2009-02-13, 15:05
Medlem
PreDampors avatar
De lär åka dit. De finns säkert i spaningsregistret och nu DNA.
Bara en tidsfråga.

Synd bara att Landet som är Snällast mot Kriminella inte agerar omgående och ändrar lagarna.

Typ som att sätta in cv9040 i dessa områden.

Sluta med daltet för i h-e.
2009-02-13, 15:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av PreDampor
De lär åka dit. De finns säkert i spaningsregistret och nu DNA.
Bara en tidsfråga.

Synd bara att Landet som är Snällast mot Kriminella inte agerar omgående och ändrar lagarna.

Typ som att sätta in cv9040 i dessa områden.

Sluta med daltet för i h-e.

Jag hoppas verkligen att det är hans DNA, skulle inte ens vågat sno ett tuggumi i en affär då jag inte vill riskera att förlora min kärlek!
2009-02-13, 15:41
Medlem
servuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Albanian Soul
En kriminell jag känner bra men inte umgås med träffade jag igår vid Dammhagskolan.
Varför umgås du med kriminella? Det är väl bevisligen ganska dumt?
2009-02-13, 15:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av servus
Varför umgås du med kriminella? Det är väl bevisligen ganska dumt?

Jag umgås inte med kriminella av den graden. Jag stötte på han så att säga.
Jag har känt killen innan han höll på med sånna saker.

Borde inte ha gått ut en runda alls igår, då skulle jag inte vara så nojjig för att jag också får skit för det han gjorde, ifall det nu var han.
2009-02-13, 16:03
Medlem
Bobby Creeks avatar
Har du bra alibi så hjälper det. Säg att du tappade dina handskar, om du inte vill namnge honom till Polisen. Om Polisen kommer till dig nu..
2009-02-13, 16:04
Medlem
.50cals avatar
Citat:
Fuck FUCK FUCCCCCCK!

Nu har det gått över gränsen. En kriminell jag känner bra men inte umgås med träffade jag igår vid Dammhagskolan.

Vi snackade lite sen frågar han ifall han får låna mina handskar. Jag lånade ut dom och sekunden efter sa jag att han kan behålla dom för jag vet att dom kommer användas till något dumt.

Enligt HD är det där personrånet det enda som hände igår, och dom hittade DNA-spår. Jag är förkyld och mitt DNA fanns på mina skinnhandskar, precis som lite av mitt blod efter ett litet sår vid nageln.

Hoppas verkligen verkligen att det inte var han och att det är mitt DNA på platsen, för jag orkar inte med polisen. Hjälper alibi??

Personen kommer jag inte namnge då det var samma person som kastade en granat i pizzerian några månader sedan, vill inte ha en granat i mitt fönster som kan döda min familj.

Hoppas DU åker för det, är ganska trött på dig och dina trollfasoner. Du säger dig veta så jävla mycket om allt som händer, men skiter i vilket och vägrar "gola"! För mig är Du värre än dom som utför dåden (om du nu inte sitter å snackar skit dagarna igenom, vilket jag tror)
Senast redigerad av .50cal 2009-02-13 kl. 16:06.
2009-02-13, 16:14
Medlem
FlyingMachines avatar
http://hd.se/skane/2009/02/12/pojkar-misshandlades-grovt-av/kommentarer/
Citat:
Ursprungligen postat av HD
Pojkar misshandlades grovt av gäng

Två pojkar i 18-årsåldern misshandlades grovt i Landskrona på torsdagen. De båda var på väg att ta bussen hem och stod vid en busskur vid Gullstrandsskolan vid klockan halv två. Plötsligt dök två pojkar upp och ryckte dem till marken.
För er som inte bor i Landskrona kan jag berätta att mittemot Gullstrandsskolan (ett gymnasium) ligger Koppar- och Silvergården. Förmodligen de mest invandrartäta områdena i Landskrona.

EDIT: Aha, det har visst redan diskuterats två sidor tillbaka. Ber om ursäkt.
2009-02-13, 16:43
Medlem
Bobby Creeks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FlyingMachine
http://hd.se/skane/2009/02/12/pojkar-misshandlades-grovt-av/kommentarer/

För er som inte bor i Landskrona kan jag berätta att mittemot Gullstrandsskolan (ett gymnasium) ligger Koppar- och Silvergården. Förmodligen de mest invandrartäta områdena i Landskrona.

EDIT: Aha, det har visst redan diskuterats två sidor tillbaka. Ber om ursäkt.
Glöm inte Pilängen.
2009-02-13, 17:47
Medlem
Manmothers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .50cal
Hoppas DU åker för det, är ganska trött på dig och dina trollfasoner. Du säger dig veta så jävla mycket om allt som händer, men skiter i vilket och vägrar "gola"! För mig är Du värre än dom som utför dåden (om du nu inte sitter å snackar skit dagarna igenom, vilket jag tror)

+1
Du säger dig vara en sån snäll liten gullig Alban-jävel, men så fort nånting händer i LA så vet du exakt vad som inträffat och vilka som är inblandade.
Min erfarenhet säger mig att vill man inte bli inblandad i något så blir man inte det heller. Du däremot verkar vara insyltat i all jävla skit.

Hoppas du blir haffad och att polisen sätter en telefonkatalog i ansiktet på dig. Jävla drägg.
2009-02-13, 18:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Manmother
+1
Du säger dig vara en sån snäll liten gullig Alban-jävel, men så fort nånting händer i LA så vet du exakt vad som inträffat och vilka som är inblandade.
Min erfarenhet säger mig att vill man inte bli inblandad i något så blir man inte det heller. Du däremot verkar vara insyltat i all jävla skit.

Hoppas du blir haffad och att polisen sätter en telefonkatalog i ansiktet på dig. Jävla drägg.

Jag är en snäll och hederlig medborgare.
Jag blir inblandad på ett sätt för att jag känner dessa personerna. Brott är något man skryter om för sina vänner.

Jag tänker inte tjalla, och jag har tagit mer avstånd från dessa personerna då jag äntligen blivit tillsammans med min älskade och inte vill riskera något.

Vad du tror betyder skit, då jag vet hur det är.
2009-02-13, 20:55
Medlem
Badsectors avatar
Citat:
Brott är något man skryter om för sina vänner.
Skryter dina albanska vänner om brott begångna mot albaner, eller skulle de - i det fall de begått brott mot andra albaner - hålla käften om det?

Är det kanske så att de brott som skryts om är de begångna mot svenskar?

Skulle jag berätta för mina vänner att jag rånat någon eller begått ett inbrott skulle de ta avstånd från mig och förmodligen ringa polisen. "Skrytet" skulle falla ganska platt, minst sagt.

Ärlig fråga; Tycker du verkligen själv att ni hör hemma här bland oss svenskar?
2009-02-13, 21:01
Bannlyst
Lås tråden! Landskrona "Landsråna" är förlorat, låt nu SD ta makten 2010.
Sedan får soldater rensa staden, så sverige kan få tillbaka sitt Landskrona.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in