Var ihop med en "vampyr" ungefär ett halvår och tiden ihop med henne slår lätt alla mina tidigare och senare sexupplevelser på fingrarna. Hon gick alternativt klädd. Oftast i Dock Martins, stay-ups, kort lackkjol, svarta silkestrosor och nåt linne. Blond plattat hår och ibland bar hon tiara. Sexigt som fan!
Bruden gick igång på att leka med knivar i sängen och älskade smaken av blod, så jag lät henne skära lite i mig, halsen och bröstet mest, helt extatisk blick när hon satt och red mig och tryckte kniven hårdare mot huden och medans hon skar brukade hon bli så upphetsad att hon hetsred mig tills hon fick orgasm. Efteråt låg hon och sög och slickade blodet från min hals medan hon fortsatte rida. Ja, det var bara en i högen av alla fetischer hon hade. Men ska inte gå in på allt.
Har aldrig varit med om en brud som kan få så många, långa och starka orgasmer under ett samlag. Damn. Älskade att teasa henne genom att först knulla snabbt, och precis när det skulle gå för henne saktade jag ner till ett tempo där det inte gick. När hon svalnat lite, men innan det "började om" körde jag på igen. Och så höll jag på kanske en 10-15 gånger tills hon gnydde att jag skulle avsluta det. Om jag gjorde det för länge blev hon frustrerad som fan och slet mig i håret, rev mig osv och röt åt mig att få slut på det. Till slut fick gav jag henne en orgasm som hette motherfucker. Eller så drog jag ut den och gick och rökte. Så fick hon tillfredställa sig själv.