Flashback bygger pepparkakshus!
2009-11-22, 04:13
Medlem
Cruachans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wooblu
Känns som att alla kommer dra massa överdrivna historier om hur tjejer bett dem knulla dem hårt i tvåan.

Träffade en sån brud på klubben igår. Fy fan vad hon fick i tvåan.
Citera
2009-11-22, 05:28
Bannlyst
Kataste bruden jag traffat pa:

Dricker med lite polare och sadar, brudjaveln ar kat pa mig sen stunden jag kmr in ungefar , hanger och klanger och fragar om en det ena en det andra.
(sager man "en det ena" eller "an det ena" forresten ?)
Jag visar foga mkt uppmarksamhet at henne och vill egentligen inte ens knulla henne men den senaste halvtimmen har hon gjort en enda sak och det var att massera min kuk sa sjalvklart blev jag ju kat till slut och kunde inte motsta haggan !

Kan tillagga att jag lyfte inte ett finger, sa det ska va !
Citera
2009-11-22, 05:37
Medlem
On Steroidss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av americanviking
Kataste bruden jag traffat pa:

Dricker med lite polare och sadar, brudjaveln ar kat pa mig sen stunden jag kmr in ungefar , hanger och klanger och fragar om en det ena en det andra.
(sager man "en det ena" eller "an det ena" forresten ?)
Jag visar foga mkt uppmarksamhet at henne och vill egentligen inte ens knulla henne men den senaste halvtimmen har hon gjort en enda sak och det var att massera min kuk sa sjalvklart blev jag ju kat till slut och kunde inte motsta haggan !

Kan tillagga att jag lyfte inte ett finger, sa det ska va !

OJ hon verkade kåt.?
Var du oskuld vid tillfället eller har du bott hela livet på en öde Ö med Pappa och Mamma?
Citera
2009-11-22, 06:35
Medlem
Bob Luntas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dirna
Ja för oralt menas ju automatiskt blowjob.
Ja.
Citera
2009-11-22, 07:16
Bannlyst
Nesatan det var nog'n grannens hund som jag hade på besök sådär 10 minuter en kvart.. den riktigt gnällde och viftade på svansen, var lite små trångt men vafan allt he går me lite smör sa jag å tröck in han!
Citera
2009-11-22, 09:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av On Steroids
OJ hon verkade kåt.?
Var du oskuld vid tillfället eller har du bott hela livet på en öde Ö med Pappa och Mamma?

hahah du maste ha varit dar for att forsta antar jag haha whatever
nej jag var inte oskuld vid tillfallet och jag har inte bott hela mitt liv pa en ode o med min mor och far

vadara ?
Citera
2009-11-22, 13:07
Medlem
On Steroidss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av americanviking
hahah du maste ha varit dar for att forsta antar jag haha whatever
nej jag var inte oskuld vid tillfallet och jag har inte bott hela mitt liv pa en ode o med min mor och far

vadara ?

Vadårå? Jo i mitt tycke så vart jag inte så imponerad av din berättelse.
Det enda hon gjorde var att smeka dig på Pillejutten. Sen var det typ inget mer.
Vill inte vara taskig men har du inte träffat en mer kåt tjej än så där måste man vara oskuld eller bott på en öde Ö.

Peace!
Citera
2009-11-22, 13:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bob Lunta
Hur lyckades du skrika med en kuk i munnen? Min tjej kan som bäst gny lite...

Det blev MEST oralt xD Inte allt var oralt.
Men nej, jag kan inte skrika med kuk i munnen ;>
Citera
2009-11-22, 17:36
Medlem
Det måste vara en trekant med mitt ex och en annan tjej, inleddes med oralt i vad som kändes som en evighet. Både mellan mig och dem samt dem själva osv.

En av de upplevelser i sexlivet jag rankar högt, vi var alla så svettiga och slutkörda efteråt att vi bara låg och såg på varandra.

Nära fulländning för mig måste jag säga!
Citera
2009-11-22, 18:52
Medlem
brisingamens avatar
Ja den kåtaste var nog en kille som inte ens hann ur kalsongerna innan han kom. En sommardag i juli träffade jag denne man , vi låg och hånglade lite skönt i gräset under ett körsbärsträd.

Efter ett tag lägger han sig ovanpå mig och gnider sig mot mig , och helt plötsligt säger han bara :Shit !!! Vad är det säger jag som trodde att han blivit getingstucken eller liknande. Jag kom i byxorna säger han.
Citera
2009-11-25, 20:46
Medlem
Bob Luntas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brisingamen
Ja den kåtaste var nog en kille som inte ens hann ur kalsongerna innan han kom. En sommardag i juli träffade jag denne man , vi låg och hånglade lite skönt i gräset under ett körsbärsträd.

Efter ett tag lägger han sig ovanpå mig och gnider sig mot mig , och helt plötsligt säger han bara :Shit !!! Vad är det säger jag som trodde att han blivit getingstucken eller liknande. Jag kom i byxorna säger han.
HAAHA
Citera
2009-11-25, 21:22
Medlem
Jag var 18 hon 19 tjock inte vidare snygg egentligen, lunarstorm ragg. Nåväl hon lovade göra allt så ja åkte till macken handla gummi o drog. Tror fan hon var oskuld, men helvete vad porrfilmer hon hade hemma..tror hon va missbrukare med dildos o shit.

I vanliga fall har jag ingen etik & moral men fan vilka mardrömmar jag hade efteråt sen. Tacka fan för gummi.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in