Flashback bygger pepparkakshus!
2010-03-31, 00:04
Medlem
ziences avatar
Hade en KK. Vild som bara den. Tror jag fortf har bitmärken på diverse ställen samt ärr på ryggen. Aldrig hört en brud skrika så jävla högt, hon var bra blöt med. Inget spektakulärt, tänkte bidra iaf
Citera
2010-03-31, 13:19
Medlem
vidrigjattes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av On Steroids
Vadårå? Jo i mitt tycke så vart jag inte så imponerad av din berättelse.
Det enda hon gjorde var att smeka dig på Pillejutten. Sen var det typ inget mer.
Vill inte vara taskig men har du inte träffat en mer kåt tjej än så där måste man vara oskuld eller bott på en öde Ö.

Peace!

Och du har ett beroende av att trycka ner andra för att du har vilken störning som handikappar dig i din vardag....?
Citera
2010-03-31, 13:30
Medlem
Chts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hawx
been there, done that. Alltid lika skönt att få beskedet att det var negativt Fast väntetiden är jobbigast. Tog 5 dagar för mig, värsta jag har varit med om.

Troll. Negativt = inget besked. Får man inget besked inom 2 veckor så betyder det att man var clean.
Citera
2010-03-31, 14:18
Medlem
On Steroidss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vidrigjatte
Och du har ett beroende av att trycka ner andra för att du har vilken störning som handikappar dig i din vardag....?

Haha! Trycka ned? Jag sa bara helt ärligt vad jag tyckte. Är helt hundra på att folk höll med mig! Känner man sig nedtryck av en sådan simpel sak kommer man få problem i livet.
Men visst jag umgås inte i kretsar där man måste trippa på tå för att folk inte ska känna sig nedtrycka för småsaker. Kanske det som är förklaringen? Du är en skör mes och jag är en vanligt smått härdad medborgare!
Citera
2010-03-31, 16:08
Medlem
audios avatar
Hade ett ONS för två helger sen som var det vildaste jag varit med om. En kamera och det hade sett ut som något direkt inspelat från Gangbus, fast i mitt rum med sämre ljus.

Kändes mer som om hon låg med mig än tvärtom. Samtidigt som hon sög av mig sa hon hur mycket hon älskade att suga kuk och det märktes. Deep throat, slick och sug på bollarna och grym teknik med mun och händer. Efter det så vart hon helt vild när vi knullade och ville att jag skulle knulla hårdare, hårdare och hårdare och ville ha hårda tag. Blödde från ryggen gjorde man också efter att bruden använt min rygg som klösmatta. Sa bland annat att jag inte vågar hålla om henne hårdare då jag inte vill kväva henne, men det sket hon i. Höll om henne så hårt under akten att jag var tvungen att kolla om hon fortfarande andades varannan minut. När akten började ta slut och så började hon snacka snuskigt som fan om att jag ska spruta i henne och grejer. Tog en dusch strax efter och då satte vi igång igen....

Måste kolla vad hon gör i helgen...
Senast redigerad av audio 2010-03-31 kl. 16:12.
Citera
2010-03-31, 17:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Superfluous
Det måste ha varit en tillfälle med ett ex som brukade komma ganska "mycke" och vi fick för oss att testa en lie fånig grej. Vi höll på en hel helg och sexade, grovhånglade och lekte men utan att han kom ordentligt fast det var riktigt nära några gånger. Han drack också massor vatten och juice och poängen va att se hur "stort" sprut det kunde bli. Skitfånigt såklart, men lite kul ändå på nåt sätt.

