att man har fel och att filmen dyker upp någonstans...
Chansen att den dyker upp är kanske inte så stor, men man vet aldrig...
Citera
2010-04-14, 15:14
Medlem
TheBoots avatar
Var ihop med en "vampyr" ungefär ett halvår och tiden ihop med henne slår lätt alla mina tidigare och senare sexupplevelser på fingrarna. Hon gick alternativt klädd. Oftast i Dock Martins, stay-ups, kort lackkjol, svarta silkestrosor och nåt linne. Blond plattat hår och ibland bar hon tiara. Sexigt som fan!

Bruden gick igång på att leka med knivar i sängen och älskade smaken av blod, så jag lät henne skära lite i mig, halsen och bröstet mest, helt extatisk blick när hon satt och red mig och tryckte kniven hårdare mot huden och medans hon skar brukade hon bli så upphetsad att hon hetsred mig tills hon fick orgasm. Efteråt låg hon och sög och slickade blodet från min hals medan hon fortsatte rida. Ja, det var bara en i högen av alla fetischer hon hade. Men ska inte gå in på allt.

Har aldrig varit med om en brud som kan få så många, långa och starka orgasmer under ett samlag. Damn. Älskade att teasa henne genom att först knulla snabbt, och precis när det skulle gå för henne saktade jag ner till ett tempo där det inte gick. När hon svalnat lite, men innan det "började om" körde jag på igen. Och så höll jag på kanske en 10-15 gånger tills hon gnydde att jag skulle avsluta det. Om jag gjorde det för länge blev hon frustrerad som fan och slet mig i håret, rev mig osv och röt åt mig att få slut på det. Till slut fick gav jag henne en orgasm som hette motherfucker. Eller så drog jag ut den och gick och rökte. Så fick hon tillfredställa sig själv.
Citera
2010-04-14, 15:28
Bannlyst
Kanske lite halvt off-topic men jag var med en tjej som hade en skum grej för sig. När vi hade satt igång började hon skrika "Nej, sluta!" osv. Jag blev ju livrädd och drog ut den direkt, då säger hon "fortsätt". Kör igång igen och hon börjar skrika "Sluta!", blir helt förvirrad och drar ut den igen, och hon: "Nej, Fortsätt". Helt konfus men förstår snart att hon tände på att bli våldtagen eller nåt sånt.
Minst sagt märklig natt...
Citera
2010-04-14, 16:34
Medlem
-flame4fame-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av illimarneq
Kanske lite halvt off-topic men jag var med en tjej som hade en skum grej för sig. När vi hade satt igång började hon skrika "Nej, sluta!" osv. Jag blev ju livrädd och drog ut den direkt, då säger hon "fortsätt". Kör igång igen och hon börjar skrika "Sluta!", blir helt förvirrad och drar ut den igen, och hon: "Nej, Fortsätt". Helt konfus men förstår snart att hon tände på att bli våldtagen eller nåt sånt.
HAHAHAH fyfan alltså bölgarv på detta. Var det ett ONS eller? Gav hon ingen förklaring till det efteråt typ?
Citera
2010-04-14, 21:33
Bannlyst
Jepp, ett efter-krogen ONS. Hemma hos henne. Du förstår! Jag såg ju polisanmälan och tidningsrubrikerna blixtra framför ögonen innan jag fattade vad hon sysslade med.

Kom och tänka på den där scenen i Lost In Translation med japanska eskortflickan
Citera
2010-04-15, 01:00
Bannlyst
Apropå ovan,
Lip my stockings:
http://www.clevver.com/movies/video/193018/lost-in-translation-video-clip-lip-my-stocking.html
Citera
2010-04-15, 01:44
Bannlyst
Satte på en 14 åring när jag var sjutton som skrek åt mig att spruta henne i ansiktet oså.

Min nuvarande skriker alltså "SPRUTA" när jag kmr, helt underbart. Men har många på första plats
Citera
2010-05-05, 22:45
Medlem
spirdalas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av illimarneq

Känner igen det där så väl.......har dom svårt o bestämma sig eller?

En annan skulle ju aldrig skrika SLUTA!!! Typiskt kvinnligt beteende
Citera
2010-05-06, 14:00
Medlem
sinsins avatar
nicig tråd.nu jävlar ska ni få höra....

bakgrund: jag e 26 haft kanske runt 20-30 flickvänner.(börjar tappa räkning o glömma dom)

runt 85 % har varit bisexuella 99 % har varit överkåta. alltså fråga mig fan inte HUR. men alla jag stött på är överkåta djur. som har gjort att jag nästan är helt "okåtbar" dvs krävs mirakel att jag ska bli kåt.för jag varit med om de mesta o svårt att överträffa osv.. här kommer de iaf lite citat o så

- ooh vi måste töja min anal så du kan våldta mig i den.
- kan vi inte köra i röven lite.
- snälla våldta mig, knulla sönder min fitta, gör så att jag inte kan gå i en vecka.
-slå mig. spotta på mig. kalla mig hora, (hon ville att jag skulle dra hennes hår allt vad jag kunde. hade en stor bunt hår i handen kan jag tala om) smiska henne tills jag hade ont i handen också.
- spruta mig i ansiktet,munnen, röven, OOHH snällaaaaa kom i miiiiigggggg (bad om de som en retardisk överkåt djur"
- ett par har bönat att jag ska ta fram dikken mitt på centralen för att dom ska handjobba mig lite.
- har haft hmm 2-3 som ville ha sex dygnet runt hela jäkla tiden.överallt . ute inne.hos kompisar hemma hos dom mig. alltså JAG gjorde slut för att jag va såå trött på de. alltså nu vet jag hur de känns o va en tjej me en kille. som vill hela jävla tiden. man tröttnar snabbt.
man måste typ göra de spännande. sexiga kläder o dirty talk funkar väldigt bra.

iaf: avsugningar mitt i stan. sex där andra kan se. och de sjukaste är att nästan alla jag varit med har gjort samma sak. MEN de roligaste av allt. hur kåta dom än är av sig. så är det något dom alltid INTE vill göra.. tex
dom gör allt förutom sperm i mun ansikte etc. eller allt förutom analt. VARFÖR ska dom alltid undvika en jävla sak.

-thats all folks. - säkert har dom gjort mer sjuka saker. men vålda mig verkar poppis, sperm ätande o analt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in