Flashback bygger pepparkakshus!
2008-01-24, 14:12
Medlem
gubbsjuks avatar
Hade en somliska som städade på jobbet, brukade snacka och skoja lite med henne när hon städade på min avd. Kom in på att snacka mat en gång och hon hade aldrig ätit rådjur, så jag sa åt henne att komma hem till mig på lördagskvällen så skulle jag laga rådjursadel. Hon ville gärna men kunde nog inte sa hon, fick nog inte för mamma sa hon(muslimsk tjej i 25års åldern). Dagen efter så kom hon och sa att hon kunde komma om hennes svägerska fick följa med, visst sa jag det kan hon göra.
Lördagen kom och tjejerna dök upp, båda hade slöja och svägerskana i någon lång kape med bara händrna som stack ut. Men kape och slöjor tog dom av sig så fort ytterdörren var stängd och dom var riktigt söta. Middagen avnjöts och vi hade riktigt trevligt, fixade kaffe efter maten och flyttade in i vardagsrummets soffor istället. Yasmin (städerskan) sätter sig tät intill mig och smeker mig längs insidan av låret och viskar "hon säger inget om hon får titta på när vi älskar" Så det blev en lång kväll med hennes svägerska sittandes och smeka sig själv medans vi knullade. Hetare tjej har jag aldrig träffat och hennes vanliga blyghet hon hade på jobbet var som bort blåst.
På måndagen när hon kom på jobbet log hon och sa "vi kan komma på fika en kväll, blir onsdag bra?" Om det blev.....
Citera
2008-01-24, 17:05
Medlem
mr.demons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gubbsjuk
Hade en somliska som städade på jobbet, brukade snacka och skoja lite med henne när hon städade på min avd. Kom in på att snacka mat en gång och hon hade aldrig ätit rådjur, så jag sa åt henne att komma hem till mig på lördagskvällen så skulle jag laga rådjursadel. Hon ville gärna men kunde nog inte sa hon, fick nog inte för mamma sa hon(muslimsk tjej i 25års åldern). Dagen efter så kom hon och sa att hon kunde komma om hennes svägerska fick följa med, visst sa jag det kan hon göra.
Lördagen kom och tjejerna dök upp, båda hade slöja och svägerskana i någon lång kape med bara händrna som stack ut. Men kape och slöjor tog dom av sig så fort ytterdörren var stängd och dom var riktigt söta. Middagen avnjöts och vi hade riktigt trevligt, fixade kaffe efter maten och flyttade in i vardagsrummets soffor istället. Yasmin (städerskan) sätter sig tät intill mig och smeker mig längs insidan av låret och viskar "hon säger inget om hon får titta på när vi älskar" Så det blev en lång kväll med hennes svägerska sittandes och smeka sig själv medans vi knullade. Hetare tjej har jag aldrig träffat och hennes vanliga blyghet hon hade på jobbet var som bort blåst.
På måndagen när hon kom på jobbet log hon och sa "vi kan komma på fika en kväll, blir onsdag bra?" Om det blev.....

Och sen så vaknade du upp med värdens stånd eller?
Citera
2008-01-24, 18:11
Medlem
elleps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.demon

Take into consideration att en somalier alltså är en neger, omskuren och hela köret i de flesta fall. Om deras mödrar är sjuka nog att, med rostiga rakblad, stympa könen på deras döttrar - nog fan kan väl döttrarna vara sjuka nog att knulla järnet alt. se på när sin polare får kuk och knulla sig själv?
Citera
2008-01-24, 18:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ellep
Take into consideration att en somalier alltså är en neger, omskuren och hela köret i de flesta fall. Om deras mödrar är sjuka nog att, med rostiga rakblad, stympa könen på deras döttrar - nog fan kan väl döttrarna vara sjuka nog att knulla järnet alt. se på när sin polare får kuk och knulla sig själv?

muslimer / svarta / gula / bruna / hinduer / judar / pygméer är inte annorlunda än vi... de gillar sex precis de också...
Citera
2008-01-24, 18:34
Medlem
elleps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av insomniac
muslimer / svarta / gula / bruna / hinduer / judar / pygméer är inte annorlunda än vi... de gillar sex precis de också...

Just my point. Om du sedan läser posten som jag citerade i föregående inlägg så förstår du säkert "kritiken" jag hade gentemot mr.demon's ifrågasättande.
Citera
2008-01-24, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alonen
En gång på en konferrens för någa år sedan, fick jag ihop det med en ursnygg liten gift kvinna. (Högklackat, svarta strumpor, röda läppar, långa naglar etc.) Jag glömmer det aldrig, jag blev sprängkåt på stående fot, bara av att tittta på henne...

Vi kom överrens om att detta bara var sex...

Sen kastade vi oss i säng, hon var så jävla fullständigt vild och galen, skrek, ylade, bankade, hon var som en orkan i sängen! Ja jag var rädd att hotelpersonalen eller något skulle komma. Vi tillfredställde varandra hela natten, (hon behärskade - och utförde allt... ALLT! ) och jag var fullständigt urknullad på morgonen...

Varför jag skriver detta...? Vi sprang på varandra idag, efter några år... vi bytte telefonnummer...

Berätta nu om den där kvinnan, du ALDRIG glömmer...

Gratulerar!
Citera
2008-01-24, 18:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gubbsjuk

Sen vaknade du av att din 42 cm långa flashbackkuk skavde innanför kalsongerna.
Citera
2008-01-24, 19:25
Medlem
kultingens avatar
Mycket sprit åt Alonens skrivsätt, underbar läsning! Återkom med rapport nu bara
Citera
2008-01-24, 20:57
Medlem
gubbsjuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.demon
Citat:
Ursprungligen postat av DownPoison
Sen vaknade du av att din 42 cm långa flashbackkuk skavde innanför kalsongerna.

Avundsjukan flödar
Citera
2008-01-26, 11:48
Medlem
AxelFoleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av *amadena*
Nej, det gör jag inte...

Case solved then.
Citera
2008-01-27, 21:22
Medlem