På natten mellan lördan och söndan (då hade vi hållit på sen torsdagkvällen) fick han ont i pungen (sa han iaf... ) och sa att han måste komma så vi sexade igång lite. Han va helt stirrig och tjatade bara "ja jävlar, ja jävlar, ja jävlar..." hela tiden så fort jag rörde den och hann inte ens bli riktigt hård innan han kom. Jag trodde inte det va möjligt ens, men han va alltså "halvslak" liksom men kom i alla fall helt bisarrt mycke. Blev ju inte mycke till sex, men det hade det å andra sidan varit mycke av innan så... (det blev även en lite roligare repris en stund senare när han underligt nog kom nästan lika mycke igen... hur nu det kan ha gått till...). Jaja, man va ung och dum...
BlueBalls FTW!
Senast redigerad av HectorElFather 2010-03-31 kl. 17:06.
Citera
2010-03-31, 17:43
Medlem
vidrigjattes avatar
Citat:
Haha! Trycka ned? Jag sa bara helt ärligt vad jag tyckte. Är helt hundra på att folk höll med mig! Känner man sig nedtryck av en sådan simpel sak kommer man få problem i livet.
Men visst jag umgås inte i kretsar där man måste trippa på tå för att folk inte ska känna sig nedtrycka för småsaker. Kanske det som är förklaringen? Du är en skör mes och jag är en vanligt smått härdad medborgare!

Jo, precis, förklaringen ligger i att det är fel på mig.

Antagligen inte enda bieffekten som kommer av att pumpa upp kroppen full av skit.
Citera
2010-03-31, 22:31
Medlem
On Steroidss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vidrigjatte
Jo, precis, förklaringen ligger i att det är fel på mig.

Antagligen inte enda bieffekten som kommer av att pumpa upp kroppen full av skit.

Okej! Det var där skon klämde. "Pumpa upp kroppen full av skit" Då förstår jag ditt skumma och onödiga inlägg bättre. Du jag är ledsen om din brud stack med den där killen som har kroppen upp pumpad med skit. Förstår att du känner dig sur på alla dom numera.
Men du köp en Fleshlight den får du ha ifred ifrån vältränade killar och det är väl det kåtaste du får knulla!

Nu sätter jag punkt ifrån mig!

Sorry Mod för OT...
Citera
2010-04-01, 13:19
Medlem
lyinawakes avatar
Citat:
Men gud är det sant??? Det var det kåtaste jag har hört! Finns det såna tjejer?

Citat:
Ursprungligen postat av sebban07
Nej.

... va? Det var väl inget konstigt? De senaste tre kvällarna har jag sugit av min kille bara för att. Sedan är det väl klart att det dröjer mellan gångerna ibland (eller så har vi sex helt enkelt), men såå ovanligt kan det väl ändå inte vara?

(ju mer jag tänker på det måste du vara ironisk On Steroids, men jag postar ändå..)
Citera
2010-04-01, 20:32
Medlem
On Steroidss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lyinawake
... va? Det var väl inget konstigt? De senaste tre kvällarna har jag sugit av min kille bara för att. Sedan är det väl klart att det dröjer mellan gångerna ibland (eller så har vi sex helt enkelt), men såå ovanligt kan det väl ändå inte vara?

(ju mer jag tänker på det måste du vara ironisk On Steroids, men jag postar ändå..)

Hehe! Jo jag har varit ironisk! Men visst jag är över 30år och har kanske varit med om mer än vissa som skriver i tråden. Avsugningar är väl otroligt vanligt i ett normalt förhållande. I mitt tycke anser jag inte att det är det kåtaste man "satt" på. Krävs lite mer än vardagliga saker än så i mitt tycke.
Citera
2010-04-01, 23:29
Bannlyst
En lampskärm. Men det gick för mig bara en gång, det blev för solkigt därefter.
Citera
2010-04-02, 02:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av NightmareQueen
En yngre kille (21 när jag var 30). Underbart tafatt. Fina armar, fin kropp, stor, lång och ung. Raggade upp på krogen efter en separation, jag var arg och full som en kastrull. Blev en kort men intensiv romans som jag sedan tröttnade på men...fina minnen och trevlig övergång....wanna be teachers pet

Haha låter lite som min händelse, men var den yngre parten och hon var yngre än dig. Men vi båda var fulla som kastruller, hon hade nyligen separerat och jag blev den lyckligt utlottade, hon var ett vilddjur i sängen och så länge och mycket har jag nog aldrig hållit på förut! Hennes kompis låg i rummet bredvid och kunde inte sova för att vi väsnades så mycket xD
Efter det har man fattat tycke för äldre kvinnor vill jag lova!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in