Flashback bygger pepparkakshus!
2009-11-25, 21:29
Medlem
brisingamens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bob Lunta
HAAHA

Lite överaskad blev jag allt, men det var lugnt, vi skrattade lite åt det hela och sen var han "fit for fight" igen Ärligt talat så är jag lite avundsjuk, så lätt hade jag också velat komma.
Citera
2009-11-25, 22:31
Medlem
pundarfans avatar
en kåt tjej ja hade i skolåldern var det inte svårt att få våt , tog man na på brösten flög trorna direkt! konstant blöt i fettan :S å skrek som en stucken gris då man satt på na .. det var tider det! nu är man snart gammal å grå tamigfan.. men hon blev då påsatt så gardinerna fladdra! fb kuken gjorde sitt
Citera
2009-11-25, 23:21
Medlem
Bob Luntas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brisingamen
Lite överaskad blev jag allt, men det var lugnt, vi skrattade lite åt det hela och sen var han "fit for fight" igen Ärligt talat så är jag lite avundsjuk, så lätt hade jag också velat komma.
Där fick du en poäng som jag inte tänkt på innan.
Citera
2009-11-26, 00:25
Medlem
Andrechawlas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BenganUtanK
Nesatan det var nog'n grannens hund som jag hade på besök sådär 10 minuter en kvart.. den riktigt gnällde och viftade på svansen, var lite små trångt men vafan allt he går me lite smör sa jag å tröck in han!

Usch. Wouldn´t put it past you.
Citera
2009-11-26, 00:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av wezzla
Jag var 18 hon 19 tjock inte vidare snygg egentligen, lunarstorm ragg. Nåväl hon lovade göra allt så ja åkte till macken handla gummi o drog. Tror fan hon var oskuld, men helvete vad porrfilmer hon hade hemma..tror hon va missbrukare med dildos o shit.

I vanliga fall har jag ingen etik & moral men fan vilka mardrömmar jag hade efteråt sen. Tacka fan för gummi.

Hmmm, porrfilmer, dildos och shit. Om man är missbrukare då man de grejorna undra då vad jag är? Dildosar, porrfilm och shit finns nog antaglig i var och varannans hem.
Citera
2009-11-26, 00:59
Medlem
Svinteballstens avatar
Min polare fick med sig en kåt brud hem förra helgen.
Han hade ingen kondom, så han sa:vi kan inte knulla utan kådis för jag har klamydia.Efter 2 sekunders betänketid sa hon, A skit samma jag är så jävla kåt kör in den bara
Citera
2009-11-26, 01:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Svinteballsten
Min polare fick med sig en kåt brud hem förra helgen.
Han hade ingen kondom, så han sa:vi kan inte knulla utan kådis för jag har klamydia.Efter 2 sekunders betänketid sa hon, A skit samma jag är så jävla kåt kör in den bara

Oj, då ÄR man kåt!
Citera
2009-11-26, 01:47
Medlem
zamiocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emmishen
Oj, då ÄR man kåt!

Hehehe ja för fan...
Men många har blivit jävligt felkap på fyllan..
Citera
2009-11-26, 01:56
Medlem
Snorums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emmishen
Oj, då ÄR man kåt!

Det har typ hänt mig en gång också. Visste dock inte med säkerhet om han hade någon könssjukdom, men han hade varit med vääääldigt många kvinnor... så man vet ju inte. Var iaf så tänd på honom och hade försökt hamna i säng så länge, att när vi väl hamnade i sängen, hade ingen tänkt på kondom. Så då låg jag där och kände ett jävla antiklimax, och tänkte "what the heck om jag får någon sjukdom, jag MÅSTE ha kuk".... efter det har jag gått med en jävla ångest. Är ännu för tidigt för att testa mot HIV
Citera
2009-11-28, 18:44
Medlem
enghells avatar
Den kåtaste tjej som jag knullat var en norska som jag träffade i Skottland för några år sedan. Hon hade blivit dumpad strax innan resan och följt med ett annat par för att hon skulle få annat att tänka på. Min nuvarande tjej/blivande fru är en riktig vildkatt som jag kan göra vad jag vill med, så jag har inget att klaga på, men den här norskan var fan i mej helt jävla galen och snäppet värre. Ett trevligt minne från den resan
Citera
2009-11-28, 19:35
Medlem
Abstruss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enghell
Den kåtaste tjej som jag knullat var en norska som jag träffade i Skottland för några år sedan. Hon hade blivit dumpad strax innan resan och följt med ett annat par för att hon skulle få annat att tänka på. Min nuvarande tjej/blivande fru är en riktig vildkatt som jag kan göra vad jag vill med, så jag har inget att klaga på, men den här norskan var fan i mej helt jävla galen och snäppet värre. Ett trevligt minne från den resan

Du kan inte tänka dig att motivera?
Citera
2009-11-28, 20:00
Medlem
jomenvisst84s avatar
Det kåtaste jag knullat var ett ex som jag sprang in i på puben. Jag sa bara "du ska med hem och knulla" och det gjorde hon. Det var en såndär grej nä man bara river av tjejen kläderna och knullar skiten ur henne. Hon var plaskvåt, svalde hela jävla kuken och kunde inte sitta dagen efter :P

Jag skickade hem henne dagen efter med en smisk på stjärten och ett "Är du kvar än??"

True story
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in