2009-02-06, 14:38
Medlem
kess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NordiskStolthet
Albanerna och deras svartmuskiga bröder från Mellanöstern kommer aldrig att förstå hur hatade de är. Det är genetiskt, ristat i sten... De behöver bli ordentligt spöade för att förstå att det är NOG.

Om man säger, stick hem så skrattar de och våldtar en tjej till. Ord räcker inte längre, handling är nästa steg.

Vilka bröder från mellanöstern?? Mellanöstern motarbetar oss albaner, jag skulle tro att du menar våra bröder i USA och EU
2009-02-06, 14:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kes
Vilka bröder från mellanöstern?? Mellanöstern motarbetar oss albaner, jag skulle tro att du menar våra bröder i USA och EU

Men sluta lev i en jävla drömvärld för fan.
2009-02-06, 15:11
Medlem
kess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NordiskStolthet
Men sluta lev i en jävla drömvärld för fan.

Kolla själv:

http://www.kosovothanksyou.com/

Handen på hjärtat nu och förklara vilka det är som arbetar för respektive emot albanerna.
2009-02-06, 15:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av barsk
Om jag hade haft den beväpning som jag hade i lumpen så hade jag på egen hand sanerat bort skadedjuren i Landskrona. Men utan beväpning kan man inget göra åt situationen.

Jag hoppas parasiterna en dag ger sig på fel personer. Det vore underbart att läsa i tidningen om rånare som blir misshandlade till döds av en uppretad folkmassa.

Vi behöver inget medborgargarde. Vi behöver en lynchmobb som driver ut packet.

Det har ju skett även om det inte kommer med i tidningar osv. Att killar gått på fel personer och fått på flabben, det sker men det hålls tyst om det då killarna skäms för det och media inte får reda på det..
2009-02-06, 15:24
Bannlyst
Seriöst till era små fisar som leker krigare över internet.

Kom till Landskrona, jag personligen kommer ge er ett skarpladdat vapen.
Så skall vi se ifall ni kommer ens våga avlösa ett skott i luften.

Det krävs kulor skjuta en person.
2009-02-06, 16:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Albanian Soul
Seriöst till era små fisar som leker krigare över internet.

Kom till Landskrona, jag personligen kommer ge er ett skarpladdat vapen.
Så skall vi se ifall ni kommer ens våga avlösa ett skott i luften.

Det krävs kulor skjuta en person.

Nu vet jag inte din bakgrund eller ålder men utgår från att du är kring 18-20 års åldern. Anser du att det som pågår i Sverige och i Landskrona, en stad som både du och jag bor i är ett accepterat beteende just nu? Hade det varit accepterat i våra hemländer? Inte en vildaste chans. Nu ska man inte bli någon predikare här, har också gjort jävligt klantiga grejor som man får bära med i resten av livet men att ständigt läsa om att pojkar och ja det är oftast pojkar, pojkar som knappt sett en fitta ens går ut och misshandlar, rånar och allmänt visar upp ett äckligt beteende, något som gör att andra invandrare får dåligt rykte och att det uppstår en fientlighet från svenskar vilket är förståeligt.

Om du nu vet vilka som håller på och beter sig så här, för detta är inga kriminella grabbar, detta är fullständigt förvirrade killar..Gör något åt det, led dom på rätt väg, få dom att tänka om. Om du nu är så duktig som du påstår att du är..
2009-02-06, 17:08
Medlem
Bobby Creeks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tehthing
Nu vet jag inte din bakgrund eller ålder men utgår från att du är kring 18-20 års åldern. Anser du att det som pågår i Sverige och i Landskrona, en stad som både du och jag bor i är ett accepterat beteende just nu? Hade det varit accepterat i våra hemländer? Inte en vildaste chans. Nu ska man inte bli någon predikare här, har också gjort jävligt klantiga grejor som man får bära med i resten av livet men att ständigt läsa om att pojkar och ja det är oftast pojkar, pojkar som knappt sett en fitta ens går ut och misshandlar, rånar och allmänt visar upp ett äckligt beteende, något som gör att andra invandrare får dåligt rykte och att det uppstår en fientlighet från svenskar vilket är förståeligt.

Om du nu vet vilka som håller på och beter sig så här, för detta är inga kriminella grabbar, detta är fullständigt förvirrade killar..Gör något åt det, led dom på rätt väg, få dom att tänka om. Om du nu är så duktig som du påstår att du är..

Helt rätt. Tror inte han vet vilka som gör sånt..
2009-02-06, 17:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tehthing

Nej, jag tycker inte det är accepterat beteende. Jag kan inte göra något åt saken. Det är personer jag känner, det är klart jag säger till dom att inte göra sådana saker. Ena sidan vill dom ha fester med svenskar, andra sidan gör dom kriminella saker som delar på grupperna även mer.

Varje dag i skolan hör jag. "Det är pengar bror, vi behöver pengar", "Pengar är allt", "Vad ska vi annars göra, för unga för jobb. Vi måste ha pengar", "Vi vill också skämma bort våra flickvänner"

Dom vill inte göra det egentligen, ingen av dom. Det är pengar..
De skadar inte folk under rånen(förespråkar inte rån på ngt sätt alls!), de vill helt enkelt(också) ha pengar.

