Citat:
Ursprungligen postat av Albanian Soul
Nej, jag tycker inte det är accepterat beteende. Jag kan inte göra något åt saken.
114 14. Be att få tala med Landskronapolisen.
Citat:
"Det är pengar bror, vi behöver pengar", "Pengar är allt", "Vad ska vi annars göra, för unga för jobb. Vi måste ha pengar", "Vi vill också skämma bort våra flickvänner"[/i]
Dom vill inte göra det egentligen, ingen av dom. Det är pengar..
De skadar inte folk under rånen(förespråkar inte rån på ngt sätt alls!), de vill helt enkelt(också) ha pengar.
Jag är starkt emot alla kriminella handlingar men jag förstår dom ändå på ett sätt. Man vill kunna gå ut o fika med sin flickvän? Kunna köpa presenter till henne och så.
Vilken totalt VEDERVÄRDIG syn på äganderätten, pengar, livet, rättvisa och människor!
De pengar som de svenska ungdomarna har är resutlatet av GENERATIONERS slit som byggt upp detta land vid polcirkeln till något fantastistik som istället lika gärna kunde varit sibirisk urskog, och även de ungdomarnas FÖRÄLDRARS slit för att ge sina barn en dräglig tillvaro.
Nu vill dessa människor, vard förfäder INTE byggt upp något motsvarande, också ha det som svenskarnas förfäder byggt upp för sina efterkommande så då TAR de det av svenskarnas barn?! Med våld!
Istället för att SJÄLVA börja bygga upp något motsvarande åt sina egna?
Och detta har du FÖRSTÅELSE för?
Om detta stämmer så är ju enda lösningen etnisk rensning och repartriering med våld. En så skruvad syn på vad som i slutändan kokar ned till "mitt" och "ditt" går inte att PRATA bort, den måste avlägsnas.
Citat:
Landskrona behöver jobb för unga, då kommer kriminaliteten att minska dramatiskt.
Starta företag eller andra verksamheter och börja PRODUCERA något istället för att vara helt koncentrerade på att KONSUMERA.
Det var så svenskarna och alla andra germanska/vita folk som nu är "rika" - och även alla rika INDIVIDER - gjorde det.