Jag är starkt emot alla kriminella handlingar men jag förstår dom ändå på ett sätt. Man vill kunna gå ut o fika med sin flickvän? Kunna köpa presenter till henne och så. Landskrona behöver jobb för unga, då kommer kriminaliteten att minska dramatiskt.
2009-02-06, 17:15
Bannlyst
Citat:
Nej, jag tycker inte det är accepterat beteende. Jag kan inte göra något åt saken. Det är personer jag känner, det är klart jag säger till dom att inte göra sådana saker. Ena sidan vill dom ha fester med svenskar, andra sidan gör dom kriminella saker som delar på grupperna även mer.

Varje dag i skolan hör jag. "Det är pengar bror, vi behöver pengar", "Pengar är allt", "Vad ska vi annars göra, för unga för jobb. Vi måste ha pengar", "Vi vill också skämma bort våra flickvänner"

De skadar inte folk under rånen(förespråkar inte rån på ngt sätt alls!), de vill helt enkelt(också) ha pengar.

Jag är starkt emot alla kriminella handlingar men jag förstår dom ändå på ett sätt. Man vill kunna gå ut o fika med sin flickvän? Kunna köpa presenter till henne och så. Landskrona behöver jobb för unga, då kommer kriminaliteten att minska dramatiskt.

Så du menar att när jag har slut på pengar så skall jag ta vad jag vill ha?
2009-02-06, 17:20
Medlem
Citat:

Det är klart man ska ha pengar till att skämma bort tjejer, varför ska man ens leva egentligen? Men inte behöver man gå och råna folk för det, finns andra saker. Som att be mama och pappa om pengar kanske?..Har dom inte jobb kan man fråga sig varför? Beror allting på att Sverige inte gör något eller för att dom inte vill jobba kanske? Vad vet jag..Vissa tänker så iallafall, det vet man själv. Dom skadar ju folk? Kanske inte fysiskt alla gånger men helt klart inne i skallen på folk och det händer ju definitivt att det sker att dom misshandlar folk, det anser jag att vara att skada eller hur? Då försöker du och det ska du ha eloge för men du ska fortsätta hela tiden och kanske ge tips och råd? Kanske prata med deras föräldrar? Kanske prata med lärare? Jag var i en djup svacka från jag att jag bodde i Danmark och sen Sverige men kom ut ur den skiten med hjälp av omgivning, personer jag inte trodde skulle kunna hjälpa mig. Så visst fan behöver dom inte vara kriminella för o tjäna pengar, finns sommarjobb det finns massor...

Jobb är ett problem i hela världen för tillfället...Man måste också vilja jobba, något ungdomar INTE vill idag i sverige, både svenskar och invandrare..
2009-02-06, 17:30
Medlem
Badsectors avatar
Citat:
Nej, jag tycker inte det är accepterat beteende. Jag kan inte göra något åt saken.
114 14. Be att få tala med Landskronapolisen.
Citat:
"Det är pengar bror, vi behöver pengar", "Pengar är allt", "Vad ska vi annars göra, för unga för jobb. Vi måste ha pengar", "Vi vill också skämma bort våra flickvänner"[/i]

Jag är starkt emot alla kriminella handlingar men jag förstår dom ändå på ett sätt. Man vill kunna gå ut o fika med sin flickvän? Kunna köpa presenter till henne och så.
Vilken totalt VEDERVÄRDIG syn på äganderätten, pengar, livet, rättvisa och människor!

De pengar som de svenska ungdomarna har är resutlatet av GENERATIONERS slit som byggt upp detta land vid polcirkeln till något fantastistik som istället lika gärna kunde varit sibirisk urskog, och även de ungdomarnas FÖRÄLDRARS slit för att ge sina barn en dräglig tillvaro.

Nu vill dessa människor, vard förfäder INTE byggt upp något motsvarande, också ha det som svenskarnas förfäder byggt upp för sina efterkommande så då TAR de det av svenskarnas barn?! Med våld!
Istället för att SJÄLVA börja bygga upp något motsvarande åt sina egna?

Och detta har du FÖRSTÅELSE för?

Om detta stämmer så är ju enda lösningen etnisk rensning och repartriering med våld. En så skruvad syn på vad som i slutändan kokar ned till "mitt" och "ditt" går inte att PRATA bort, den måste avlägsnas.

Citat:
Landskrona behöver jobb för unga, då kommer kriminaliteten att minska dramatiskt.
Starta företag eller andra verksamheter och börja PRODUCERA något istället för att vara helt koncentrerade på att KONSUMERA.
Det var så svenskarna och alla andra germanska/vita folk som nu är "rika" - och även alla rika INDIVIDER - gjorde det.
Senast redigerad av Badsector 2009-02-06 kl. 17:33.
2009-02-06, 18:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lemasive
Så du menar att när jag har slut på pengar så skall jag ta vad jag vill ha?

Sa jag det?
Jag sa att jag är starkt emot alla kriminella handlingar och det står jag vid.
Jag berättar hur de tänker. Jag står inte för hur de tänker eller deras handlingar.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in